Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

hahahaa... vida er jo gaaal! :skratte:

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, ja - og i loungen: "Den er ikke så stor nå, men det blir større altså!" :lete::fnise:

jeg loooover altså! den blir større... helt fantastisk. Har han glemt at han er på tv?

Gjest Armule
Skrevet

Hvorfor kalles det å ta en Petter Northug? :klo:

Skrevet

Hvorfor kalles det å ta en Petter Northug? :klo:

Fordi hun staker.. akkurat som Petter Northug...

Gjest Elissima
Skrevet

"Jeg kan godt runke dere" WTF, er helt sjokkert jeg :hakeslepp:

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Virker som Christina stiller andre spørsmål for og drite de ut.. *the bitch is back"? Virker som hun tror det er uberkult å oppføre seg som SFO-barna der hun jobber. Stakkarslig.

I tillegg så skjønner jeg ikke hvorfor hun er så opptatt av at andre spiller, når hun gjør det minst like mye selv.

Neeeida, hun bare "råder" folk vettu! :fnise:

Andre driver taktikk, spiller spillet og tråkker folk på tærne, men Christina er jo bare rettferdig og godsnakker med nye folk så de skal skjønne hva som er best for dem. Er snill pike og fortjener jo tross alt å være inne der, faktisk mye mer enn alle de nye (pluss Stian).

Nei altså, Mali har helt rett i at man tross alt er med på et spill. Det er mye verre å tråkke folk på tærne ved å snakke dritt bak ryggen og oppføre seg helt bitch enn å bruke en fredning til å bli kvitt sine største konkurrenter. Christina burde jo skjønne at Mali vil trives mye bedre uten henne der inne, så hun lyver jo ikke når hun sier at hun velger etter trivsel.

• Liker 7
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg tror kanskje Mads er litt homo, jeg :)

det har jeg også tenkt en stund nå, og så tenker jeg at det sikkert ikke er såå akseptabelt å være homo i venneflokken hans hjemme i sosseland!

(at han derfor lever i fornektelse enda)

• Liker 1
Gjest Armule
Skrevet

Fordi hun staker.. akkurat som Petter Northug...

Takk :)

AnonymBruker
Skrevet

Vida Lill er jammen emg skikkelig tøs og luremus.

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

Vida Lill er jammen emg skikkelig tøs og luremus.

tøs og luremus? det var en imponerende kombinasjon synes jeg :ler:

• Liker 5
Skrevet

Takk :)

:takke: Bare hyggelig.

Christina burde jo skjønne at Mali vil trives mye bedre uten henne der inne, så hun lyver jo ikke når hun sier at hun velger etter trivsel.

Akkurat det jeg mener også. Christina tenker tydeligvis bare at når man velger etter trivsel, så velger man etter hvilken gutt hun liker best. Tror nok Mali har et litt bredere trivselsbegrep og det innebærer hvilke jenter som oppfører seg så ufordragelige at de ikke vil ha de rundt seg.

Jeg syns Mali er ganske stille og "usynlig", men hun virker som en veldig oppegående jente med bein i nesa - hun stikker seg bare ikke like mye frem som mange andre. Heia Mali!

• Liker 7
Skrevet

meeen, når ble christina venn med miguel ?

var ikke de bitre fiender forje uke?

• Liker 4
Skrevet

Åååååå jeg er så piss lei Christina nå! Kan noen få ho uuuut!!? :kjefte: Makan til kjerring har jeg ikke sett på lenge. Hva er greia med at ho krever å få vite hvor de nye skal stille seg på parsermonien og hva de tenker? Jeg blir så provosert bare ho åpner kjeften.

Noen som vet om hun har blogg?

• Liker 5
Skrevet

meeen, når ble christina venn med miguel ?

var ikke de bitre fiender forje uke?

Christina er bare uvenn med de som potensielt sett kan hive henne ut derfra. Denne uken har ikke Miguel den makten, så da kan de visst godt være venner...

Skrevet

Tråden er ryddet for spoiling.

Rainbow81, mod

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg synes Christina oppfører seg motbydelig mot noen av de nye som har en makt. Kommer med trusler og gud vet hva. Da Miguel hadde makt fikk han gjennomgå og nå er det Mali sin tur. Under pandoras synes jeg hun var skikkelig bitch ovenfor Mali. Jeg håper så inderlig Mali sender Christina på hode og ræva ut! Jeg har fått så nok av den dama. Lurer på om hun er så motbydelig til vanlig å?

Jeg håper Mads drar imorgen. Jeg merker jeg begynner å bli dette trekant greiene.

Endret av Lillemeg22
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes Christina oppfører seg motbydelig mot noen av de nye som har en makt. Da Miguel hadde makt fikk han gjennomgå og nå er det Mali sin tur. Under pandoras synes jeg hun var skikkelig bitch ovenfor Mali. Jeg håper så inderlig Mali sender Christina på hode og ræva ut! Jeg har fått så nok av den dama. Lurer på om hun er så motbydelig til vanlig å?

Hadde jeg hatt barn som hadde gått på den SFO'en hvor Christina jobber, så hadde det vært slutt på det RIMELIG raskt! Selv om hun ikke oppfører seg sånn ovenfor barna, så sender hun likevel ut signaler om den egentlige personligheten sin - og det plukker unger opp.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Iselin <3

:skratte:

Jeg skjønner ikke hvorfor de gjør sånn narr av geografikunnskapene til Iselin!!

De er jo helt fullstendig på bærtur resten av gjengen også... JO, USA har en hovedstad Tommy! NEI Tommy, Las Vegas er ingen stat!! Og NEI, Barcelona er ikke hovedstaden i Spania!!! Og Det var foråvidt ikke Iselin som sa at hovedstaden i Tysklang var Germany, men hun svarte type "Åja, det er det det er?"

Den ENESTE gangen de andre hadde rett vgar når de sa at Berlin er hovedstaden i tyskland, eller så tok de også feil i alt!

Er det bare meg som faktisk blir sinnt av det der?

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...