Gjest Loverdose Skrevet 3. mai 2012 #5101 Skrevet 3. mai 2012 Jeg så dagens (eller gårsdagens? 3. mai iallefall) episode nå nettopp, og seriøst....... Maria og Miguel går meg så hardt på nervene at jeg tror jeg boikotter hele programmet til de eventuelt ryker ut. Maria takler jeg bare ikke! Oppførselen hennes er så ufordragelig at jeg må bare se bort fra skjermen så snart hun popper opp. Jeg blir uvel bare av å se på henne. Liker henne virkelig ikke. Miguel er nesten enda verre. Heier hardt og galt på Stian, gjort det helt siden starten. Den mannen er bare helt gull! 5
Gjest Indra Skrevet 3. mai 2012 #5102 Skrevet 3. mai 2012 Hei. Jeg satte på kanalen med Paradise, fordi jeg fikk ikke sove. Så lurer jeg på: Hva er greia med at de ikke kler på seg ordentlig men bare lofser rundt? Og hvorfor kan ikke jentene ordne seg på håret? Har de ikke skjønt at de er på TV? Dette her tar white-trash til et nytt nivå.. Nåja, de fikser seg vel på den måten de selv er komfortable med. Jeg soser iallfall ikke rundt med nyfrisert hår og ballkjole på sydenferie. 6
Chloe- Skrevet 4. mai 2012 #5103 Skrevet 4. mai 2012 http://www.seher.no/894968/paradise-iselin-hevder-hun-ikke-fikk-stille-seg-bak-mads (det er ingen spoilere i linken for de som er redd for det) Håper virkelig det ikke er sant det Iselin sier, skulle likt å vite grunnen til det iallefall! Får ikke åpnet siden... Kan noen kopiere teksten?
Gjest Misteltein Skrevet 4. mai 2012 #5104 Skrevet 4. mai 2012 http://www.seher.no/894968/paradise-iselin-hevder-hun-ikke-fikk-stille-seg-bak-mads (det er ingen spoilere i linken for de som er redd for det) Håper virkelig det ikke er sant det Iselin sier, skulle likt å vite grunnen til det iallefall! Husker jeg leste noe lignende om en blondine i sesong en. Hun stilte seg bak Petter. Hun ville stille seg bak eks-kjæresten (Andre?), men hadde fått beskjed at det fikk hun ikke lov til.. En annen dame stilte seg bak Andre, en som lagde litt drama i motsetningn til hva hun hadde gjort.
Gjest Bobler Skrevet 4. mai 2012 #5105 Skrevet 4. mai 2012 Overasket at ikke Nattens Rytter har dukket opp enda! 2
Mynona Skrevet 4. mai 2012 #5106 Skrevet 4. mai 2012 Var det ikke en som gikk ut tidligere i sesongen også som ville stått trygt bak en annen?? Husker ikke hvem da. Men vi diskuterte det her.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #5107 Skrevet 4. mai 2012 Rødt hår gir i mange tilfeller en del fregner og tidvis blek hud Hipp hurra for gul foundation og hårbleking! :gjeiper: HOLY CRAP, er hun egentlig rødhåret med fregner!? Det kan man seriøst ikke se under all den hårblekingen og sminken, hva er det hun smører i ansiktet da? Det må jo være flere titallslag med brunkrem? Eller.. gulkrem? Er det verdt det, liksom? Daaaaamn. 4
Gjest Bobler Skrevet 4. mai 2012 #5108 Skrevet 4. mai 2012 Jaja, Iselin er nominert til Gullrutens " Årets tv-øyeblikk" ! http://www.gullruten.no/index.php?p=artikkel&id=560
Gjest Misteltein Skrevet 4. mai 2012 #5109 Skrevet 4. mai 2012 Var det ikke en som gikk ut tidligere i sesongen også som ville stått trygt bak en annen?? Husker ikke hvem da. Men vi diskuterte det her. Link
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #5110 Skrevet 4. mai 2012 Stian er en drittsekk! Jeg heiet på ham, men nå gir jeg faen. Makan! Han vrakte sikkert Iselin fordi han vil ha pulings med Vida. 6
stikkelsbær Skrevet 4. mai 2012 #5111 Skrevet 4. mai 2012 Var det ikke en som gikk ut tidligere i sesongen også som ville stått trygt bak en annen?? Husker ikke hvem da. Men vi diskuterte det her. Nina hadde stått trygt bak Kristian René, han ville sende hjem Maria om han fikk de to bak seg - "tromsøjente nr. 2, pow pow". Men Nina valgte å gå til Tommy, som valgte Christina. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #5112 Skrevet 4. mai 2012 Jeg hadde også mistet litt respekten for Stian (fordi han valgte Vida over Iselin) hvis ikke han hadde advart Iselin først. Han fortalte jo Iselin at hun ikke sto 100% trygt hos han, men at hvis hun gikk til Mads ville hun ha stått trygt. Iselin brakte det på seg selv, vil jeg si. Men PH er definitivt ikke det samme uten henne, for meg som seer sin del. 5
JollyJolly Skrevet 4. mai 2012 #5113 Skrevet 4. mai 2012 Jeg hadde også mistet litt respekten for Stian (fordi han valgte Vida over Iselin) hvis ikke han hadde advart Iselin først. Han fortalte jo Iselin at hun ikke sto 100% trygt hos han, men at hvis hun gikk til Mads ville hun ha stått trygt. Iselin brakte det på seg selv, vil jeg si. Men PH er definitivt ikke det samme uten henne, for meg som seer sin del. Enig i det, skjønner også Stian. Og alle som etterlyser mer spill må vel være fornøyde med at Stian valgte Vida. Det er åpenbart at han står sterkere med henne. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #5114 Skrevet 4. mai 2012 Overasket at ikke Nattens Rytter har dukket opp enda! Det er jo åpenbart hvorfor Nattens Rytter ikke har dukket opp! Denne personen var jo enten Nanna eller Lene fra den første sesongen (tipper førstnevnte). Argh - disse to damene er fortsatt det verste jeg noen gang har sett på norsk TV. Eller, det er mulig Christina fra årets sesong er enda verre. Sjuskete og lite attraktive damer med oppblåst ego, men likevel dårlig selvtillit. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #5115 Skrevet 4. mai 2012 Skjønner valget til Miguel til en viss grad, men en liten del av han gjør det bare for å være jævlig. Synes han er en stor sutreunge som tar alt veldig personlig, bare hør hvordan han hever stemmen slik. enig med deg der.. Jeg liker faktisk Kristin, selv om de var litt vel overdreven sutring... Christina er jeg ikke fan av. Miguel går meg på nervene.....
corrado Skrevet 4. mai 2012 #5116 Skrevet 4. mai 2012 Eller, det er mulig Christina fra årets sesong er enda verre. Sjuskete og lite attraktive damer med oppblåst ego, men likevel dårlig selvtillit. Er så enig Blir provosert av sånne folk, så er egentlig selvpining å se Paradise Hotel........ Men det er stygt å si det men PH er som en bilulykke, man vil ikke se på men klarer ikke å la vær!!! 2
Gjest notetur nomen Skrevet 4. mai 2012 #5117 Skrevet 4. mai 2012 Nåja, de fikser seg vel på den måten de selv er komfortable med. Jeg soser iallfall ikke rundt med nyfrisert hår og ballkjole på sydenferie. Fikset seg? Jeg kaller det ikke å fikse seg å kræsje håret opp i en vase med strikk rundt uten å børste det, og dra på en posete, stripete sekk av et slag. Det lignet mer på damer når de er syke hjemme av influensa, enn damer på ferie, spør du meg. Igjen: De er faktisk på TV... Og de klarer tydeligvis å fikse seg når Triana Iglesias dukker opp... 6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #5118 Skrevet 4. mai 2012 TV3 styrer veldig mye, ja. Poenget er at deltakerne må velge på forhånd (timer før parseremonien) hvem de skal stille seg bak, og hvem de skal velge. Dermed har de ikke mulighet til å ombestemme seg under selve seremonien, og TV3 legger opp "ruta" selv, altså hvem som skal gå først osv, for å styre det hele. Så at TV3 sier at deltagerne bestemmer selv hvem de stiller seg bak, er bare til dels sant.
Vulpes Skrevet 4. mai 2012 #5119 Skrevet 4. mai 2012 Jeg liker forresten Vida Lill! Skjønner meg ikke helt på henne, men hun virker som en fantastisk morsom og sprø jente - og det er bra! Også er hun god underholdning. Det virker dessuten som om hun er litt smart - også et pluss Så mitt nye favorittpar er nå Stian og Vida Lill. Heia heia! 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #5120 Skrevet 4. mai 2012 Det er jo åpenbart hvorfor Nattens Rytter ikke har dukket opp! Denne personen var jo enten Nanna eller Lene fra den første sesongen (tipper førstnevnte). Argh - disse to damene er fortsatt det verste jeg noen gang har sett på norsk TV. Eller, det er mulig Christina fra årets sesong er enda verre. Sjuskete og lite attraktive damer med oppblåst ego, men likevel dårlig selvtillit. Hva er Nattens Rytter? 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå