Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ja. sikkert gøy å gjøre karriere som mobber. haha... i en alder av 25. seriøst, for en slem jente.

Kristin har da ikke mobbet noen?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mobbing kan også bety å overse, ignorere eller holde utenfor, så jo Kristin er også en mobber.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser at Kristin skriver i et innlegg på bloggen sin at de mislikte Miguel pga noe annet som skjedde som ikke ble sendt på tv. Lurer på hva det er.

AnonymBruker
Skrevet

Mobbing kan også bety å overse, ignorere eller holde utenfor, så jo Kristin er også en mobber.

Hoho, da er jeg vistnok en mobber. Man lærer noe nytt hver dag... Tror du burde lese deg opp på hva mobbing faktisk innebærer, Kristin er den som har beskyttet flest og vært mest åpen mot nye deltagere. Hun er på ingen måte en mobber.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kristin og Stian har tenkt å bli et par og stå sammen til slutt.... men hva skjer da....

jo jeg vedder på at tv3 sender inn igjen Dennis (eller Nina, men har mest tro på Dennis) - for da blir det jo bare styr.

Egentlig heier jeg på Iselin.... hadde vært superdigg om hun vant :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fy faen så creepy mennesker Miguel og Maria er! Miguel ville jeg holdt meg langt unna. Kjenner typen. Sjarmerende fløtepus med bredt smil som snur tvert og blir psycho, sutrete, paranoid og sjalu, med null selvinnsikt.

Andreas er blitt helt idiot. Han er så pottesur og sutrete hele tiden, samtidig virker han slapp, han sier aldri noe morsomt lenger.

Stakkars Iselin, men jeg heier egentlig ikke på henne så mye lenger. Reke/hummerhistorien orker jeg bare ikke høre mer. Og at hun fniste sånn av underbuksene til Mali.

Den eneste jeg liker nå er Vida. Kanskje Stian, det kommer an på om han velger å stå med Kristin eller ikke. Hvis han velger Kristin, er han dust.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Fy faen så creepy mennesker Miguel og Maria er! Miguel ville jeg holdt meg langt unna. Kjenner typen. Sjarmerende fløtepus med bredt smil som snur tvert og blir psycho, sutrete, paranoid og sjalu, med null selvinnsikt.

Andreas er blitt helt idiot. Han er så pottesur og sutrete hele tiden, samtidig virker han slapp, han sier aldri noe morsomt lenger.

Stakkars Iselin, men jeg heier egentlig ikke på henne så mye lenger. Reke/hummerhistorien orker jeg bare ikke høre mer. Og at hun fniste sånn av underbuksene til Mali.

Den eneste jeg liker nå er Vida. Kanskje Stian, det kommer an på om han velger å stå med Kristin eller ikke. Hvis han velger Kristin, er han dust.

Det at Iselin fniste av underbuksene til Mali tror jeg ikke var slemt ment.. Det virka jo ikke sånn når hun prata, det var mer sånn at det var en morsom observasjon at hun fikk plass i den ene siden av trusa. Jeg tror ikke Iselin mente noe vondt med det.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Synes Kristin har styrt det meste av spillet der inne jeg, men håper crewet lager opp til litt paybacktime. Dennis sin utgang var vel forsåvidt det, men syns Kristin bør få seg en i trynet snart.

Hun sa ikveld at nå hadde de "nye" fått regjert nok. Men - Iselin er da mer "gammel" en det Christina er? Hvorfor er ikke hun med? Det var Christina, Kristin og Camilla som hadde highfive på badet der.

Hva er blogger til Kristin btw?

Kristin's: http://styleconnection.blogg.no/

Camillas: http://boevollen.blogg.no/

Haha, kan forresten ikke tro at Camilla har skrapt sammen penger til puppene sine via en facebook-gruppe. Eier hun ikke skam? Hva er forskjellen på henne og tiggerne i fra Romania? :ler:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Som en annen her svarte deg, så fikk du definisjonen. se gjerne ordboken også.

argumenter som at dette er et spill, osv holder ikke mtp måten hun fryser ut folk på. hun snakker jo mer eller mindre dritt om samtlige der inne når hun blir intervjuet også.

hun får med seg en hel gjeng på sin side. for å "overleve" så klart, men det finnes andre måter å overleve der inne på. samtidig skal ingen nye inn i gjengen deres. hun og fotsoldatene sitter som små drittunger for seg selv og slenger dritt om alt i fra utseendet til folk, til oppførsel, osv, osv, osv... Kristin ser ut til å styre hele greia, i sammen med Christina.

• Liker 1
Skrevet

Ojojoj, jeg har nettopp sett denne ukens episoder! Jeg liker Kristin mindre og mindre. Selverklærte dronninger stiller aldri sterkt hos meg. Jeg heier fortsatt på Stian, han må jo være tidenes mest sympatiske fyr.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg heier fortsatt på Stian, han må jo være tidenes mest sympatiske fyr.

Enn så lenge.....

• Liker 1
Skrevet

Haha, kan forresten ikke tro at Camilla har skrapt sammen penger til puppene sine via en facebook-gruppe. Eier hun ikke skam? Hva er forskjellen på henne og tiggerne i fra Romania? :ler:

Ærlig talt!.. Tiggerne er ikke på facebook... om de så er har de få venner og ingen likes.

Vi bor desuten i kansje verdens rikeste land og topper listene over verdens beste land å bo i. Skal da ikke en jente få lov til å få pupper som følge av aktivt solidaritetsarbeid? Jeg bare spør! :popcorn:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes den jenta er skikkelig god (L)

AnonymBruker
Skrevet

Det at Iselin fniste av underbuksene til Mali tror jeg ikke var slemt ment.. Det virka jo ikke sånn når hun prata, det var mer sånn at det var en morsom observasjon at hun fikk plass i den ene siden av trusa. Jeg tror ikke Iselin mente noe vondt med det.

Hun sa vel også noe sånt som at det ikke var for å være stygg.

Jeg tror det gikk vel så mye på at hun selv er liten og tynn som at den nye jenten var stor. Liker Iselin godt, jeg. :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

OMFG :skratte: ISELIIIN HVORFOR?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

?

Han har jo ikke gjort noe seksuelt.

Hadde ikke han og Iselin seg første kvelden han var der ellerno?

AnonymBruker
Skrevet

Hoho, da er jeg vistnok en mobber. Man lærer noe nytt hver dag... Tror du burde lese deg opp på hva mobbing faktisk innebærer, Kristin er den som har beskyttet flest og vært mest åpen mot nye deltagere. Hun er på ingen måte en mobber.

Jeg trenger ikke lese meg opp på hva mobbing innebærer da jeg har kjent mobbing på kroppen selv. Du trenger ikke være så nedlatende selv om du tror du sitter på svarene.

Hvis du f.eks. har sett på at ei jente i klassen din gikk mye alene uten å ta initiativ til å hjelpe henne ut av ensomheten, så ja da har du også vært en mobber. Hvis dette er nytt for deg, viser du lite refleksjon over egen fremtreden.

Hvem er alle disse Kristin har beskyttet?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...