Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er Nattens Rytter?

den hodeløse rytter?? :skravle:

Videoannonse
Annonse
Gjest Blubberella
Skrevet

Hva er Nattens Rytter?

Godt spørsmål! Jeg skjønner ikkeno... :popcorn:

• Liker 4
Skrevet

Christina oppfører jo som hun skulle vært på ungdomskolen. Vanker med de kula kidzan og gjør alt for dem som om de skulle vært Kongelige.

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for spoiling.

Rainbow81, mod.

Skrevet

NAttens Rytter er en bruker her inne, som mange mistenker er Lene eller Nanna fra første sesong pga måten å debattere på (tror jeg).

• Liker 1
Gjest Slowpoke
Skrevet

NAttens Rytter er en bruker her inne, som mange mistenker er Lene eller Nanna fra første sesong pga måten å debattere på (tror jeg).

Brukeren har vel forsvart de som har mobbet eller vert frekke inne på PH i flere sesonger, eller husker jeg helt feil nå?

Gjest Blubberella
Skrevet

Såpass...

Takk for oppklaringen :)

Skrevet

Hvor mange uker er det igjen nå?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Andreas virker sykelig sjalu. Rødt lys, rødt lys!

Andreas virker (ubevisst) misfornøyd med valget sitt, men han kan ikke akkurat velge på øverste hylle og innerst inne vet han at han har valgt et stk søppel. Det tror jeg neppe han er klar over selv, men han får vel opp øynene den dagen det blir slutt. Tviler ikke på at det er så lenge til med den puppe-blafringen hennes, og hans påståtte kristne tro. Haha, herregud så latterlig... :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo åpenbart hvorfor Nattens Rytter ikke har dukket opp! Denne personen var jo enten Nanna eller Lene fra den første sesongen (tipper førstnevnte). Argh - disse to damene er fortsatt det verste jeg noen gang har sett på norsk TV. Eller, det er mulig Christina fra årets sesong er enda verre. Sjuskete og lite attraktive damer med oppblåst ego, men likevel dårlig selvtillit.

Hadde ikke forundret meg om det var en av dem, for de har åpenbart stoppet opp på 14-års stadiet. Helt enig med deg... De/det er det verste jeg har sett. De burde seriøst fått en bot for slik sjikanering, mobbing og trakassering av et annet menneske. De kan aldri ha det godt med seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Kan man se sesong 1 noe sted? Jeg prøver på tv3 sine nettsider, men får det ikke til.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg liker forresten Vida Lill! Skjønner meg ikke helt på henne, men hun virker som en fantastisk morsom og sprø jente - og det er bra! Også er hun god underholdning. Det virker dessuten som om hun er litt smart - også et pluss :)

Så mitt nye favorittpar er nå Stian og Vida Lill. Heia heia!

Jeg liker også Vida, hun lager god tv på en bra måte! Virker som om hun har masse humor og selvironi :)

• Liker 4
Skrevet

Hun passer perfekt med Stian. Hva var det hun nye het? Hun virket litt rar

Skrevet

Kan man se sesong 1 noe sted? Jeg prøver på tv3 sine nettsider, men får det ikke til.

Leste et sted at TV3 måtte fjerne sesong 1 fordi de ikke lenger hadde rettighetene til bakgrunnsmusikken.

Skrevet

Hun passer perfekt med Stian. Hva var det hun nye het? Hun virket litt rar

Tornerosedamen? Ka hun husker jeg heller ikke navnet på, orker ikke google nå ;)

Skrevet

Hun heter Mali.

Noe jeg synes er omtrent like rart som å hete Vida.. hehe. Spesielle navn:)

AnonymBruker
Skrevet

Tror egentlig at den eneste grunnen til at dere ikke liker Christina er fordi hun ikke er like attraktiv og pen som de andre bimboene der inne...

Liker henne godt jeg, syns hun er artig.

Skrevet

Tror egentlig at den eneste grunnen til at dere ikke liker Christina er fordi hun ikke er like attraktiv og pen som de andre bimboene der inne...

For min del har det ingenting med utseende hennes å gjøre, men det faktum at hun oppfører seg som en tulling.

• Liker 12
Gjest Blubberella
Skrevet

når hun har håret ned og pynter seg er hun jo ei kjempesøt dame, og jeg ser ikke noe galt med utseendet hennes. Jeg misliker henne fordi hun virker som en ufordragelig person. Altfor sytete, selvsentrert og opptatt av å rakke ned på andre. Og så legger hun jo folk for hat av helt rare grunner, faktisk så rare grunner at hun ikke helt kan forklare det selv. Det er ganske fascinerende. Mulig TV3 har klippet veldig og tatt bort alle de gangene hun smiler og sier fine ting, men sånn som hun fremstår på TV virker hun mindre hyggelig. Det hadde overhodet ikke hjulpet om hun var verdens peneste heller. Sure folk er aldri vakkert.

• Liker 13
Skrevet

Jeg likte hun i starten, men jo mer jeg ser av hu jo mindre tåler jeg trynet hennes. Og det har absolutt ingenting med utseende å gjøre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...