Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Armule
Skrevet

For noen barnslige sutreunger! Kristin falt flere på respektskalaen, Christinas reaksjon var vel forsåvidt forventet.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest Elihol
Skrevet

Jeg blir så irritert av 'de gamle' at jeg snart blir gal!

Og er enig i at Stian burde si det han sa til de andre deltakerene og, for de trenger virkelig å høre det. :klaske:

• Liker 8
Skrevet

Tror de har misforstått hele konseptet med Paradise Hotel. Makan til sutreunger! Bare bra at de får litt motgang de også :jepp:

• Liker 10
Skrevet

Jeg blir SÅÅÅ irritert over de sutrejentene! Hvis det var de som fikk bestemme, hadde de jo sendt ut Miguel. SELVFØLGELIG gjør han det mot dem, hvem skulle han heller valgt?? Skulle ønske Stian sa de tingene til alle sammen, ikke bare til seerne.

• Liker 10
Skrevet

Jeg synes det er kjempe kult at Miguel gjør som han gjør, hadde gjort akkurat det samme selv :Nikke:

Helt enig!

• Liker 2
Skrevet

Skjønner valget til Miguel til en viss grad, men en liten del av han gjør det bare for å være jævlig. Synes han er en stor sutreunge som tar alt veldig personlig, bare hør hvordan han hever stemmen slik.

• Liker 3
Skrevet

Christina vil gå ut med hevet hode?? Haha, det er aaaaaalt for lenge siden det slaget var tapt frøken!

Haha sant. Jeg tror kanskje hun er tidenes mest mislikte deltaker.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor Kristin og Christina blir sinte på Miguel. Han skylder de ingenting!

• Liker 8
Skrevet

Skjønner valget til Miguel til en viss grad, men en liten del av han gjør det bare for å være jævlig. Synes han er en stor sutreunge som tar alt veldig personlig, bare hør hvordan han hever stemmen slik.

Det var på tide at noen hevet stemmen til Christina.

• Liker 10
Gjest Slowpoke
Skrevet (endret)

Utrolig barnslig reaksjon på dem!! De hadde jo gjort det samme mot han hvis de hadde sjansen(kjansen?) til det :roll:

Endret av Slowpoke
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ååååå hææærregud så barnslige de er. Det måtte jo bli noen, helt forståelig valg av Miguel!!

Håper Christina ryker!!!!

• Liker 3
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir såååååå irritert på dobbeltmoralen!

Også er jeg så takknemlig for at jeg ikke har Christina i livet mitt. Da hadde jeg fått høyt blodtrykk.

• Liker 11
Skrevet
:skratte: lol barneskolen al over!
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva var det Stian sa? gikk glipp av det :tristbla:

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg blir SÅÅÅ irritert over de sutrejentene! Hvis det var de som fikk bestemme, hadde de jo sendt ut Miguel. SELVFØLGELIG gjør han det mot dem, hvem skulle han heller valgt?? Skulle ønske Stian sa de tingene til alle sammen, ikke bare til seerne.

ikke sant :kjefte: herregud, det er jo ikke miguell som har VALGT SELV at han MÅÅÅ stemme ut en av de jentene!

og desuten så hadde jo mange av dem valgt å sende ut miguell...

er det sånn at "de kule" kan bli forbanna for at miguell sender ut en, men miguell kan ikke bli forbanna på "de kule" om de hadde sent han hjem? :vetikke:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I alle dager for en sutring da???

• Liker 5
Gjest Chloè
Skrevet

Hvis de ikke sender inn noen av dem som har gått ut, kommer dette til å bli den dummeste finalen i paradise hotel noen sinne

Skrevet

Det var på tide at noen hevet stemmen til Christina.

Ja, forsåvidt enig i det. Men måten han gjør det på er litt usmakelig, synes jeg. Han kommer jo ikke til å bli godt likt i det hele tatt. Og Paradise Hotel handler litt om det også. I fjor vant jo Madelen blant annet fordi hun var veldig godt likt der inne. Så jeg tror det er en klar fordel.

Skrevet

Helt utrolig flaut at jeg kan bli så engasjert av paradise hotel egentlig! Men jeg er så irritert på "de gamle" at jeg holder på å sprekke! :frustrert:

Har lyst til å hoppe inne i tv skjermen og riste litt i hun Kristina altså! Våkn opp, kjerring!! Du har meldt deg på et spill, ikke en sommerferie! Dobbeltmoral i lange baner..

• Liker 6
Skrevet

Det som er så rart med norske PH er at ingen vil spille, men alle vil samtidlig være der. Virker ikke som de forstår at man må spille og kjempe for plassen sin. Vennskapet står liksom over alt, blir for dumt... Christina som heller ville gå selv, med hodet hevet enn at Kristin skulle dra, synes jeg vitner om svak personlighet og mangel på integritet. :sukk:

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...