Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men hvis Maria hadde forklart seg litt bedre - for både Miguel og Andreas, så hadde det vel kanskje roet dem ned betraktelig. Hun kunne i det minste latet som om hun brydde seg om at Miguel kastet opp og var redd.

Jeg er enig. Hun satt jo bare der og det virket ikke som hun brydde seg i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet

Gett om jeg hadde bitchslappa typen min om han hadde våget hysje sånn på meg som det Andreas gjorde til Camilla :kjefte:

Er det bare jeg som synes Mali er anonym? Glemmer helt at hun er der jeg.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Mulig det er dialekten. men jeg tror nok jeg ville sakt noe som : å unnskyld, jeg tenkte ikke over hvor jeg satt flaske, beklager miguel, håper det går bra med deg, skal være mer forsiktig senere

Endret av Dolly-Duck
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Les bloggen til Andreas. Det står et innlegg hvor han sier flere ting om dette med de nye osv på hotellet. Hvor han forklarer seg.

Skrevet

Les bloggen til Andreas. Det står et innlegg hvor han sier flere ting om dette med de nye osv på hotellet. Hvor han forklarer seg.

Hva er bloggadressen?

AnonymBruker
Skrevet

Mali er den kjedeligste deltageren i hele Paradise Hotels historie!

Vida Lill er den mannlige versjonen av Stian.

Mads ligner på en jomfru 15åring som bruker pappas kredittkort for å handle klær på jean paul. (tror jeg det var?)

Maria er en bitch og egentlig en av de to jentene jeg kjenner meg selv best igjen i.

Miguel er ikke like bra på innsiden som han ser ut på utsiden!

Camilla er den andre jenta jeg kjenner meg selv best igjen i. Bein i nesa og jeg liker henne godt!

Andreas er en paranoid sutreunge. Men virker veldig grei da!

Stian er den mannlige versjonen av Vida Lill.

Tommy er en bonde og SER ut som en bonde.

Christina minner meg om en bæsjekladd. Hun har verken utseende eller personlighet med seg...

Athena er nok en gang en kjedelig dum bimbo silikon kjerring

Christian betyr en ting: LÆTTIS på høyt nivå!! Aldri har jeg ledd så mye før i èn episode!

• Liker 1
Skrevet

Ble kanskje litt mye å skulle posere og puste samtidig? :fnise:

Stakkars jente.. Hun var jo kjempe nervøs. Tydelig ukomfortabel.

• Liker 5
Gjest Linda sofie
Skrevet

Mulig det er dialekten. men jeg tror nok jeg ville snakt noe som : å unnskyld, jeg tenkte ikke over hvor jeg satt flaske, beklager miguel, håper det går bra med deg, skal være mer forsiktig senere

Jeg synes å hun kunne ha sagt noe som dette. Hun så jo likegyldig ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er bloggadressen?

Gå inn på blogg.no. han er på topplisten der

AnonymBruker
Skrevet

Mali er den kjedeligste deltageren i hele Paradise Hotels historie!

Det er bare so true. Blir jo ikke moro når vi ikke kan sitte foran skjermen og håne deltakerne.

• Liker 1
Skrevet

Mulig det er dialekten. men jeg tror nok jeg ville sakt noe som : å unnskyld, jeg tenkte ikke over hvor jeg satt flaske, beklager miguel, håper det går bra med deg, skal være mer forsiktig senere

Det kan jo hende at hun gjorde dette, men at det ikke er vist på TV? Vi så jo bare begynnelsen på det. Jeg oppfattet det i alle fall slik at Miguel plutselig kom og kjeftet på henne fordi hun hadde "forgiftet" ham, uten å forklare hva som hadde skjedd. Maria så nokså forvirret ut, og det så ikke ut som at hun helt skjønte hva som hadde skjedd med det første ettersom han bare skrek.

• Liker 3
Skrevet

Andreas er en stor baby :kgbaby:

• Liker 2
Skrevet

Hahaha! Dette var tidenes morsomste episode :popcorn: Jeg lo faktisk høyt mange ganger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Christian, Stian og Vida Lill er praktfull casting. Ikke akkurat på min toppliste over fremtidige partnere/bestevenner, men det er sånn Paradise skal være. Det skal være show, og det skal ikke være som et middels dårlig vorspiel i en norsk småby. Jo verre, jo bedre. Jo mindre Paradise-gjengen gjenspeiler meg og mine venner, jo bedre! Nina var derfor helt feil, hun både så og oppførte seg normal ut.

• Liker 1
Skrevet

Stor pluss til Camilla i kveldens episode! Håper hun dumper Andreas.

Skjønner uansett ikke hvorfor ikke Maria forklarer hva som skjedde med en gang.

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg tror nok at tonefallet på Marias dialekt og det at hun var full gjorde at hun fremsto som mer likegyldig enn hun var. Når Andreas begynte å kjefte tror jeg bare hun ikke gadd å prøve å forklare, fordi han har gnålt en del til henne før om å være ærlig og ikke prate seg vekk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Måtte Camilla droppe psyko Andreas. Mannen er faen meg syk i hodet.

• Liker 4
Skrevet

Måtte Camilla droppe psyko Andreas. Mannen er faen meg syk i hodet.

De er jo sammen per dags dato da, så tviler på det :)

Skrevet

Enig i at Camilla fikk en del pluss i boka etter kveldens episode. Både at hun forsvarte Maria i første omgang og kommentaren om at "hun er hyggelig og har lyst til å snakke med meg, så da driter jeg i resten" når Andreas prøvde å vri det om til at Maria bare prøvde å lure Camilla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...