Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:sur:

Jeg vil kysse Tommy!!

eg å!! :rodmer:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Maria er unødvendig SLEM mot Kristian!!! Hva skjer med å være bitch?

tenkte jeg også. var det virkelig nødvendig å si sånne ting andre dagen han var der inne.. kunne vel få en sjans vel ?

også den runkinga.... det ble for mye for min sarte sjel :P

og t-shirten til andreas?!?!?!?! flaut! "remember the name"?! (var det ikke no sånt? *facepalm*

• Liker 1
Skrevet

eg å!! :rodmer:

Ikke jeg, han er altfor godt brukt. :P

• Liker 3
Gjest Sunshine23
Skrevet

Hvis de 4 klarer oppdraget får alle 4 en fredning da? Jeg skjønner ikke helt jeg.

The bitch is back? Haha du har alltid vært en bitch Christina! Tipper hun kommer til å fly på Mali hvis hun får en fredning og stiller seg bak Tommy. :ler:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Syns Athena er den desidert peneste jenta der inne og har ventet og håpet på at hun skulle dukke opp på skjermen igjen etter hun og Iselin var med i Dagens Mann.

Men hun har en litt rar atmosfære over seg og bimbo så det holder. Men hun er ihvertfall pen, bedre enn ingenting.

Ellers syns jeg de gamle oppfører seg som de eier hotellet og at alle skal følge dem så det er bare bra og gøy å se at nye kommer inn og rører i gryta.

Gøy å se dem miste kontrollen og frike ut.

Syns han Mats er rar jeg og, han og Stian ligger plutselig og koser og kliner og nei det blir bare for dumt og rart.

Er det virkelig så lett å glemme at det finnes kameraer overalt der? De har jo sett Paradise Hotel før, de vet jo at om en stund så kommer flere millioner til å sitte og se på dem.

Skjønner bare ikke at de tør!

Endret av TuridS
  • Liker 2
Gjest Bobler
Skrevet

Ikke jeg, han er altfor godt brukt. :P

Gjør ikke noe det når man er så kjekk som han :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Er MØKK lei Christina. Så utrolig irriterende. Hun minner meg om ei på ungdomsskolen som hersjet med alle fordi hun trodde hun var populær og kul. Egentlig så sa ingen i fra om oppførselen fordi den var så forbanna tåpelig og morsom.

• Liker 3
Skrevet

Dette her blir altfor homo etter min smak :P

Skrevet

Så fort han bondeknølen Tommy åpner kjeften for å snakke så fins han ikke attraktiv lenger.. Uryddige tenner og skikkelig bonde dialekt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha Tommy!

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Det runke klippet var bare flaut å se på. Imorgen ligger vel Mads å runker Stian i sengen tenker jeg.

Jeg synes Maria og Athena er de peneste på hotellet nå. Selv om Athena virker litt bimbo.

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

møkkatelefon! jeg fikk ikke med meg fra pausen og til slutten!

hvem var det som hadde seg?

Skrevet

Jeg hadde tatt Tommy LETT! :rodmer:

Ja han er ganske søt, men klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg syns om personligheten hans.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Så fort han bondeknølen Tommy åpner kjeften for å snakke så fins han ikke attraktiv lenger.. Uryddige tenner og skikkelig bonde dialekt.

Enig. Skjønner ikke hvorfor alle synes Tommy er så himmla kjekk. Han er alt for ung for meg selv om jeg bare er 2 år eldre enn han.

• Liker 2
Gjest Bobler
Skrevet

Ja han er ganske søt, men klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg syns om personligheten hans.

Jeg liker han når han ikke er bråkjekk :ler: Litt bråkjekk er en ting, men når han babler i vei om at han vet at han er digg og han vet han har persoligheten og utseendet så blir det litt i overkant :ler:

AnonymBruker
Skrevet

At noen syns Athena er pen!? Hun ser jo ikke ut. Og mistfostra bein har hun også... så dere ikke åssen hun gikk i starten av episoden? Dessuten ser det ut som hun skjeler litt å.. lol. Men er enig i at Maria er pen da!

Stian falt ned et par hakk etter runkescenen... jeg som likte han så godt!

Heier mer og mer på Camilla jeg nå! Håper Mali og Christina ryker ut i nærmeste fremtid, verste jentene ever! Mali er dødskjedelig og Christina er det verste mennesket noengang som har deltatt på paradise.

• Liker 2
Gjest Linda sofie
Skrevet

At noen syns Athena er pen!? Hun ser jo ikke ut. Og mistfostra bein har hun også... så dere ikke åssen hun gikk i starten av episoden? Dessuten ser det ut som hun skjeler litt å.. lol. Men er enig i at Maria er pen da!

Stian falt ned et par hakk etter runkescenen... jeg som likte han så godt!

Heier mer og mer på Camilla jeg nå! Håper Mali og Christina ryker ut i nærmeste fremtid, verste jentene ever! Mali er dødskjedelig og Christina er det verste mennesket noengang som har deltatt på paradise.

Hun ser ikke ut faktisk. Det at hun gikk så rart kan jo være hun hadde vondt i beina f.eks.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så dritt lei slike som Mads som bare er der på badeferie. Han sier jo rett ut at han kun er der for å feste og han bryr seg jo ikke om at han havna på solo. Han gir jo faen.

Forstår ikke hvorfor castingfolka tok med Mali f.eks. Hun er jo kjempe grå og kjedelig.

Jeg håper egentlig Mali får fredning å hiver Christina ut. Da blir jeg så utrolig glad. :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

hva stian ronka mens mads strøk han på armen :O :popcorn:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...