Snop Skrevet 5. mai 2012 #5141 Skrevet 5. mai 2012 Tror egentlig at den eneste grunnen til at dere ikke liker Christina er fordi hun ikke er like attraktiv og pen som de andre bimboene der inne... Liker henne godt jeg, syns hun er artig. Jeg synes hun er i utgangspunktet penere enn mange av de andre der inne - men det blir ødelagt av den brautete personligheten og at hun ser så skitten/ustelt ut. 3
Lunivere Skrevet 5. mai 2012 #5142 Skrevet 5. mai 2012 Jeg digger Vida Lill! Utrolig kul og sprø dame som gir litt faen. Hadde elsket å være venninne med henne. Heier på Vida og Stian 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #5143 Skrevet 5. mai 2012 CAMILLA er min favoritt-deltaker på PH. Synes hun har klart seg utrolig bra gjennom hele oppholdet (bortsett fra en ting: utsagnet om at "det føltes som å gå i min egen begravelse") den gangen hun røyk ut. Hun virker søt og positiv, er ikke like slem som Kristin og Christina, og har ikke gjort en eneste ting som provoserer der inne (såvidt vi har sett), og har gitt det desidert beste inntrykket av de jentene som er der. Ja, hun har hatt sex på tv - men det "teller" på en måte ikke, da hun og Andreas ble forelsket og er sammen i dag også. Camilla er dessuten en nydelig jente (kanskje ikke smellvakker ved første øyekast, men pen), og utrolig heldig som har så bra kropp. I bloggen hennes virker hun ærlig og åpen, det er også et pluss. I begynnelsen tenkte jeg ærlig talt at Camilla måtte være helt blåst. Spesielt da jeg hørte at hun hadde puppe-aksjon på Facebook. Og at hun hadde lovet alle som støttet henne et toppløsbilde i posten - men ett år senere hadde hun ENDA ikke somlet seg til å sende det ut til dem. Men dette inntrykket forandre set likevel raskt. Synes hun virker å ha litt mellom øra, hun virker reflektert og moden. Dessuten er hun stabil i humøret og klarer seg veldig bra inne på PH. En soleklar favoritt. Hva synes dere? 6
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #5144 Skrevet 5. mai 2012 Kristin virker som ei jente som suser gjennom tilværelsen uten motgang og er vant til all fokus på seg selv og at alt går som hun selv vil. Når hun først møter på "problemer" i livet(som på paradise ), så raser hele verden for henne... 6
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #5145 Skrevet 5. mai 2012 Kristin virker som ei jente som suser gjennom tilværelsen uten motgang og er vant til all fokus på seg selv og at alt går som hun selv vil. Når hun først møter på "problemer" i livet(som på paradise ), så raser hele verden for henne... Helt enig! Hun er litt av en sjefete jente... også finnes hun overhodet ikke pen! Men hun har selvtillit til tusen, og en finurlig måte å få de andre til å "adlyde" henne på.
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 5. mai 2012 #5146 Skrevet 5. mai 2012 Jeg hadde også mistet litt respekten for Stian (fordi han valgte Vida over Iselin) hvis ikke han hadde advart Iselin først. Han fortalte jo Iselin at hun ikke sto 100% trygt hos han, men at hvis hun gikk til Mads ville hun ha stått trygt. Iselin brakte det på seg selv, vil jeg si. Men PH er definitivt ikke det samme uten henne, for meg som seer sin del. Ikke mist respekten for Stian for noe som sannsynligvis er tv3 sin skyld da..
Spirali Skrevet 5. mai 2012 #5147 Skrevet 5. mai 2012 (endret) CAMILLA. Hun virker søt og positiv, er ikke like slem som Kristin og Christina, og har ikke gjort en eneste ting som provoserer der inne (såvidt vi har sett) Hun provoserte meg grenseløst den gangen hun nektet plent å gi Alina en klem da hun røk ut, og ble sååå sur for at Tommy fikk den konvolutten. Hun hadde akkurat like mye muligheten som ALina til å overbevise Snooki. Men ellers har hun ikke gjort meg noe, og slem syns jeg ikke hun er ut i fra det vi får se. Endret 5. mai 2012 av Spirali 1
Sol79 Skrevet 5. mai 2012 #5148 Skrevet 5. mai 2012 Jeg syns ikke Camilla gir noe inntrykk i det hele tatt jeg. Etter at hun kom inn igjen så har hun bare vært sånn kjærestejente som står bak kjæresten og mer utagerende venninner og nikker til alt de sier og gjør. 9
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #5149 Skrevet 5. mai 2012 CAMILLA er min favoritt-deltaker på PH. Synes hun har klart seg utrolig bra gjennom hele oppholdet (bortsett fra en ting: utsagnet om at "det føltes som å gå i min egen begravelse") den gangen hun røyk ut. Hun virker søt og positiv, er ikke like slem som Kristin og Christina, og har ikke gjort en eneste ting som provoserer der inne (såvidt vi har sett), og har gitt det desidert beste inntrykket av de jentene som er der. Ja, hun har hatt sex på tv - men det "teller" på en måte ikke, da hun og Andreas ble forelsket og er sammen i dag også. Camilla er dessuten en nydelig jente (kanskje ikke smellvakker ved første øyekast, men pen), og utrolig heldig som har så bra kropp. I bloggen hennes virker hun ærlig og åpen, det er også et pluss. I begynnelsen tenkte jeg ærlig talt at Camilla måtte være helt blåst. Spesielt da jeg hørte at hun hadde puppe-aksjon på Facebook. Og at hun hadde lovet alle som støttet henne et toppløsbilde i posten - men ett år senere hadde hun ENDA ikke somlet seg til å sende det ut til dem. Men dette inntrykket forandre set likevel raskt. Synes hun virker å ha litt mellom øra, hun virker reflektert og moden. Dessuten er hun stabil i humøret og klarer seg veldig bra inne på PH. En soleklar favoritt. Hva synes dere? Andreas, er det deg? 21
Gjesten Skrevet 5. mai 2012 #5150 Skrevet 5. mai 2012 Tror egentlig at den eneste grunnen til at dere ikke liker Christina er fordi hun ikke er like attraktiv og pen som de andre bimboene der inne... Liker henne godt jeg, syns hun er artig. Det har absolutt ingenting med utseendet å gjøre, det er ene og alene den ufyslige personligheten. Ikke mist respekten for Stian for noe som sannsynligvis er tv3 sin skyld da.. Nåvel. Uansett hva Iselin fikk beskjed om av produksjonen, så valgte jo Stian å droppe henne til fordel for Vida. Han hadde valget, og han valgte.
Susan Sto Helit Skrevet 5. mai 2012 #5151 Skrevet 5. mai 2012 Jeg mener å ha lest/hørt at så lenge det er en ledig person å stille seg bak, så må de gå dit. At det er kun den siste som går som får gå til en det står noen bak fra før. De har da valgt hvem de vil stå bak på forhånd, med alternativ, og så styrer produksjonen... 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #5152 Skrevet 6. mai 2012 Jeg MÅ bare spørre om en ting: Hva er det egentlig Miguel har gjort som har fått alle til å mislike han? Tror jeg har gått glipp av noe stort her, for jeg skjønner ikke greia. Han ble jo mislikt allerede før han gikk ut første gang, så man kan ikke akkurat skylde på grininga.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #5153 Skrevet 6. mai 2012 Jeg MÅ bare spørre om en ting: Hva er det egentlig Miguel har gjort som har fått alle til å mislike han? Tror jeg har gått glipp av noe stort her, for jeg skjønner ikke greia. Han ble jo mislikt allerede før han gikk ut første gang, så man kan ikke akkurat skylde på grininga. Jeg tror de syntes han manglet sosiale antenner, at han var bråkjekk og altfor intens med en gang. Jeg skjønner godt at de ikke liker ham, jeg hadde nok mislikt ham sterkt selv. Når det er sagt oppfører jo også den gamle gjengen seg som en maktklan der nye må bukke, skrape, smiske og jatte for å få være med i gjengen. Jfr. Tommy og Christina. 1
Gjesten Skrevet 6. mai 2012 #5154 Skrevet 6. mai 2012 Jeg mener å ha lest/hørt at så lenge det er en ledig person å stille seg bak, så må de gå dit. At det er kun den siste som går som får gå til en det står noen bak fra før. De har da valgt hvem de vil stå bak på forhånd, med alternativ, og så styrer produksjonen... Dette har jeg også hørt. Jeg har hørt at de må skrive ned to personer de kan stille seg bak, og hvis førstevalget er opptatt når det er deres tur til å gå, må de gå til nummer to.
smalls Skrevet 6. mai 2012 #5155 Skrevet 6. mai 2012 Har nettopp sett torsdagens episode og er sjokkert over reaksjonen til Kristin og Christina. Han hadde all rett til å velge de når de (spesielt Christina) har behandla han slik som de har gjort. Hadde håpet på at Christina røyk da. Hun irriterer meg noe grenseløst!! Hadde Kristin sagt at det gikk helt fint at Miguel valgte de, så vedder jeg MYE på at Christina hadde sagt akkurat det samme til han. Hun er den jenta på skolen som gjør alt den populære jenta gjør og sier. Hun var Kristins sin nikkedukke. Synd at Iselin måtte dra 7
Gjest Armule Skrevet 6. mai 2012 #5156 Skrevet 6. mai 2012 Jeg MÅ bare spørre om en ting: Hva er det egentlig Miguel har gjort som har fått alle til å mislike han? Tror jeg har gått glipp av noe stort her, for jeg skjønner ikke greia. Han ble jo mislikt allerede før han gikk ut første gang, så man kan ikke akkurat skylde på grininga. Jeg tror de syntes han manglet sosiale antenner, at han var bråkjekk og altfor intens med en gang. Jeg skjønner godt at de ikke liker ham, jeg hadde nok mislikt ham sterkt selv. Når det er sagt oppfører jo også den gamle gjengen seg som en maktklan der nye må bukke, skrape, smiske og jatte for å få være med i gjengen. Jfr. Tommy og Christina. Ifølge Kristin sin blogg skjedde det noe på hotellet som ikke ble vist på tv.
Mynona Skrevet 6. mai 2012 #5157 Skrevet 6. mai 2012 Det er litt rart at TV3 ikke viser noe som er skjedd som preger resten av programmet i så stor grad Og hvis Kristin ikke vil si hva det er heller.... Jeg blir mistenksom... 1
Lillemeg25 Skrevet 6. mai 2012 #5158 Skrevet 6. mai 2012 Jeg kjenner nå at jeg er fryktelig lei hun Christina. Hun oppfører seg som en liten drittunge. Få ho ut!! Det virker som de som har vært med fra starten mener de fortjener mest å være der og at de skal hvert fall IKKE bli satt i fare Det er ikke Miguel sin feil at ingen av de andre gutta ville bli konge og få en makt. Nå kan de bare ha det så godt. Jeg likte både Dennis og Kristin i begynnelsen, men i de siste ukene har begge oppført seg kvalmt inne på hotellet. Glad kongen og dronninga har dratt. 1
Gjest Raindrops Skrevet 6. mai 2012 #5159 Skrevet 6. mai 2012 Det er ikke Miguel sin feil at ingen av de andre gutta ville bli konge og få en makt. Nå kan de bare ha det så godt. Det synes jeg var helt idiotisk. Istedenfor å kjefte på Miguel burde de kanskje kjefte på partnerne sine, som ikke engang prøvde å få den makten. Det var jo ikke som om Miguel behøvde å krangle den til seg eller noe. 3
Lillemeg25 Skrevet 6. mai 2012 #5160 Skrevet 6. mai 2012 Det synes jeg var helt idiotisk. Istedenfor å kjefte på Miguel burde de kanskje kjefte på partnerne sine, som ikke engang prøvde å få den makten. Det var jo ikke som om Miguel behøvde å krangle den til seg eller noe. Nettopp. Jeg synes Miguel får skylden for alt jeg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå