Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker han når han ikke er bråkjekk :ler: Litt bråkjekk er en ting, men når han babler i vei om at han vet at han er digg og han vet han har persoligheten og utseendet så blir det litt i overkant :ler:

Det kan være noe med hans gode forhold til Christina som trekker litt ned. Utover det så sier jeg ja :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ende mer stjeling :O ååå spennende det plutslig ble :popcorn:

Gjest NozMonster
Skrevet

Hvorfor? For å tilfredstille dere tittere?

hehee, Dere tittere? er ikke du en titter kanskje? :ler:

så du foretrekker kjedelige tvprogrammer som ikke tilfredstiller deg som seer du da?

Er det ikke derfor man lager tv-programmer da?? For å tilfredstille seerne??

det var det jeg også trodde :klo: ....

Skrevet

Andreas er virkelig drømme kjæresten...

Skrevet

Mads er bare irriterende.. Han fniser og ser ut som en drittunge og har levd på mamma sine penger hele livet. Sossedrittunge

Skrevet

Hva er det med holdningen til Mads og Maria?

For Mads er ph en kjærlighetsjakt på Vida Lill og også en mulighet til å vise seg frem. Maria er det stikk motsatt med...

Men å si direkte ut til sin nye partner at du ikke vil ha noe med han å gjøre, er sykt dårlig trekk.

Hva er det med de bitchy, "taktiske" deltagere, som ikke skjønner at de som oftest vinner er de som er godt likt..

Skrevet

Dagens observasjoner:

- Miguel virker så veldig ung! Alt han sier og gjør minner meg om en 15-åring.

- Triana har blitt en bedre programleder de siste episodene. Hun virker mer avslappa og naturlig.

- Athena virker veldig ukomfortabel hele tiden.

- Kristian og Athene burde kanskje skjønt at noe var på gang, i og med at de hadde samme oppdrag kvelden før og selv snek seg unna på samme måte.

- Mali har tenkt å sende ut Christina, yay!

• Liker 5
Skrevet

Håper at Mali ryker på torsdag! blir så dårlig av å se på hu!

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Hvorfor?

• Liker 2
Skrevet

Hæ? Hvorfor?

Hun er jo så utrolig kjedelig!

Gjest Armule
Skrevet

Hun får jo fredning, så du får belage det på å være dårlig en uke til minst :P

Forhåpentligvis kaster hun ut Christina, da.

• Liker 3
Skrevet

Hun får jo fredning, så du får belage det på å være dårlig en uke til minst :P

Forhåpentligvis kaster hun ut Christina, da.

Jeg vet!! La være å se neste uke :P hehe, nei så ille er det ikke.. Jeg bare synes det er så stusselig når hun bare sitter der...

Skrevet

Stian Mads og Vida Lill er mine helter! Jeg synes runkingen, pusingen og den erotiske bondehistorien var fantastisk!

Også kult at Vida Lill forsøker å kline med flest mulige!

• Liker 2
Skrevet

I motsetning til Xaphan syns jeg at Triana sank litt igår da hun gjorde "narr" av Athene(?) mandag da hun kom inn og var kjempe nervøs. Han Kristian lagde jo et show der hvor Athene ble veldig stresset og flau "Du blir flau du!!.. haha.."- lo hun godt å pekte, på hennes bekostning. Likte jeg dårlig. Syns hun har blitt mer kameratslig, og det er vel ikke det som er jobben?

Likte henne fra Danmarks PH jeg. Hun stilte dem til veggs :)

....btw: Gikk det for Stian, eller?? :P

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet!! La være å se neste uke :P hehe, nei så ille er det ikke.. Jeg bare synes det er så stusselig når hun bare sitter der...

Nå er det jo bare en liten del av det som skjer vi får se.

Mali er veldig ny og mye har skjedd som ikke har med henne å gjøre. Jeg velger å se det litt an. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I motsetning til Xaphan syns jeg at Triana sank litt igår da hun gjorde "narr" av Athene(?) mandag da hun kom inn og var kjempe nervøs. Han Kristian lagde jo et show der hvor Athene ble veldig stresset og flau "Du blir flau du!!.. haha.."- lo hun godt å pekte, på hennes bekostning. Likte jeg dårlig. Syns hun har blitt mer kameratslig, og det er vel ikke det som er jobben?

Likte henne fra Danmarks PH jeg. Hun stilte dem til veggs :)

....btw: Gikk det for Stian, eller?? :P

DIGGER det når Triana gjør sånt jeg! Hun virker mye mer avslappa nå i de siste episodene. LIKE!! :D

Athena er bare rar da. Bæsjunge

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det jo bare en liten del av det som skjer vi får se.

Mali er veldig ny og mye har skjedd som ikke har med henne å gjøre. Jeg velger å se det litt an. :)

Man SER det tvers gjennom hu at hu er en megagørrkjedelig kjerring som snakker så ekkelt. Som om hun har noe ekkelt i rumpa. Og så er hun så svær.. ser ut som en mammatroll eller så minner hun meg om mammaen til Emil i lønneberget

AnonymBruker
Skrevet

Man SER det tvers gjennom hu at hu er en megagørrkjedelig kjerring som snakker så ekkelt. Som om hun har noe ekkelt i rumpa. Og så er hun så svær.. ser ut som en mammatroll eller så minner hun meg om mammaen til Emil i lønneberget

Jeg tror du må være svært ung. Håper i hvert fall det. :frown:

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk Mali er den mest ansiktspene der inne nå. Hun har fine trekk og et flott smil! Litt mer styling, riktige klær, så hadde hun gått de andre jentene der inne en høy gang! Athene er jo bare stygg, og Maria er ikke pen hun heller.

AnonymBruker
Skrevet

Tell us how you really feel

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...