Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Andreas og Camilla igjen. Vet ikke helt HVA det er med de to som irriterer meg? Noen forslag? Andreas er så.. eiesyk? Eller er det rett? Noe skurrer skikkelig der, likte Camilla bedre før Andreas fikk kloa i henne :P

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

Mads hadde trekant rett før han kom inn? :overrasket:

Jeg hadde også fått det for meg at han var jomfru...

det er sikkert bare et skalkeskjul for denne jomfrudommen hans :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Men altså.. Mads og iselin hadde da sex første dagen til Mads... Eller har jeg drømt?

• Liker 1
Skrevet

Stian er fremdeles min desiderte favoritt der inne. Real kar! Morsom og lun og god. Også liker jeg at han ser litt mer objektivt på ting, og kan se situasjoner fra andres ståsted - f.eks. situasjonen i dag med Miguel, Kristin og Christina.

Hadde bare vært enda kulere om han hadde sagt noe høyt til de andre og. Men for alt vi vet gjorde han det, vi får jo ikke se alt.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Mads hadde trekant rett før han kom inn? :overrasket:

Jeg hadde også fått det for meg at han var jomfru...

Må bare si meg enig, det guttegliset lyser ikke av erfaring. Eller kanskje pappaen hans har betalt for at gullet sitt skulle bli kvitt jomfrudommen sin? (Ehm NÅ var jeg slem.. Men om han leser dette så kan han få lov å forsvare seg altså :P)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Andreas og Camilla igjen. Vet ikke helt HVA det er med de to som irriterer meg? Noen forslag? Andreas er så.. eiesyk? Eller er det rett? Noe skurrer skikkelig der, likte Camilla bedre før Andreas fikk kloa i henne :P

Andreas virker sykelig sjalu. Rødt lys, rødt lys!

• Liker 2
Skrevet

Men altså.. Mads og iselin hadde da sex første dagen til Mads... Eller har jeg drømt?

Du har drømt ;) Klining og tafsing bare.

Jeg tror nok Mads har klart å lure noen tupper i seng etter å sjenket dem kanakas, men jeg tviler på at han har vært i noen seriøse forhold og hatt mye god sex med samme person.

• Liker 3
Gjest Elihol
Skrevet (endret)

Det har jeg ikke fått med meg :overrasket:

Har vel enten gullfiskhukommelse, eller så hadde jeg nesa begravd i denne tråden uten å følge med på tven... Tror ikke jeg har gått glipp av en episode enda. :nigo:

Edit: Hadde visst ikke skjedd alikevel.

Endret av Elihol
  • Liker 1
Skrevet (endret)

HEIA STIAN! Ærlig, snill, logisk, smart, rettferdig å bare rett igjennom godkar :)

Synd med Iselin, men hun ble advart... Men hun er uheldigvis ikke utstyrt med den smarteste tankegangen! sikker på at Stian hadde kunnet fått henne langt hvis hun hadde hørt på ham.

Endret av corrado
  • Liker 1
Gjest Bobler
Skrevet

Fikk så vondt av Iselin når hun gråt i sta :(

Litt trist at Kristin røyk, kunne heller ønske det var frøken bitch

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror nok tv3 styrer mer enn vi får vite. At de må styre litt, synes jeg er greit, men at de skal diktere hvor folk får stå, blir for dumt. Da er det jo ikke en konkurranse lenger, kun en såpeopera.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok tv3 styrer mer enn vi får vite. At de må styre litt, synes jeg er greit, men at de skal diktere hvor folk får stå, blir for dumt. Da er det jo ikke en konkurranse lenger, kun en såpeopera.

Kunne ikke sagt det bedre selv!

Skrevet (endret)

Det beste med hele artikkelen er at Se & Hør også bruker ordet "stelle". :gjeiper: Og det blir faktisk brukt konsekvent gjennom hele artikkelen!

På grunn av at alle «Paradise Hotel»-deltagerene signerer en avtale som begrenser hva de kan si om selve TV-produksjonen, vil ikke Iselin gå i detalj om hvorfor hun ikke fikk stelle seg bak Mads.
Endret av Sol79
  • Liker 9
Skrevet

Det beste med hele artikkelen er at Se & Hør også bruker ordet "stelle". :gjeiper:

Haha det reagerte jeg også på!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det beste med hele artikkelen er at Se & Hør også bruker ordet "stelle". :gjeiper:

Ja, dette er jo mye mer interessant enn det faktum at det kommer fram at tv3 dikterer valgene.

• Liker 2
Skrevet

DET la jeg merke til og!! :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Ja, dette er jo mye mer interessant enn det faktum at det kommer fram at tv3 dikterer valgene.

Jeg blir ikke så overrasket over det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ikke så overrasket over det.

Det at de styrer i kulissene er kanskje ikke overaskende. Men hadde aldri trodd at de ville nekte en deltaker og stille seg en plass, da er hele poenget med spillet borte.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...