Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det ingen som legger merke til hvor rar Athena er? Skjelver og blunker som bare det jo, ser ut som om hun er helt forstyrret...

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

DIGGER det når Triana gjør sånt jeg! Hun virker mye mer avslappa nå i de siste episodene. LIKE!! :D

Athena er bare rar da. Bæsjunge

Man SER det tvers gjennom hu at hu er en megagørrkjedelig kjerring som snakker så ekkelt. Som om hun har noe ekkelt i rumpa. Og så er hun så svær.. ser ut som en mammatroll eller så minner hun meg om mammaen til Emil i lønneberget

Har noen fått lov å være lenge våken av foreldrene sine i natt?

Er det ikke på tide å gå å legge seg nå slik at voksne folk kan snakke sammen uten å høre ord som bæsjunge eller høre om barne tv karakterer

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen som legger merke til hvor rar Athena er? Skjelver og blunker som bare det jo, ser ut som om hun er helt forstyrret...

Fot meg virker det bare som om hun er veldig nervøs og ikke helt mestrer å bli filmet hele tiden foran folk hun nettopp ha truffet.

Ja, jeg vet hun har valgt det selv og at hun bør vite hva hun går til.

Men teori og praksis er to forskjellige ting.

Give her more time. :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fot meg virker det bare som om hun er veldig nervøs og ikke helt mestrer å bli filmet hele tiden foran folk hun nettopp ha truffet.

Ja, jeg vet hun har valgt det selv og at hun bør vite hva hun går til.

Men teori og praksis er to forskjellige ting.

Give her more time. :)

Jeg synes også hun oppfører seg merkelig og tror kanskje det er fordi hun forsøker å posere og tenke på å se pen ut absolutt hele tiden. Man kan nesten virke som om man har en nevrologisk skade når man aldri kan slappe av, men hele tiden må blafre med øyenvippene, lage store øyne, trutmunn og vri kroppen i en heldig vinkel. For en raring, ha ha!

• Liker 2
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Skulle ønske moderator ordna det slik at man kunne se hvilke sidetall i denne tråden som var den første sida i forhold til når hver episode ble vist. Hadde vært så mye lettere å bla seg frem og tilbake da.

Gjest Bobler
Skrevet

Skulle ønske moderator ordna det slik at man kunne se hvilke sidetall i denne tråden som var den første sida i forhold til når hver episode ble vist. Hadde vært så mye lettere å bla seg frem og tilbake da.

Kanskje litt vel mye arbeid for en tråd som er aktiv i 2mnd?

Skrevet

Noen av PH-ekspertene som kan anslå i hvilken episode vi kommer til å få se brystene til Athene? Det er vel derfor hun er med, er det ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Noen av PH-ekspertene som kan anslå i hvilken episode vi kommer til å få se brystene til Athene? Det er vel derfor hun er med, er det ikke?

idag tror jeg jeg så på reklamen igår.

Skrevet

Noen som vet hvor kjolen til Triana er fra? Den lange sorte med litt frynser hun hadde på i dag.

(Ooog, hvem hadde seg på slutten?)

Gjest Armule
Skrevet

Noen som vet hvor kjolen til Triana er fra? Den lange sorte med litt frynser hun hadde på i dag.

(Ooog, hvem hadde seg på slutten?)

Camilla og Andreas.

Skrevet

DIGGER det når Triana gjør sånt jeg! Hun virker mye mer avslappa nå i de siste episodene. LIKE!! :D

Athena er bare rar da. Bæsjunge

Skulle tro du var 8 år når kaller andre for bæsjeunge. veldig voksent.

Det hadde vært kjempe kult om Mali faktisk turte å hie ut Christina. Hun hadde nok blitt fly forbannet. Mads er det jo bare på knulleferie virker det som.

Gjest Armule
Skrevet

Jeg regner med at det faktisk er to stykker som må ut (ble forvirra når to stykker kom inn samtidig), siden alle fire som har vært på solo får fredning. Regner med de får vite dette på daten ikveld.

Og det er jo helt fantastisk! Sannsynligvis må to gamle ut, og de aner meg at produksjonen kanskje har lagt opp til det.

Parene de kan velge fra:

Stian og Vida Lill (som Mads antageligvis går til)

Tommy og Christina (som Mali antageligvis går til)

Andreas og Camilla (som jeg håper Mads går til, og hiver Andreas ut. I tillegg kan det bli mye morsomt med en ekstra uke med "trekanten" Stian, Vida og Mads)

Par som er låst:

Miguel og Athena

Christian og Maria

Gleder meg vilt til parseremonien til fredag, hvis det er dette som skjer. For alt vi vet kommer det noe ekstra greier på daten, f.eks. at Mads eller Mali må ut tvert.

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Jeg synes det er herlig å se gammle miste kontrollen og at de nye som kommer inn rører litt i suppa. Jeg vil ha ut alle de gammle utenom Stian :)

Hva Mali gjør der aner ikke jeg. Verken hun eller Nina passer inn på paradise hotel. De er alt for kjedelige og lager null liv. :natti:

Endret av Linda sofie
Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg regner med at det faktisk er to stykker som må ut (ble forvirra når to stykker kom inn samtidig), siden alle fire som har vært på solo får fredning. Regner med de får vite dette på daten ikveld.

Og det er jo helt fantastisk! Sannsynligvis må to gamle ut, og de aner meg at produksjonen kanskje har lagt opp til det.

Parene de kan velge fra:

Stian og Vida Lill (som Mads antageligvis går til)

Tommy og Christina (som Mali antageligvis går til)

Andreas og Camilla (som jeg håper Mads går til, og hiver Andreas ut. I tillegg kan det bli mye morsomt med en ekstra uke med "trekanten" Stian, Vida og Mads)

Par som er låst:

Miguel og Athena

Christian og Maria

Gleder meg vilt til parseremonien til fredag, hvis det er dette som skjer. For alt vi vet kommer det noe ekstra greier på daten, f.eks. at Mads eller Mali må ut tvert.

Mads sa vel at han skulle splitte Stian og Vida hvis han fikk fredning, så tviler på at han hiver ut Andreas. Men alt kan skje.

AnonymBruker
Skrevet

Mads sa vel at han skulle splitte Stian og Vida hvis han fikk fredning, så tviler på at han hiver ut Andreas. Men alt kan skje.

Det må være forferdelig å hive ut Andreas og bli sittende en uke med surmulende og rasende Camilla. Det er jo selvmord.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker: Vida Lill, Stian, Mats, Tommy

Jeg liker ikke: Christina, Maria, Miguel, Andreas

Jeg er helt likegyldig til: Mali, Athena, Kristian, Camilla

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er herlig å se gammle miste kontrollen og at de nye som kommer inn rører litt i suppa. Jeg vil ha ut alle de gammle utenom Stian :)

Hva Mali gjør der aner ikke jeg. Verken hun eller Nina passer inn på paradise hotel. De er alt for kjedelige og lager null liv. :natti:

Hva slags liv mener du, krangling og bitching? Hvorfor burde isåfall slike folk vinne?

• Liker 1
Skrevet

Camilla og Andreas.

De hadde jo to åpne kofferter på høyre side av sengen når de la seg. I tillegg gikk jo kameraene fra rom til rom, så det så ut som dynekosen foregikk i underetasjen til Camilla og Andreas. :klo: Men er nok bare TV3 sin fiffige klipping og liming antar jeg, de lurte meg hvertfall.

Noen andre som har lyst til å se plantegningene på hotellet eller? Blir aldri klok på det der.

Skrevet

Hva slags liv mener du, krangling og bitching? Hvorfor burde isåfall slike folk vinne?

Å lage liv trenger ikke nødvendigvis bety krangling. Stian er et godt eksempel på det, han gir god underholdning på TV samtidig som at han er den som har holdt seg mest unna alt dramaet der inne. Noe som sikkert også er grunnen til at han er så populær blant både seere og deltakere.

Skrevet

Å lage liv trenger ikke nødvendigvis bety krangling. Stian er et godt eksempel på det, han gir god underholdning på TV samtidig som at han er den som har holdt seg mest unna alt dramaet der inne. Noe som sikkert også er grunnen til at han er så populær blant både seere og deltakere.

Enig der. Faktisk den eneste som jeg vil anse å være en likende person, bortsett fra at han oppfører seg omtrent 15 år yngre enn han egentlig er. De fleste andre har personlighetstrekk og oppførsel som jeg aldri ville unnet belønning på noen som helst måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...