Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Alyssa.
Skrevet

Triana må være den kleineste programlederen jeg noensinne har sett. :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lene Alexandra har faktisk en ganske grei stemme når hun synger normale sanger. Som her feks: http://www.youtube.com/watch?v=4jko6laxaW4

Ikke ekstremt bra, men det er ikke dårlig heller.

Lene Alexandra virker jo som en veldig fin og oppegående dame etter at hun tok ut silikonen, sluttet å spille dum og la fra seg bertestemmen osv :)

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Lene Alexandra har faktisk en ganske grei stemme når hun synger normale sanger. Som her feks: http://www.youtube.com/watch?v=4jko6laxaW4

Ikke ekstremt bra, men det er ikke dårlig heller.

stemmen hennes er jo nesten ikke gjenkjennelig her! selvom det høres greit ut på denne linkem,så tviler jeg på at den høres like greit ut om hun synger live! mye kan gjøres med dataredigering!

aahhh herregud- håper vi slipper å høre iselin live :redd:

Skrevet

stemmen hennes er jo nesten ikke gjenkjennelig her! selvom det høres greit ut på denne linkem,så tviler jeg på at den høres like greit ut om hun synger live! mye kan gjøres med dataredigering!

aahhh herregud- håper vi slipper å høre iselin live :redd:

Det er faktisk sånn hun høres ut live også :P Stemmen er ikke ugjenkjennelig fordi de har redigert på den, men fordi hun bruker stemmen helt annerledes enn i my boobs are ok osv.

Skrevet

Jeg synes Lene har en helt grei stemme. Iselin synger jo skikkelig fælt.

Hadde vært så digg om Christina røyk imoergen. Krysse fingrene.

Skrevet

Iselin er rar, men av en eller annen grunn blir man bare litt glad i henne og vil klemme henne når ho gråter :klemmer:

• Liker 1
Gjest _La Femme
Skrevet

Ja, men da satser vi på at det er Christina som ryker i morgen, dere? Bra! Hun er så sur hele tiden, syns jeg, så hun bare lager dårlig stemning.

• Liker 3
Gjest Misteltein
Skrevet

Jeg krysser også fingrene mine for Christina.

(Og Mali, hun er så anonym, merker ikke at hun er tilstede)

Gjest Blubberella
Skrevet

Iselin kunne trengt en hel haug av autotune :sjenert:

Det verste er at de nok har brukt en del autotune allerede, bare for å få sangen såpass grei :gjeiper:

Nå begynner kveldens episode!!! *gleder seg*

Skrevet

Mali er jo bare sur jo...

Skrevet

Mads og Stian er ekle :(

• Liker 3
Skrevet

"Nå er det real competition on the game her liksom"

Skrevet

Det var voldsomt så mye negativt om Mali da. Hun er ei søt og jordnær jente. Hun passer kanskje ikke så godt inn i Paradise Hotel, men jeg synes ikke det er et godt nok grunnlag til å ha så negativer meninger om henne.

• Liker 7
Gjest NozMonster
Skrevet

kan det ikke bare være sånn at begge parrene mangler akkuratt like mange ting, så alle 4 kan ha en usikker fremtid i møte da?? :nigo:

Gjest badeand1
Skrevet

LITT trang bukse på Mali i går eller? :skratte:

Så ut som den var vanskelig å få over ræva.

AnonymBruker
Skrevet

kan det ikke bare være sånn at begge parrene mangler akkuratt like mange ting, så alle 4 kan ha en usikker fremtid i møte da?? :nigo:

alle 3, mads kan vi beholde han er så morsom XD

AnonymBruker
Skrevet

Det var voldsomt så mye negativt om Mali da. Hun er ei søt og jordnær jente. Hun passer kanskje ikke så godt inn i Paradise Hotel, men jeg synes ikke det er et godt nok grunnlag til å ha så negativer meninger om henne.

Jo, men på kg liker vi å han noen å hate. Føler oss så mye bedre da, når vi kan håne noen som vi ikke synes passer inn.

• Liker 2
Skrevet

Men jenter, hvis dere går inn på tv3 viaplay så kan dere få gratis abonemment i en måned og der kan dere se morgendagens episode. Og på mandager får dere se TO episoder.

Jeg har allerede sett parsermonien...

Skrevet

Men jenter, hvis dere går inn på tv3 viaplay så kan dere få gratis abonemment i en måned og der kan dere se morgendagens episode. Og på mandager får dere se TO episoder.

Jeg har allerede sett parsermonien...

Men vi vil jo ikke det :sjenert:

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...