AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #5161 Skrevet 6. mai 2012 Jeg synes det er skremmende at Christina jobber på SFO. For et forbilde hun er Tipper hun bare lar de andre ungene mobbe hverandre uten å gripe inn. Hun er jo en mobber selv. 6
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 6. mai 2012 #5162 Skrevet 6. mai 2012 Det har absolutt ingenting med utseendet å gjøre, det er ene og alene den ufyslige personligheten. Nåvel. Uansett hva Iselin fikk beskjed om av produksjonen, så valgte jo Stian å droppe henne til fordel for Vida. Han hadde valget, og han valgte. Tja..
Gjest PinkLeaf Skrevet 6. mai 2012 #5163 Skrevet 6. mai 2012 Signerer raindrops. Det irriterte meg også fryktelig da Andreas var sur på Miguel, når han faktisk sa at Miguel burde få den siden Andreas "skyldte han en". 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #5164 Skrevet 6. mai 2012 Jeg mente altså: Hva får folk som ikke er med på paradise til å ikke like Miguel?? Eller sitter dere der hjemme, helt blotta for egne meninger, og bare tenker at han sikkert er en dust ettersom gjengen på hotellet mener det??? 1
Mynona Skrevet 6. mai 2012 #5165 Skrevet 6. mai 2012 Jeg som seer mislikte ikke Miguel før han startet med den dramaqueenoppførselen når han gikk ut første gangen. Jeg mislikte han vel ikke da heller, men jeg synes hele fyren var ganske patetisk. Og når han kom inn igjen må jeg si den dramaqueenen irriterer meg grenseløst. 2
Paw Skrevet 6. mai 2012 #5166 Skrevet 6. mai 2012 Er det noen jeg heier på der inne så er det Miguel. Christina sa at Miguel dret i hvordan de følte seg og blabla når hun satt der og grein fordi Kristin gikk ut. Hvorfor skal han bry seg om hva de føler ?! De har behandla han som dritt siden dag 1, bryr de seg om hva HAN føler da? Selvfølgelig velger han de til duell. Han vil jo ikke sende ut de han liker som har vært snill mot han ? Christina og Kristin er så egoistiske og dramaqueens at jeg blir rett og slett flau. Noen må få byttet ut "jobber på sfo" til "går på sfo" ! 2
Butterfly20 Skrevet 6. mai 2012 #5167 Skrevet 6. mai 2012 Er det noen jeg heier på der inne så er det Miguel. Christina sa at Miguel dret i hvordan de følte seg og blabla når hun satt der og grein fordi Kristin gikk ut. Hvorfor skal han bry seg om hva de føler ?! De har behandla han som dritt siden dag 1, bryr de seg om hva HAN føler da? Selvfølgelig velger han de til duell. Han vil jo ikke sende ut de han liker som har vært snill mot han ? Christina og Kristin er så egoistiske og dramaqueens at jeg blir rett og slett flau. Noen må få byttet ut "jobber på sfo" til "går på sfo" ! Kan ikke skjønne annet enn at Christina mister jobben etter det her iallefall.. 3
Gjest NozMonster Skrevet 6. mai 2012 #5168 Skrevet 6. mai 2012 Tror egentlig at den eneste grunnen til at dere ikke liker Christina er fordi hun ikke er like attraktiv og pen som de andre bimboene der inne... hvor er logikken i det? 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #5169 Skrevet 6. mai 2012 Det er egentlig bra at Christina er der fortsatt, da fortsetter nemlig det største sosiale selvmordet i norsk tv-historie. 7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #5170 Skrevet 6. mai 2012 Det er egentlig bra at Christina er der fortsatt, da fortsetter nemlig det største sosiale selvmordet i norsk tv-historie. haha, enig. Det er som å se på en bilulykke! Det er nok en grunn til at hun har holdt seg helt unna media siden hun kominn på hotellet
Gjest Offensive Pie Skrevet 6. mai 2012 #5171 Skrevet 6. mai 2012 Det er egentlig bra at Christina er der fortsatt, da fortsetter nemlig det største sosiale selvmordet i norsk tv-historie. Vel. Lene, Nanna, Victoria? 2
pinar Skrevet 6. mai 2012 #5172 Skrevet 6. mai 2012 Hva er det som er så kult med Stian egentlig? Jeg syns han er helt ok, men det er det.
Gjest NozMonster Skrevet 6. mai 2012 #5173 Skrevet 6. mai 2012 Hva er det som er så kult med Stian egentlig? Jeg syns han er helt ok, men det er det. jeg synes det virker som han har en gjennonsnittlig høy IQ (til ph-deltaker å være riktignok) og reflektert og jordnær. i tillegg så liker jeg humoren hans og selve han som person. i motsetning til de fleste (tipper jeg), så synes jeg han er den kjekkeste gutten der inne ( ikke at det har noe si for hvorfor jeg synes stian er den kuleste riktignok men) 5
Gjest badeand1 Skrevet 6. mai 2012 #5174 Skrevet 6. mai 2012 jeg synes det virker som han har en gjennonsnittlig høy IQ (til ph-deltaker å være riktignok) og reflektert og jordnær. i tillegg så liker jeg humoren hans og selve han som person. i motsetning til de fleste (tipper jeg), så synes jeg han er den kjekkeste gutten der inne ( ikke at det har noe si for hvorfor jeg synes stian er den kuleste riktignok men) Agreed!
Gjest Raindrops Skrevet 6. mai 2012 #5175 Skrevet 6. mai 2012 Hva er det som er så kult med Stian egentlig? Jeg syns han er helt ok, men det er det. Jeg synes ikke han er så hinsides kul, han er ganske harry og oppfører seg tåpelig. Men han later til å ha et bedre grep om ting (ikke spillet, men livet og sånn :gjeiper: ) enn de fleste andre der inne, så derfor er han en av mine favoritter 2
pinar Skrevet 6. mai 2012 #5176 Skrevet 6. mai 2012 jeg synes det virker som han har en gjennonsnittlig høy IQ (til ph-deltaker å være riktignok) og reflektert og jordnær. i tillegg så liker jeg humoren hans og selve han som person. i motsetning til de fleste (tipper jeg), så synes jeg han er den kjekkeste gutten der inne ( ikke at det har noe si for hvorfor jeg synes stian er den kuleste riktignok men) Hehe jeg tenker at han virker smartere en de andre fordi han faktisk er en del eldre en de andre og. Altså jeg syns han er helt ok, men ikke fult såå kul og morsom som det virker som alle syns han er. Har forøvrig ikke noe imot Miguel, syns ikke han virker kjip. Han er litt rar bare.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #5177 Skrevet 6. mai 2012 Jeg synes ikke han er så hinsides kul, han er ganske harry og oppfører seg tåpelig. Men han later til å ha et bedre grep om ting (ikke spillet, men livet og sånn :gjeiper: ) enn de fleste andre der inne, så derfor er han en av mine favoritter Stian og Iselin satt bak meg og venninna mi på Bastøferga. Hun gav ikke et mer intelligent inntrykk i virkeligheten, og var virkelig bitteliten Han virka brautende og skrytete(det lille jeg hørte av han). Satt stort sett og skrøt til resten av gjengen om at han alltid brakk nesa på fest. Og høylytt telefonsnakking, som om han ville alle skulle høre hva han snakket om. Yuk!
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #5178 Skrevet 6. mai 2012 Vel. Lene, Nanna, Victoria? Jo, du har jo et poeng, men hvem av dem var så ille som Christina?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #5179 Skrevet 6. mai 2012 Stian er litt despeprat eller? Mase på ei jente om å få slikke fitte...
pinar Skrevet 6. mai 2012 #5180 Skrevet 6. mai 2012 For min del kan egentlig hvem som helst vinne. Utenom Christina, Camilla og Andreas. Av de som er der nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå