MissDesiree Skrevet 13. mars 2012 #481 Del Skrevet 13. mars 2012 Gjør hun sikkert ikke på torsdag. Og, for hvem skulle hun sendt han ut? Skulle hun stilt seg med Bjørnar? Haha! Håper du har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 13. mars 2012 #482 Del Skrevet 13. mars 2012 Hvem er de?? ____ Linnea er suring i fra Molde som har en blogg som er blant norges mest leste: http://www.linniiie.com/ erik ribsskog tørr jeg nesten ikke å prate om her engang, han er et kapittel for seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 13. mars 2012 #483 Del Skrevet 13. mars 2012 Haha, innså nettopp at det ene rommet heter platina... Hvorfor fikk ikke Iselin og Are det rommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilu Skrevet 13. mars 2012 #484 Del Skrevet 13. mars 2012 Men hun er den peneste av jentene der inne;) Synes ikke hun er spesielt pen jeg. Må være kroppen som er fin i så fall? Hun ser jo så sur og dratt ut i trynet. Men hver sin smak. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiemor Skrevet 13. mars 2012 #485 Del Skrevet 13. mars 2012 Det er hun i alle fall ikke. Den surheta hennes trekker jo ned utseende enormt Sikkert jeg som har en sær smak, bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #486 Del Skrevet 13. mars 2012 Bjørnar = rar Alina = er en surpomp Iselin = lik en fugl i fjeset Andreas = ganske sleip, tror jeg Iselin = lik en fisk i fjeset 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Offensive Pie Skrevet 13. mars 2012 #487 Del Skrevet 13. mars 2012 Ooog de prøver å få ut Stian 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #488 Del Skrevet 13. mars 2012 For en gjeng med suppehuer!!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Franzen Skrevet 13. mars 2012 #489 Del Skrevet 13. mars 2012 lissm lissm lissm! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. mars 2012 #490 Del Skrevet 13. mars 2012 huff, are og iselin minner meg litt for mye om tine og niklas! håper IKKE de blir det nye "superparet", som vi må holde ut med til siste stund da dør jeg litt på meg tror jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. mars 2012 #491 Del Skrevet 13. mars 2012 are hadde trengt å bli stemt ut som første gutt! kanskje han hadde landet Litt på jorda igjen da han hadde trengt en liten knekk i selvtilliten sin synes jeg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 13. mars 2012 #492 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Hva er det Iselin babler om? Jeg datt ut etter "jeg er ikke løs, men det vet jo ikke de andre" også kom det en masse rare ting Det blir visst litt trykkfeil siden jeg skriver fra mobil. Endret 13. mars 2012 av Dyregod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 13. mars 2012 #493 Del Skrevet 13. mars 2012 huff, are og iselin minner meg litt for mye om tine og niklas! håper IKKE de blir det nye "superparet", som vi må holde ut med til siste stund da dør jeg litt på meg tror jeg De er nok et par tv3 har lyst til å ha med veldig langt. Og som vi vet er jo hele dritten iscenesatt ut til fingerspissene.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludo Skrevet 13. mars 2012 #494 Del Skrevet 13. mars 2012 are hadde trengt å bli stemt ut som første gutt! kanskje han hadde landet Litt på jorda igjen da han hadde trengt en liten knekk i selvtilliten sin synes jeg! NEI... det er jo litt undeholdende med Barbie og Ken !!! he he 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 13. mars 2012 #495 Del Skrevet 13. mars 2012 Før synes jeg guttene har vært mye emr selvsikre. Flere av guttene i år virker så usikre. Det er som om de er der for bekreftelse. Skulle heller hatt noen gutter som de i PH Danmark (sorry sorry sorry) som har litt mer selvtillit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #496 Del Skrevet 13. mars 2012 Hva er det Iselin babler om? Jeg datt ut etter "jeg er ikke løs, en det vet jo ikke de andre" også kom det en masse rare ting men skjønte du ikke det... lissom jeg vet ikke helt lissom!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Smith Skrevet 13. mars 2012 #497 Del Skrevet 13. mars 2012 Ugh, det er bare ubehagelig å se og høre når Iselin snakker! Er hun over 14 år, virkelig?? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornygirl Skrevet 13. mars 2012 #498 Del Skrevet 13. mars 2012 Fatter ikke at Alina orker å være så sur! Greit at det er et spill for å vinne og ikke en ferie der du skal få nye bestevenner, men tror nok du kommer lengst ved å være blid å lage litt liv! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicola Skrevet 13. mars 2012 #499 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg er flau! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonus Skrevet 13. mars 2012 #500 Del Skrevet 13. mars 2012 Hadde vært artig tvist om Bjørnar fikk fredning nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå