Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

Stian er litt despeprat eller? Mase på ei jente om å få slikke fitte...

jeg synes det hele bare er morsomt jeg da :ler:

synes mads er desperat (og for så vet maria!), men ikke stian! stian har ikke denne desperate holdningen synes jeg.. er litt vanskelig å sette ord på, men jeg synes ikke det virker som stian maser om å få slikke fordi han er såå desperat etter det... på en måte..

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere, hvilken sesong var det som gikk i 2010? Vil se den på nettet, men finner den ikke...

AnonymBruker
Skrevet

Dere, hvilken sesong var det som gikk i 2010? Vil se den på nettet, men finner den ikke...

Det var den med Tine, Carl, runkegutten og Victoria.

AnonymBruker
Skrevet

Det var den med Tine, Carl, runkegutten og Victoria.

Vet, men hvilken sesong var det? 3???? Og hvor kan jeg se den på nettet? :) :) :)

AnonymBruker
Skrevet

Vet, men hvilken sesong var det? 3???? Og hvor kan jeg se den på nettet? :) :) :)

Det var sesong 2, tror den er fjernet fra tv3play. Så piratkopiering er eneste valget, men det er imot reglene å fortelle deg hvordan du finner det.

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

sesong 3

scroll deg ned på denne linken http://www.tv3play.no/program/paradisehotel , så ser du det står sesong 3 nederst :)

Endret av NozMonster
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

.

Endret av NozMonster
Gjest NozMonster
Skrevet

FEIL

Sesong 3 gikk i 2011.

ÅJAAA DET ER FINT DU SKRIKER SÅ VI ER HELT SIKRE PÅ AT NABOEN OGSÅ HØRER DEG :)

jeg leste 2011 selvom jeg så det stod 2010, men da er det ikke værre enn å klikke på sesong 2 i stedenfor sesong 3 i linken jeg postet ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ÅJAAA DET ER FINT DU SKRIKER SÅ VI ER HELT SIKRE PÅ AT NABOEN OGSÅ HØRER DEG :)

jeg leste 2011 selvom jeg så det stod 2010, men da er det ikke værre enn å klikke på sesong 2 i stedenfor sesong 3 i linken jeg postet ;)

Feilinfoen tar jo aldri slutt. :rolleyes: Om du hadde giddet å klikke deg inn på det du linker til, så vil du se at tv3 har fjernet disse episodene.

Til deg som leter etter dem: Sorry at vi ikke kan hjelpe, vi får håpe de kommer tilbake.

• Liker 1
Skrevet

Jo, du har jo et poeng, men hvem av dem var så ille som Christina?

Ehh.. har du sett sesongen??

Det var mye verre enn noe Christina har gjort..

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Feilinfoen tar jo aldri slutt. :rolleyes: Om du hadde giddet å klikke deg inn på det du linker til, så vil du se at tv3 har fjernet disse episodene.

Til deg som leter etter dem: Sorry at vi ikke kan hjelpe, vi får håpe de kommer tilbake.

hehe, oki takk, skal begynne å sikre meg det først fra nå ja :fnise:

Gjest Blubberella
Skrevet

Ehh.. har du sett sesongen??

Det var mye verre enn noe Christina har gjort..

Ja det opplegget der var ILLE. Faktisk verre en Christinas oppførsel. "Du har sko som ikkje mætsje resten a antrække", ja huff så plagsomt og frekt.

Jeg heier på Stian og Vida som vinnerpar 2012! Tommy kan gjerne også vinne, men ikke sammen med Christina.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente altså: Hva får folk som ikke er med på paradise til å ikke like Miguel?? Eller sitter dere der hjemme, helt blotta for egne meninger, og bare tenker at han sikkert er en dust ettersom gjengen på hotellet mener det???

For min del likte jeg han ikke fra det sekundet de viste introvideoen av ham. Det er bare noe med hele gutten som får meg til å kaste opp innvendig hver gang han viser sitt "sjarmerende" skjeve smil. Blææ

Sutrete, blottet for sosiale antenner, alt for selvgod, dobbeltmoralsk, irriterende.

Egler seg inn på tidligere PH-deltagere for å være med i den "kule" gjengen, for så å melde seg inn i PH selv og begynne å hulke fordi han ble sendt ut etter 2 dager, og hele "kjendis"-tilværelsen gikk i vasken, at alt håp om å kunne leke konge på brygga i Tønsberg som Paradise-Miguel var ute...

Kjenner typen... Takler han bare ikke, man ser jo gutten knekker totalt sammen bare han møter litt motgang

• Liker 4
Skrevet

For min del likte jeg han ikke fra det sekundet de viste introvideoen av ham. Det er bare noe med hele gutten som får meg til å kaste opp innvendig hver gang han viser sitt "sjarmerende" skjeve smil. Blææ

Sutrete, blottet for sosiale antenner, alt for selvgod, dobbeltmoralsk, irriterende.

Egler seg inn på tidligere PH-deltagere for å være med i den "kule" gjengen, for så å melde seg inn i PH selv og begynne å hulke fordi han ble sendt ut etter 2 dager, og hele "kjendis"-tilværelsen gikk i vasken, at alt håp om å kunne leke konge på brygga i Tønsberg som Paradise-Miguel var ute...

Kjenner typen... Takler han bare ikke, man ser jo gutten knekker totalt sammen bare han møter litt motgang

Ok, er sikkert bare jeg som ikke dømmer folk etter å bare ha sett et minutt eller to av dem på en presentasjonsvideo..!!

På hvilken måte er han dobbeltmoralsk?

Og hvem der inne er tvers igjennom brae personer egentlig??

AnonymBruker
Skrevet

Ok, er sikkert bare jeg som ikke dømmer folk etter å bare ha sett et minutt eller to av dem på en presentasjonsvideo..!!

På hvilken måte er han dobbeltmoralsk?

Og hvem der inne er tvers igjennom brae personer egentlig??

Førsteinntrykket stemte hvertfall for min del...

Når han ble stemt ut første gangen gikk han løs på Kristian, med "dumme faen", og "nå vet dere hvertfall hvordan gutten tenker" når Kristian valgte å sende hjem Miguel siden han var minst likt i gruppa og fordi han hadde vært der kortest, men hver gang det er snakk om makt så gjør han alt han kan for å få den.

Han klikket og fikk nesten psykopat-tendenser når Maria kysset Tommy på festen og det var ikke måte på hvor fæl hun var og han skulle hvertfall aldri snakke med henne igjen, men hva gjør han noen dager senere? Han vet at han får en makt og ny partner ved å kysse Mali som Tornerose, og fatter ikke hvorfor Maria er sur på han når hun risikerer å måtte dra hjem pga han.

Er ikke stor fan av noen på hotellet nå, men liker ikke Miguel noe bedre av den grunn... Svarte bare på spm. over her om at alle som ikke likte Miguel mislikte han kun fordi de andre på hotellet gjorde det.

For all del, jeg hater da ikke gutten, er bare glad jeg slipper å omgås slike personer.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

5194 og 5196 høres akkurat ut som Dennis! Særlig det med "jeg kjenner den typen, og liker han ikke". Er det deg Dennis!??

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det samme skjedde med Kristin, hun fikk jo totalt sammenbrudd da hun ble valgt av Miguel!

• Liker 4
Gjest Linda sofie
Skrevet

Miguel må få lov til å velge hvem han vil. Jeg skjønner godt han valgte de to. De hadde jo garantert valgt han hvis de fikk sjansen. Skjønner ikke hva de kjefter og bitcher for. Jeg begynte bare å le når han valgte Kristin og Christina. Det hadde de bare godt av.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok mye liming og klipping, men slik Christina, Dennis osv oppfører seg er nok ikke redigert. Vi så jo de spytte på Miguel og raserianfallet til K og C da han valgte de var bare helt tåpelig! Hvis noen av de nye setter de gammle i fare så kommer de med trusler og da bryter jo helvette løs!! :kjempesinna:

Det er jammen meg ikke mange som skjønner hva PH er. Det er ikke en jævla charterferie heller. Folk sier Miguel er egoistisk som valgte de to, men herregud han valgte de to han kom minst overrens med! Skulle han valgt de han liker best da? Også sier de at det er jævlig å sette to gode venninner opp mot hverandre. Jorda kaller. Det er et SPILL!! :rope: Ikke venneferie eller kjærlighetstur, men et spill. Hjelpes meg. Blir bare så irritert.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...