Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Athena har vært i militæret! :blink:

Har hun det?? Sjokkerende.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke en spoiler, men ville bare gi en heads up om å se på Athena når hun går bortover i første kvarter av kveldens episode... :P

AnonymBruker
Skrevet

iselin og are er kjærester ja... :fnise:

Skrevet

Ad Iselin (rimelig kleint intervju på TV nå)

Are og Iselin er kjærster!! Hvordan kan hun være sammen med han etter å ha sett hva han har sagt om henne på TV..

Gjest NozMonster
Skrevet

iselin og are er kjærester ja... :fnise:

søren, der var du sekundet før meg ja! DOH!

Skrevet (endret)

Hahaha, hadde også tenkt å skrive det med Are og Iselin. Trodde de ikke likte hverandre i det hele tatt jeg. Det må jo være tull?!

Endret av Tilde08
Skrevet

Jeg ville aldri vært sammen med en som hadde sagt så mye stygt om meg på tv og hvorfor vil han være sammen med Iselin egentlig? Merkelig

• Liker 1
Skrevet

Det intervjuet der var jo kleinere enn PH jo!! PUTE-tv!

• Liker 1
Skrevet

are og iselin er kjærester!! :overrasket:

Wee, kanskje de lager en søt liten paradisebaby også? :kgbaby:

:ironi:

• Liker 1
Skrevet

det virka litt ut som at de ble litt "tvunget" til å si at de var sammen, at ingen av dem turte å si nei :fnise:

Gjest Chloè
Skrevet

Are & Iselin ja.. Det finns håp for alle visst! Nå var jeg slem.. jajaja

Noe som skurrer her altså

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Wee, kanskje de lager en søt liten paradisebaby også? :kgbaby:

:ironi:

ja, det skal du ikke si bort ifra- dagene dems består sikkert ikke i noe annet enn å ha sex så!

det skjedde jo med emil og thea, så det kan like gjerne skje med iselin og are :redd:

Endret av NozMonster
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er det dere leser om at de er kjærester?

Skrevet

For et par! Hørtes jo ikke akkurat ut som om Are var særlig intr. i Iselin da, kun ei knulledokke. Tipper han er sammen med henne nettopp av denne grunn + PR. Han må være desperat..

• Liker 1
Gjest Rosaleen
Skrevet

Og dette tror du på??? Det kan ikke være det at du ikke legger merke til de som er en mellomting da. Fordi de er så innmari normale. Akkurat som du og jeg..

NEI! Det er ikke en hemmelighet! I påsken var vi halveis så det er vel 2-3 uker igjen vil jeg tro. Snakkedama på TV3 nevner stadig vekk hvilken uke det er.

Det hjelper lite når man ikke vet hvor mange uker de skal være der totalt ;)

• Liker 1
Gjest PinkLeaf
Skrevet

Jeg synes å huske at det varer i ti "uker" a fire dager, men husker ikke hvor. Og i dag er det episode 35, så det er egentlig finale neste uke..?

Gjest NozMonster
Skrevet

tror flesteparten her (vi, som skrev om dette noen innlegg rett over her) så dem på "ettermiddagen" på tv2 kl 19.

are og iselin var der,og hadde vi første kyss som kjærester på tv ;)

Skrevet

Andreas er en frekk bølle. Kjente en som han før, han kunne plutselig bli kjempe sint på meg, og senere beklage seg med "Jeg var bare sint/stresset/trist og lot det gå ut over deg"

Sånn folk som får næring og styrke fra å klikke på andre syns jeg ikke noe om, selv om alle gjør det av og til. :filer:

Syns han nye duden er litt morsom igrunn, jeg liker mennesker som snakker :jepp:

Imotsetning til Andreas som bare prater tull/ er sur, Christina som BARE er sur og Maria, som holder helt fantasitske taler.

"Å jobbe som ***(det ho jobbet som,har glemt det) er lett..Hvis du har noe i hode. Takk for meg" :takke:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...