Gjest Armule Skrevet 9. mai 2012 #5561 Skrevet 9. mai 2012 Mads sa vel at han skulle splitte Stian og Vida hvis han fikk fredning, så tviler på at han hiver ut Andreas. Men alt kan skje. Tja, han nevnte jo noe om at Stian måtte jobbe mye for at han ikke skulle stille seg bak Vida. Så muligheten der.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5562 Skrevet 9. mai 2012 Tja, han nevnte jo noe om at Stian måtte jobbe mye for at han ikke skulle stille seg bak Vida. Så muligheten der. Tror du har misforstått litt ang hvem som skal få fredning og hvem som skal ut og kan gå ut osv osv.
Gjest Armule Skrevet 9. mai 2012 #5563 Skrevet 9. mai 2012 Tror du har misforstått litt ang hvem som skal få fredning og hvem som skal ut og kan gå ut osv osv. Åh? Begge parene som var på solo fikk jo oppdrag om å stjele ting, og hvis de klarte det fikk de fredning. Antar at de ikke er fredet med hverandre, da mister man jo litt av spenningen og ingen går ut. Men det er jo date ikveld og reglene kan endres, som jeg har nevnt. Om du derimot har sett de neste episodene, så ønsker jeg ikke svar. Jeg har kun bedrevet ren spekulasjon.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5564 Skrevet 9. mai 2012 Nei, har ikke sett den. MEN, athena og Christian skulle stjele en RETTEtang, og ved frokostbordet ble det etterlyst en KRØLLtang. Så jeg regner med at det ikke blir fredning til dem da?
Gjest PinkLeaf Skrevet 9. mai 2012 #5565 Skrevet 9. mai 2012 Det kan hende, men jeg bruker min rettetang til kun å krølle håret, og kaller den konsekvent for krølltanga mi likevel.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5566 Skrevet 9. mai 2012 Det kan hende, men jeg bruker min rettetang til kun å krølle håret, og kaller den konsekvent for krølltanga mi likevel. Joa, men tror ikke Mats bruker rettetangen som krølltang 2
Gjesten Skrevet 9. mai 2012 #5567 Skrevet 9. mai 2012 Hehe jeg er tydeligvis den eneste i Norge som liker Christina bedre enn Kristin og Camilla. Sånn egentlig så syns jeg at Kristin virker som ei hyggelig og kjekk jente, men jeg liker ikke måten de manipulerer og er så "kongen på haugen" på. Da er det mye bedre med Christina som sier det hun tenker og så vet man iallfall hvor man har henne. Camilla og Kristin driver mer og lusker og lurer, og har den der typiske "jentemanipuleringen" i seg, og det liker jeg så utrolig dårlig. Verste typen! Christina sier jo ikke det hun mener, hun sier det hun tror de kule vil at hun skal mene. Andreas er virkelig drømme kjæresten... Er dette sarkastisk? Jeg likte plutselig Camilla mye bedre etter den Maria-greia. Liker at hun motsa Andreas og forsvarte Maria. Jeg blir driitsur hvis Mads sender hjem Stian!
Gjest PinkLeaf Skrevet 9. mai 2012 #5568 Skrevet 9. mai 2012 Joa, men tror ikke Mats bruker rettetangen som krølltang Å, var det Mads sin! Nei, da tror nok jeg også at noen har plukka med seg feil.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5569 Skrevet 9. mai 2012 Å, var det Mads sin! Nei, da tror nok jeg også at noen har plukka med seg feil. Ja, hvertfall det jeg fikk med meg Mads savnet ikke rettetangen sin, men en av de andre savnet krølltangen. Og det var Mads sin rettetang som skulle stjeles? Uansettm, vi får nok vite det idag kanskje
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5570 Skrevet 9. mai 2012 La merke til at mange snakker om den, men at den ikke er lagt ut her enda 1
Gjest _La Femme Skrevet 9. mai 2012 #5571 Skrevet 9. mai 2012 OMG! Jeg tror jeg nettopp ødela trommehinnene mine!!! 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5573 Skrevet 9. mai 2012 Hvor mange episoder er det egentlig? Vi er på episode 35, og det er flere deltgare der inne enn noensinne, kan umulig bare være 5 episoder igjen?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5574 Skrevet 9. mai 2012 Hva skjer med at Linni meister, Iselin osv (altså de glamourmodellene) får lov til å spille inn musikk lage musikkvideo?! De kan jo IKKE synge!!! Jeg får helt vondt når de synger. Verken Helene Rask, lene Alexandra osv kan synge.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5575 Skrevet 9. mai 2012 Hva skjer med at Linni meister, Iselin osv (altså de glamourmodellene) får lov til å spille inn musikk lage musikkvideo?! De kan jo IKKE synge!!! Jeg får helt vondt når de synger. Verken Helene Rask, lene Alexandra osv kan synge. Men likevel så selger de.....
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5576 Skrevet 9. mai 2012 Men likevel så selger de..... til hvem? Fjortiser
SoftKitty Skrevet 9. mai 2012 #5577 Skrevet 9. mai 2012 Jeg synes den "My ass" eller hva den het til Linni M var litt fengende jeg da... Men herregud.. jeg liker Iselin, men synge kan hun ikke..
magicpie Skrevet 9. mai 2012 #5578 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Til dere som lurer på hvor lenge det er igjen: Det er igjen 3 uker etter denne uka her Endret 9. mai 2012 av acquiesce 1
Snop Skrevet 9. mai 2012 #5579 Skrevet 9. mai 2012 Hva skjer med at Linni meister, Iselin osv (altså de glamourmodellene) får lov til å spille inn musikk lage musikkvideo?! De kan jo IKKE synge!!! Jeg får helt vondt når de synger. Verken Helene Rask, lene Alexandra osv kan synge. Lene Alexandra har faktisk en ganske grei stemme når hun synger normale sanger. Som her feks: http://www.youtube.com/watch?v=4jko6laxaW4 Ikke ekstremt bra, men det er ikke dårlig heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå