Gjest Armule Skrevet 3. mai 2012 #4981 Skrevet 3. mai 2012 For noen barnslige sutreunger! Kristin falt flere på respektskalaen, Christinas reaksjon var vel forsåvidt forventet. 7
Gjest Elihol Skrevet 3. mai 2012 #4982 Skrevet 3. mai 2012 Jeg blir så irritert av 'de gamle' at jeg snart blir gal! Og er enig i at Stian burde si det han sa til de andre deltakerene og, for de trenger virkelig å høre det. 8
Kitsch Skrevet 3. mai 2012 #4983 Skrevet 3. mai 2012 Tror de har misforstått hele konseptet med Paradise Hotel. Makan til sutreunger! Bare bra at de får litt motgang de også 10
Gjesten Skrevet 3. mai 2012 #4984 Skrevet 3. mai 2012 Jeg blir SÅÅÅ irritert over de sutrejentene! Hvis det var de som fikk bestemme, hadde de jo sendt ut Miguel. SELVFØLGELIG gjør han det mot dem, hvem skulle han heller valgt?? Skulle ønske Stian sa de tingene til alle sammen, ikke bare til seerne. 10
MissStiles Skrevet 3. mai 2012 #4985 Skrevet 3. mai 2012 Jeg synes det er kjempe kult at Miguel gjør som han gjør, hadde gjort akkurat det samme selv Helt enig! 2
BoringMachines Skrevet 3. mai 2012 #4986 Skrevet 3. mai 2012 Skjønner valget til Miguel til en viss grad, men en liten del av han gjør det bare for å være jævlig. Synes han er en stor sutreunge som tar alt veldig personlig, bare hør hvordan han hever stemmen slik. 3
Gjesten Skrevet 3. mai 2012 #4987 Skrevet 3. mai 2012 Christina vil gå ut med hevet hode?? Haha, det er aaaaaalt for lenge siden det slaget var tapt frøken! Haha sant. Jeg tror kanskje hun er tidenes mest mislikte deltaker. 9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #4988 Skrevet 3. mai 2012 Jeg forstår ikke hvorfor Kristin og Christina blir sinte på Miguel. Han skylder de ingenting! 8
Gjesten Skrevet 3. mai 2012 #4989 Skrevet 3. mai 2012 Skjønner valget til Miguel til en viss grad, men en liten del av han gjør det bare for å være jævlig. Synes han er en stor sutreunge som tar alt veldig personlig, bare hør hvordan han hever stemmen slik. Det var på tide at noen hevet stemmen til Christina. 10
Gjest Slowpoke Skrevet 3. mai 2012 #4990 Skrevet 3. mai 2012 (endret) Utrolig barnslig reaksjon på dem!! De hadde jo gjort det samme mot han hvis de hadde sjansen(kjansen?) til det Endret 3. mai 2012 av Slowpoke 7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #4991 Skrevet 3. mai 2012 Ååååå hææærregud så barnslige de er. Det måtte jo bli noen, helt forståelig valg av Miguel!! Håper Christina ryker!!!! 3
Mynona Skrevet 3. mai 2012 #4992 Skrevet 3. mai 2012 Jeg kjenner jeg blir såååååå irritert på dobbeltmoralen! Også er jeg så takknemlig for at jeg ikke har Christina i livet mitt. Da hadde jeg fått høyt blodtrykk. 11
Gjest NozMonster Skrevet 3. mai 2012 #4995 Skrevet 3. mai 2012 Jeg blir SÅÅÅ irritert over de sutrejentene! Hvis det var de som fikk bestemme, hadde de jo sendt ut Miguel. SELVFØLGELIG gjør han det mot dem, hvem skulle han heller valgt?? Skulle ønske Stian sa de tingene til alle sammen, ikke bare til seerne. ikke sant herregud, det er jo ikke miguell som har VALGT SELV at han MÅÅÅ stemme ut en av de jentene! og desuten så hadde jo mange av dem valgt å sende ut miguell... er det sånn at "de kule" kan bli forbanna for at miguell sender ut en, men miguell kan ikke bli forbanna på "de kule" om de hadde sent han hjem? 3
Gjest Chloè Skrevet 3. mai 2012 #4997 Skrevet 3. mai 2012 Hvis de ikke sender inn noen av dem som har gått ut, kommer dette til å bli den dummeste finalen i paradise hotel noen sinne
BoringMachines Skrevet 3. mai 2012 #4998 Skrevet 3. mai 2012 Det var på tide at noen hevet stemmen til Christina. Ja, forsåvidt enig i det. Men måten han gjør det på er litt usmakelig, synes jeg. Han kommer jo ikke til å bli godt likt i det hele tatt. Og Paradise Hotel handler litt om det også. I fjor vant jo Madelen blant annet fordi hun var veldig godt likt der inne. Så jeg tror det er en klar fordel.
123bell Skrevet 3. mai 2012 #4999 Skrevet 3. mai 2012 Helt utrolig flaut at jeg kan bli så engasjert av paradise hotel egentlig! Men jeg er så irritert på "de gamle" at jeg holder på å sprekke! Har lyst til å hoppe inne i tv skjermen og riste litt i hun Kristina altså! Våkn opp, kjerring!! Du har meldt deg på et spill, ikke en sommerferie! Dobbeltmoral i lange baner.. 6
Sumaya Skrevet 3. mai 2012 #5000 Skrevet 3. mai 2012 Det som er så rart med norske PH er at ingen vil spille, men alle vil samtidlig være der. Virker ikke som de forstår at man må spille og kjempe for plassen sin. Vennskapet står liksom over alt, blir for dumt... Christina som heller ville gå selv, med hodet hevet enn at Kristin skulle dra, synes jeg vitner om svak personlighet og mangel på integritet. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå