Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Elihol
Skrevet

Oisann, har alle dere andre sett den delen av Iselins nye sang og musikkvideo som ligger ute nå?

Gleder meg til hele musikkvideoen legges ut! :skya:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oisann, har alle dere andre sett den delen av Iselins nye sang og musikkvideo som ligger ute nå?

Haha, årets sommerlåt uten tvil! :danse:

Gjest Armule
Skrevet

Det beste med hele artikkelen er at Se & Hør også bruker ordet "stelle". :gjeiper: Og det blir faktisk brukt konsekvent gjennom hele artikkelen!

*pirkepirke*

Med mindre artikkelen er redigert, så er det ikke brukt konsekvent. Verken i den eller bøyd form.

Skrevet

Haha jaa. Var ikke mye normal stemme der gitt. Her har de tatt av med autotunen! :fnise:

• Liker 2
Skrevet

*pirkepirke*

Med mindre artikkelen er redigert, så er det ikke brukt konsekvent. Verken i den eller bøyd form.

Det var brukt konsekvent når jeg leste den. Stelle, stelte osv..

Og det som var morsomt med dette er at de i alle sesonger har sagt at de skal "stelle" seg bak x og y, alle sier "stelle" i stedenfor "stille". Det har blitt en greie. Og de parodieres.

AnonymBruker
Skrevet

For de som lurer: Jeg kan bekrefte at Mads ikke er jomfru :sjenert:

• Liker 9
Gjest Armule
Skrevet

Det var brukt konsekvent når jeg leste den. Stelle, stelte osv..

Og det som var morsomt med dette er at de i alle sesonger har sagt at de skal "stelle" seg bak x og y, alle sier "stelle" i stedenfor "stille". Det har blitt en greie. Og de parodieres.

Tidlig i artikkelen bruker rett form, mens det på slutten brukes "stelle"/"stelt".

AnonymBruker
Skrevet

Der jeg kommer fra byttes ofte vokalen i ut med e muntlig, spesielt om det er dobbelkonsonant etterpå, så jeg ser ikke så mye galt i å si "stelle". Men skriver selvfølgelig "stille".

Skrevet

Jeg synes hun Vida virker ganske morsom jeg! Men synd Kristin gikk ut og ikke Christina. Takler virkelig ikke den jenta.

• Liker 3
Gjest Armule
Skrevet

Jeg synes hun Vida virker ganske morsom jeg! Men synd Kristin gikk ut og ikke Christina. Takler virkelig ikke den jenta.

Neste uke!

Skrevet

Oj! Jeg føler at jeg har lyst til å høre denne historien! :popcorn:

• Liker 4
Skrevet

Neste uke!

:klo: ? Men blir ikke mandagens episode lagt ut på søndag? *skjekke spoilertråden*

Gjest Bloodless
Skrevet

Mads ser ut som en sånn utilpass liten nerd uten selvtillit. Selv måten han ler på roper nisse. "AHMAGAAAD jeg håper de liker meg, si noe gøy... JEG HAR HATT TREKANT, lololol"

Gjest Armule
Skrevet

:klo: ? Men blir ikke mandagens episode lagt ut på søndag? *skjekke spoilertråden*

Sorry! Var ment som en forhåpning :P Jeg ser bare episodene som går på tv :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå må ikke du ødelegge for hetsingen på kg av denne tarvelige mannen som oppfører seg jomfruelig.

Smiler uerfarent gjør han! Neppe hatt sex da! Lite flaut for en mann da, å smile det uerfarne smilet sitt. Kan neppe hatt sex med samme dame flere ganger hvis han smiler dette smilet.

• Liker 5
Skrevet

Sorry! Var ment som en forhåpning :P Jeg ser bare episodene som går på tv :)

Ah! Da skjønte jeg mer! Håper virkelig hun ryker ut neste uke. Hadde vært gøy hvis Kristian hadde kommet tilbake og kastet ut Christina på en eller annen måte :popcorn:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Akkurat nå liker jeg Mads best av alle der inne faktisk.

Syntes det var veldig rart at Iselin stilte seg bak Stian.. ble litt frustrert over at Stian og Mads ikke hadde sagt tydeligere ifra til henne.. Men om det hun sier i artikkelen stemmer så gir det mer mening selv om det er utrolig teit :kjefte: Men hvorfor skulle hun lyve om det?

Reaksjonen til Kristin og Christina syntes jeg var så absurd på trynet... hvorfor var det mer urettferdig at han tok de to? Det gir jo mening at han velger to stykker han ikke liker? Skal han sende hjem sine egne venner da, og sin egen partner (frem til dagen før) fordi Christina synes de ikke "bidrar til gruppa" som altså består av henne og vennene hennes? Fikk lyst til å filleriste henne, jævla tulling :kjefte: Og Andreas som plustelig var sur fordi Miguel hadde "tatt" makten som konge, hallo! Både Mats og Miguel meldte seg, og Andreas sa at han syntes Miguel skulle få den! De er jo gullfisker hele gjengen *frustrert* :P

Endret av SoftKitty
  • Liker 7
Skrevet

Huff så flau jeg ble da Christina og Kristin fikk en utfordring - og motgang. Makan til sutring er det lenge siden jeg har sett!

Hvorfor var det så ille at dem ble satt opp mot hverandre? Jo - for de er egoister. Tenker bare på seg selv, og hvor vondt det var for dem. Hørtes ut som Miguel hadde gjort et helt umenneskelig valg! Jizezz... FLAUT!

• Liker 5
Skrevet

Huff så flau jeg ble da Christina og Kristin fikk en utfordring - og motgang. Makan til sutring er det lenge siden jeg har sett!

Hvorfor var det så ille at dem ble satt opp mot hverandre? Jo - for de er egoister. Tenker bare på seg selv, og hvor vondt det var for dem. Hørtes ut som Miguel hadde gjort et helt umenneskelig valg! Jizezz... FLAUT!

Enig! Utrolig tåpelig reaksjon.

Gjest notetur nomen
Skrevet

Hei. Jeg satte på kanalen med Paradise, fordi jeg fikk ikke sove.

Så lurer jeg på: Hva er greia med at de ikke kler på seg ordentlig men bare lofser rundt? Og hvorfor kan ikke jentene ordne seg på håret? Har de ikke skjønt at de er på TV?

Dette her tar white-trash til et nytt nivå.. :filer:

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...