Mynona Skrevet 7. mai 2012 #5261 Skrevet 7. mai 2012 Nå er jeg spent på hvem som kommer inn. Etter reaksjonen å dømme på reklamen må det jo være noen som har vært der før... Evt en snåling som gjør at de ler så mye.. :sett-inn-spent-smaili-her:
Lillemeg25 Skrevet 7. mai 2012 #5262 Skrevet 7. mai 2012 Athena virket litt rar eller hva jeg skal si. Også de ansiktsutrykkene da. 3
hakunamatata Skrevet 7. mai 2012 #5263 Skrevet 7. mai 2012 Ble kanskje litt mye å skulle posere og puste samtidig? 7
venus_ Skrevet 7. mai 2012 #5264 Skrevet 7. mai 2012 Nå er jeg spent på hvem som kommer inn. Etter reaksjonen å dømme på reklamen må det jo være noen som har vært der før... Evt en snåling som gjør at de ler så mye.. :sett-inn-spent-smaili-her: Ja, han het jo Kristian. Håper det er han
Lillemeg25 Skrevet 7. mai 2012 #5265 Skrevet 7. mai 2012 Nå er jeg spent på hvem som kommer inn. Etter reaksjonen å dømme på reklamen må det jo være noen som har vært der før... Evt en snåling som gjør at de ler så mye.. :sett-inn-spent-smaili-her: Triana sa jo han het Kristian? Hmm kan det være Kristian Rene?
Mynona Skrevet 7. mai 2012 #5266 Skrevet 7. mai 2012 Haha... jeg får jo aldri med meg sånne detaljer jeg.. Fikk ikke med meg noe navn jeg... KG sin skyld
Gjest Linda sofie Skrevet 7. mai 2012 #5267 Skrevet 7. mai 2012 Athena Ja håper det er Kristian Renne!! En som tør å spille og røre litt i suppa
Gjest Blubberella Skrevet 7. mai 2012 #5268 Skrevet 7. mai 2012 Triana sa jo han het Kristian? Hmm kan det være Kristian Rene? Det hadde vært gøy, men jeg tviler litt på at de slipper ham inn igjen.
Gjest _La Femme Skrevet 7. mai 2012 #5269 Skrevet 7. mai 2012 Eller han Christian som var med i fjorårets sesong?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #5270 Skrevet 7. mai 2012 Hahahaha Athena... Men tror de bare tok med de mest kleine scenene av henne da. Så dere ikke slutten eller "Dere tok vel bort det kleine?" Så var hu plutselig litt normal igjen. Tv ass.. men det er vel det som er bra for oss seerne!! underholdning bitches!! Christian er nok en ny en.. Han heter CHristian og ikke Kristian. Håper han er bra! 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #5271 Skrevet 7. mai 2012 hvorfor viser de ikke Tommy i introen? ????
Gjest Indra Skrevet 7. mai 2012 #5272 Skrevet 7. mai 2012 Hvis Andreas og Camille vinner blir jeg enormt skuffet. De gjør ikke annet enn å sutre og grine nå som de skjønner at deres posisjon faktisk også er truet. Blæh! Håper virkelig noen får spilt dem ut på noe vis. 1
Snop Skrevet 7. mai 2012 #5273 Skrevet 7. mai 2012 LOL. (og det er totalt basert på handling, hehehe!)
Gjest Linda sofie Skrevet 7. mai 2012 #5274 Skrevet 7. mai 2012 Eller han Christian som var med i fjorårets sesong? Hvem var det igjen? Mener du Ole Christian? Husker ingen som bare het Christian jeg
Gjest Linda sofie Skrevet 7. mai 2012 #5275 Skrevet 7. mai 2012 Hahahaha Athena... Men tror de bare tok med de mest kleine scenene av henne da. Så dere ikke slutten eller "Dere tok vel bort det kleine?" Så var hu plutselig litt normal igjen. Tv ass.. men det er vel det som er bra for oss seerne!! underholdning bitches!! Christian er nok en ny en.. Han heter CHristian og ikke Kristian. Håper han er bra! Åssen vet du navnet skrives med C og ikke K??
Gjest NerdMedSverd Skrevet 7. mai 2012 #5276 Skrevet 7. mai 2012 Hun virket veldig påtatt badass. En av de beste/flauste introene hittil :--D 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #5279 Skrevet 7. mai 2012 hvorfor viser de ikke Tommy i introen? ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Gjest badeand1 Skrevet 7. mai 2012 #5280 Skrevet 7. mai 2012 (endret) CUTE.. eller...hmm.. Personligheten ødela alt. Endret 7. mai 2012 av Mortem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå