Lista Skrevet 3. mai 2012 #5001 Skrevet 3. mai 2012 ALTSÅ, HVOR BARNSLIGE OG LATTERLIGE GÅR DET AN Å BLI!?? Jeg blir jævlig forbanna her jeg sitter.. Makan til sutrekjerringer! Dere har meldt dere på et SPILL, ikke Charterfeber. Liker ikke Andreas lenger, heller. "Alle de nye må til helvete herifra bla bla bla". 10
Spiralis Skrevet 3. mai 2012 #5002 Skrevet 3. mai 2012 Hva var det Stian sa? gikk glipp av det Han sa at han hadde forståelse for det valget Miguel gjorde.
Gjesten Skrevet 3. mai 2012 #5003 Skrevet 3. mai 2012 lol barneskolen al over! I know. De skrev at Christina jobbet på SFO, men kanskje det var skrivefeil? Kanskje det skulle stå "går på SFO"? 27
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #5004 Skrevet 3. mai 2012 Stian virker helt fantastisk. Likte det han sa om at valget til Miguel var veldig forståelig. 9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #5005 Skrevet 3. mai 2012 stakkars de angriper han jo omtrent for valget han tok, selfølgelig går han i forsvar og hever stemmen så står de der som en gjeng skrikerunger. 7
Mynona Skrevet 3. mai 2012 #5006 Skrevet 3. mai 2012 Hvis de ikke sender inn noen av dem som har gått ut, kommer dette til å bli den dummeste finalen i paradise hotel noen sinne Hvorfor?? 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #5007 Skrevet 3. mai 2012 LOL! For for en sutring, og alt fordi ingen av de andre guttene ville kysse tornerose, for de visste at det fulgte en makt med, og de visste også at Miquel kom til å ta den om ikke noen andre gjorde det. Fortjent! Stian er den beste spilleren der inne, skaper ikke intriger og sånn, men er en luring, litt sånn kompis med alle, rett og slett en 'likandes kar'. Han vil sikkert få mange stemmer fra de andre deltakerne om han kommer til finalen. 4
Vulpes Skrevet 3. mai 2012 #5008 Skrevet 3. mai 2012 Så håpløs reaksjon fra Kristin og Christina. Noen måtte velges, og da er det ganske logisk av Miguel å velge de sterkeste konkurrentene, spesielt når han ikke liker dem. Mener Kristin og Christina at det hadde vært mye bedre om han valgte f.eks. Iselin og Maria? Bedre for Kristin og Christina ja, men ikke bedre for Iselin og Maria. Kristin og Christina er faktisk ikke viktigere enn andre der inne. 11
plix Skrevet 3. mai 2012 #5009 Skrevet 3. mai 2012 Og for ikke å snakke om Andreas? Han lovde jo Miguel at "han skylder" Miguel en tjeneste, han har visst glemt at han var så snill og god mot Miguel for å redde seg selv for et par uker siden. Håper Christina går ut, har ikke likt oppsynet hennes ift å rakke ned de hun er mest "redd". Men Kristin blir mindre og mindre likt av meg også, hun tåler jo som dere skriver INGENTING De tenker ikke logisk der inne.. ! 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #5010 Skrevet 3. mai 2012 Stian virker helt fantastisk. Likte det han sa om at valget til Miguel var veldig forståelig. Enig. Go Stian! Slik som ting er nå håper jeg på at Stian og Vida ender opp som vinnere. 2
Gjesten Skrevet 3. mai 2012 #5012 Skrevet 3. mai 2012 Hvis de ikke sender inn noen av dem som har gått ut, kommer dette til å bli den dummeste finalen i paradise hotel noen sinne Hvorfor det? Stian er jo der, og fortjener og vinne. Iselin er også der fremdeles, det samme er Camilla og Andreas. Og Tommy kom inn tidlig. 1
Gjest Chloè Skrevet 3. mai 2012 #5013 Skrevet 3. mai 2012 Hvorfor?? Bare de nye i finalen nesten? 1: de fortjener ikke de pengene. 2: det blir dritkjedelig å se på, kunne ikke brydd meg mindre om hvem som vant. 3: hvis ting blir stående sånn som de er nå et det ganske åpenlyst hvem som vinner
plix Skrevet 3. mai 2012 #5015 Skrevet 3. mai 2012 Når jeg tenker meg om så håper jeg at Camilla og Andreas får litt motstand snart. Merker jeg har de langt i halsen nå Håper Christina drar senere i kveld 2
apekatt Skrevet 3. mai 2012 #5016 Skrevet 3. mai 2012 Nå skal jeg ta fram stearinlyset og ha et minutts stillhet. 13
Mynona Skrevet 3. mai 2012 #5017 Skrevet 3. mai 2012 Bare de nye i finalen nesten? 1: de fortjener ikke de pengene. 2: det blir dritkjedelig å se på, kunne ikke brydd meg mindre om hvem som vant. 3: hvis ting blir stående sånn som de er nå et det ganske åpenlyst hvem som vinner 1. Det er en del uker igjen - så mye kan skje. 2. Hvorfor fortjener de ikke pengene? 3. Det er jo de beste spillerne som fortjener å vinne, ikke startcastet. Synes faktisk Miguel hadde fortjent å vinne - for han har virkelig gjort mye for å være igjen der. _______ SELVFØLGELIG DRITER MIGUEL I HVORDAN DU HAR DET CHRISTINA!! Du oppfører deg som en hurpe mot han!! 13
Gjesten Skrevet 3. mai 2012 #5018 Skrevet 3. mai 2012 Camilla virker som hun har litt mellom øra i alle fall. Hun blir ikke med i hylekoret til Drittstina og sier ikke at hun skal skape "helvete" eller noe, hun sier bare at de må vinne. Hun er ikke like slem og eller som Christina. 5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #5019 Skrevet 3. mai 2012 Jippi! Glad for å slippe å se bitcha mer 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå