Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 7. mai 2012 #5201 Skrevet 7. mai 2012 Stian og Iselin satt bak meg og venninna mi på Bastøferga. Hun gav ikke et mer intelligent inntrykk i virkeligheten, og var virkelig bitteliten Han virka brautende og skrytete(det lille jeg hørte av han). Satt stort sett og skrøt til resten av gjengen om at han alltid brakk nesa på fest. Og høylytt telefonsnakking, som om han ville alle skulle høre hva han snakket om. Yuk! Ser for meg Stian som livvakten til Iselin..
TuridS Skrevet 7. mai 2012 #5202 Skrevet 7. mai 2012 Altså, jeg ser bare ikke hva som er så fantastisk attraktivt med hun der Camilla.. Jeg syns ikke hun er pen overhodet! Hun er ikke stygg men hun får ufortjent mye oppmerksomhet der inne og skryt, synes nå jeg. Og en utrolig irriterende latter.. Men hun elsker seg selv tydeligvis. Og ikke syns jeg hun der Nina var noe pen heller. Skjønner ikke den skryten de får der inne. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #5203 Skrevet 7. mai 2012 Altså, jeg ser bare ikke hva som er så fantastisk attraktivt med hun der Camilla.. Jeg syns ikke hun er pen overhodet! Hun er ikke stygg men hun får ufortjent mye oppmerksomhet der inne og skryt, synes nå jeg. Og en utrolig irriterende latter.. Men hun elsker seg selv tydeligvis. Og ikke syns jeg hun der Nina var noe pen heller. Skjønner ikke den skryten de får der inne. Misunnelig el? Og hvordan får du inntrykk av at hun elsker seg selv? Og hvorfor er hun ikke pen overhodet? Jeg synes hun er nydelig. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #5204 Skrevet 7. mai 2012 Altså, jeg ser bare ikke hva som er så fantastisk attraktivt med hun der Camilla.. Jeg syns ikke hun er pen overhodet! Hun er ikke stygg men hun får ufortjent mye oppmerksomhet der inne og skryt, synes nå jeg. Og en utrolig irriterende latter.. Men hun elsker seg selv tydeligvis. Og ikke syns jeg hun der Nina var noe pen heller. Skjønner ikke den skryten de får der inne. og jeg synes de tre blonde der inne nå er mindre pene. alle har forskjellige syn på hva som er pent. skjønner ikke hva som er vitsen med å sette spørsmålstegn ved andres smak.
smalls Skrevet 7. mai 2012 #5205 Skrevet 7. mai 2012 (endret) Misunnelig el? Og hvordan får du inntrykk av at hun elsker seg selv? Og hvorfor er hun ikke pen overhodet? Jeg synes hun er nydelig. Ja så klart er man bare misunnelig når man ikke synes en jente er så himmla pen som det andre synes Smak og behag! Jeg synes heller ikke Camilla er noe særlig pen og attraktiv. Å nei jeg er IKKE misunnelig. Endret 7. mai 2012 av smalls 4
Lillemeg25 Skrevet 7. mai 2012 #5206 Skrevet 7. mai 2012 Det er nok mye liming og klipping, men slik Christina, Dennis osv oppfører seg er nok ikke redigert. Vi så jo de spytte på Miguel og raserianfallet til K og C da han valgte de var bare helt tåpelig! Hvis noen av de nye setter de gammle i fare så kommer de med trusler og da bryter jo helvette løs!! Det er jammen meg ikke mange som skjønner hva PH er. Det er ikke en jævla charterferie heller. Folk sier Miguel er egoistisk som valgte de to, men herregud han valgte de to han kom minst overrens med! Skulle han valgt de han liker best da? Også sier de at det er jævlig å sette to gode venninner opp mot hverandre. Jorda kaller. Det er et SPILL!! Ikke venneferie eller kjærlighetstur, men et spill. Hjelpes meg. Blir bare så irritert. Veldig enig i dette. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #5207 Skrevet 7. mai 2012 haha nei du jeg er overhodet ikke misunnelig, jeg er mere glad for at jeg ikke ser ut som henne eller henne Nina. Utdatert slengbemerkning "du er bare misunnelig!" Syns hun ser ut mer som trailer trash fra Drammen, virker som en som var råner jente i ungdommen. kan bare se det på henne.. Kan lukte wunderbaumen gjennom tv'n. Harry. Og Nina ser bare kjedelig ut og det var hun også. Og ikke pen heller. Megan Fox derimot, hun er jeg misunnelig på og HUN er pen.
TuridS Skrevet 7. mai 2012 #5208 Skrevet 7. mai 2012 Det var meg som postet rett over her forresten. Det jeg heller ikke skjønner er hvorfor noen vil bli med på noe sånt i det hele tatt. De havner jo på nettet for evig og alltid! Og når de viser seg nakne og har sex og gjør rare dumme ting, så vil jo alt dette dukke opp når man søker etter navnet deres! Det betyr at barna deres og barnebarna og alle inkludert foreldre og familie og fremtidige kollegaer og arbeidsgivere kan bare gå rett inn på nettet og se dette her! Skjønner bare ikke hvorfor noen har lyst til å ødelegge fremtiden sin slik! Internett er et sted der alle dine feil blir foreviget. Og kompisene til barna deres kan gå inn og se på mora deres naken og har sex liksom.. Jævlig kult for de ungene ihvertfall.. Stakkars. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #5209 Skrevet 7. mai 2012 Og du ser også hvor dobbeltmoralsk han er i morgendagens episode (uten å røpe for mye) Ikke lov å si sånt! 5194 og 5196 høres akkurat ut som Dennis! Særlig det med "jeg kjenner den typen, og liker han ikke". Er det deg Dennis!?? Hva er denne greia med å prøve å finne PH-folk i denne tråden? Hva så om det er Dennis, hva slags forskjell utgjør det? Og uansett hva, så får du jo ikke svar på det, for enten personen svarer ja eller nei, så vet du ikke om h*n lyver. 2
TuridS Skrevet 7. mai 2012 #5210 Skrevet 7. mai 2012 Tro meg det finnes garantert PH deltakere her som følger med og poster. Det hadde vel vi alle gjort hadde vi også vært idioter og meldt oss på reality show. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #5211 Skrevet 7. mai 2012 Jeg synes heller ikke Camilla er noe særlig pen og attraktiv. Å nei jeg er IKKE misunnelig. Enig! Hvis man sammenlikner med Julie Strømsvåg og Barbro Fagerbakk - som er to virkelig skjønnheter - så er ingen av PH-jentene særlig pene i det hele tatt. Eller hva synes dere? Julie Strømsvåg: Barbro Fagerbakk: Camilla fra Paradise: Vida fra Paradise: Mali og Camilla fra Paradise: 1
TuridS Skrevet 7. mai 2012 #5212 Skrevet 7. mai 2012 at hun camilla får skryt for puppa sine er jo fordi de er falske! Det blir som å få skryt at man er flink elev når man har juksa på eksamen og fått toppkarakter! Også skal man liksom føle seg stolt? Nei, vettu hva... Irriterende latter og ufortjent skryt, og hun er ikke veldig pen. Greit, når utvalget av jenter er som det er der så må man velge det beste av to onder, og mellom det udyret Iselin så er vel camilla hakket bedre. Men det blir pest og kolera or meg det der. ÆSJ!
HedvigR Skrevet 7. mai 2012 #5213 Skrevet 7. mai 2012 Er det virkelig greit å si æsj om andre menneskers utseende? Helt greit å uttrykke at det ikke er deres smak utseendemessig, det er da en ærlig sak, men går virkelig an å uttrykke seg på en bedre måte!! Ved å skrive slike ting er dere jo ikke en skit bedre mobberne inne på hotellet som jeg så det var en diskusjon om. 5
TuridS Skrevet 7. mai 2012 #5214 Skrevet 7. mai 2012 jeg sier æsj fordi jeg syns det er feil å være stolt over noe som er fake! Se på meg og puppa mine a dere, se så fiin jeg er! Ja, men uten plastikk inni så hadde du faen meg bare hatt to erter. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #5215 Skrevet 7. mai 2012 Jeg syns Camilla har pent ansikt når hun er sminket:) Kroppen skjønner jeg ikke helt er så wow. Hva med kroppen er fint? Puppene er fine, men de er falske. Rumpa er ganske flat og ikke noe spesielt fin. Ellers er hun sånn passe tynn, det er fint. Hadde hun ikke hatt silikon hadde neppe kroppen hennes vært en snakkis. Da hadde hun vel ca hatt lik kropp som Iselin. Helt ok, tynn og nokså utrent. Ikke stygg, men ikke noe wow heller.
Gjest PinkLeaf Skrevet 7. mai 2012 #5216 Skrevet 7. mai 2012 Å, herregud, nå snubla jeg innom Unge Mødre på fem, og der var jo Snooki med blondt hår!
Gjest PinkLeaf Skrevet 7. mai 2012 #5218 Skrevet 7. mai 2012 Det var det hun het! Uff, kom ikke på det i stad.
Gjest HunterLady Skrevet 7. mai 2012 #5219 Skrevet 7. mai 2012 Makan til drittslenging om utseender i denne tråden da. Folk tar jo helt av. Camilla er ikke min favoritt heller, men jeg synes hun er en av få der inne som oppfører seg på en okey måte. 2
pinar Skrevet 7. mai 2012 #5220 Skrevet 7. mai 2012 Jeg syns camilla og Andreas ligner litt på hverandre De har litt like trekk?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå