Lunivere Skrevet 7. mai 2012 #5361 Skrevet 7. mai 2012 Hahaha, FY FAEN! Jeg har offisielt en ny favoritt, Christian i mitt hjerte. Aldri ledd så mye av en Paradise-episode noen gang, utrolig kul fyr. Og Athena må jo være det kleineste mennesket i verdenshistorien.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #5362 Skrevet 7. mai 2012 Stor pluss til Camilla i kveldens episode! Håper hun dumper Andreas. Skjønner uansett ikke hvorfor ikke Maria forklarer hva som skjedde med en gang. Jeg tolket det som at hun ikke helt oppfattet hva som hadde skjedd med en gang, er jo ikke så rart at hun ikke koblet det iom at dette ikke var noe hun gjorde mot Miguel. Hun har heller ingen informasjonsplikt ovenfor Andreas, så jeg skjønner godt at hun driter i å forsvare seg og i det hele tatt ta den samtalen med han. 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #5363 Skrevet 7. mai 2012 Athena er halvt iraner/halvt afghaner. Er det ikke veldig strengt der med tanke på å være modell/kle seg halvnaken/på TV halvnaken. Osv? 2
SoftKitty Skrevet 8. mai 2012 #5366 Skrevet 8. mai 2012 Jeg lo meg ihjel av de introvideoene og introduksjonen foran de andre
pinar Skrevet 8. mai 2012 #5367 Skrevet 8. mai 2012 Athena er halvt iraner/halvt afghaner. Er det ikke veldig strengt der med tanke på å være modell/kle seg halvnaken/på TV halvnaken. Osv? Det er en del iranske glamour/naken modeller hvertfall.
Wednesday Skrevet 8. mai 2012 #5368 Skrevet 8. mai 2012 hvem i alle dager er det som bare forsyner seg av en tilfeldig vannflaske ? serves him right! 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #5369 Skrevet 8. mai 2012 De er så usikkre og lite trygge på seg selv. Hvorfor er det viktig at han har hennes og mauritz klær? De snakker som de er 14 år hele gjengen-. 3
Sol79 Skrevet 8. mai 2012 #5370 Skrevet 8. mai 2012 hvem i alle dager er det som bare forsyner seg av en tilfeldig vannflaske ? serves him right! Det hørtes ut som de brukte og ha vannflasker ved vasken som alle drakk av. Syns det hørtes rart ut jeg også. De drikke vel ikke springvann i Mexico. 1
pinar Skrevet 8. mai 2012 #5371 Skrevet 8. mai 2012 Så dagens episode først nå jeg. For en intro video av Athena!
Gjest Bobler Skrevet 8. mai 2012 #5372 Skrevet 8. mai 2012 Kristian beskriver seg med tre ord: «Jeg er awesome»! Seff digger Stian ham. «Svårt att seja hvem som er penest». Han digger Athena. Og Triana ødelegger hele stemningen og hviner «ÅÅh du blir flau». Tror hun virkelig at det er greit å oppføre seg sånn som programleder? Er det ingen i produksjonen som tør å si fra til henne? Kristian begynner å tørrpule Athena foran gjengen. Jeg elsker Jazzgeir!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #5373 Skrevet 8. mai 2012 De er jo sammen per dags dato da, så tviler på det Kan jo hende at hun ser litt nye sider av ham når hun ser på tv.
Sarafina Skrevet 8. mai 2012 #5374 Skrevet 8. mai 2012 Kan jo hende at hun ser litt nye sider av ham når hun ser på tv. Ja, det der har jeg også tenkt på. Hvordan deltakerne reagerer når de ser hverandre på tv, f.eks. i snakkeboksen.
Gjest Armule Skrevet 8. mai 2012 #5375 Skrevet 8. mai 2012 Sakset fra Andreas' blogg: Hvis dere har så forbanna mye imot oss og mener at vi er kjøtthuer, så forstår jeg virkelig ikke hvorfor dere ser på Har han misforstått litt? Det er jo FORDI de er kjøtthuer og dramaqueens at man ser på, ikke på tross av. Assa, det er som en fotballkamp. Høres ut som dårlig argument for å forsvare det han har sagt og gjort. Jeg skjønner at man kanskje "glemmer" de dårlige tingene som skjedde der inne og ikke bærer nag. Men det fjerner ikke det faktum at man oppførte seg som en idiot. 1
Sol79 Skrevet 8. mai 2012 #5376 Skrevet 8. mai 2012 Må han godkjenne kommentarer før de kommer gjennom eller? Det var veldig få der og samtlige var positive. Morsomt i går da Christina sa at Christian hadde 90-tallshår forresten. Hun burde virkelig ikke kommentere andres hår og klesstil. 7
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #5377 Skrevet 8. mai 2012 Er det bare jeg som synes det er merkelig Andreas plutselig skal forsvare Miguel og kjefte på Maria pga det at Miguel drakk av vannflasken hennes? Jeg trodde ikke Andreas likte Miguel en gang. jeg tror han bare brukte det som en god mulighet til å kjefte på Maria. Nå hadde han jo en unnskyldning ikke sant. 5
Gjest Linda sofie Skrevet 8. mai 2012 #5378 Skrevet 8. mai 2012 Må han godkjenne kommentarer før de kommer gjennom eller? Det var veldig få der og samtlige var positive. Morsomt i går da Christina sa at Christian hadde 90-tallshår forresten. Hun burde virkelig ikke kommentere andres hår og klesstil. Ja, han må det. Jeg leste innlegget hans og jeg synes det bare var dårlige argumenter han kom med. Jeg klarte ikke å la hver og måtte kommentere. Da kom det opp at kommentaren må godkjennes først. 1
Gjest Sunshine23 Skrevet 8. mai 2012 #5379 Skrevet 8. mai 2012 (endret) Jeg synes Athena virker som en søt jente jeg Stakkars hun var jo kjempe nervøs når hun skulle møte de andre og det hadde jeg også vært. Endret 8. mai 2012 av Sunshine23 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #5380 Skrevet 8. mai 2012 Jeg er bare sjeleglad for at Dennis ikke har kommet inn igjen. Var så sikker på det, siden han var populær. Nå kan de vel ikke sende han inn siden Kristin har dratt. Jippi:D:D Håper INGEN gamle blir sendt inn igjen, utenom Kristian Rene kanskje. Ingen i gamlegjengen vil jeg se igjen. Var nervøs i går for at det var Dennis eller en annen idiot som kom inn igjen. Ut med Andreas og Christina. Camilla og, selv om hun var ok i går.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå