Gjest Armule Skrevet 2. mai 2012 #4921 Skrevet 2. mai 2012 Hahaha, så jævla bra å vise preview av parseremonien. Nå vet vi i alle fall at tre av jentene ikke ryker ut i "putekonkurransen".
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #4922 Skrevet 2. mai 2012 Kristin er rask med å skulle forsvare seg på bloggen heeele tiden. Hva nå?
magicpie Skrevet 2. mai 2012 #4923 Skrevet 2. mai 2012 Blir litt irritert når Miguel forklarer seg til Maria med at "han tok en for laget" og at han "ofret seg" når han valgte å kysse Tornerose.. Det var vel ikke slik at hun måtte bli kysset, slik jeg oppfattet det hvertfall? Altså at de kunne velge at ingen av dem tok henne.. Og hvis Miguel ikke skjønte at Tornerose kom til å bli den nye parteren hans, da må han da være helt blåst! 6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #4924 Skrevet 2. mai 2012 Ja jeg mener bestemt at det stod i brevet at hun da ville bli hans dronning, så han var fullt klar over at han bytta ut Maria. Men vi får håpe at han sender ut Camilla, Kristin eller Christina i morgen da, er lei av at de er så kongen på haugen. 6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #4926 Skrevet 2. mai 2012 Aagh Iselin. Ser i opptak nå, synes så sykt lite synd på henne. Utrolig barnslig å le av at noen kan bruke large i truse. Jeg er slank og smal og bruker medium, men skal ikke være så innmari kraftig for å bruke large. Jævla sutrehøne. 4
ninuska_ Skrevet 2. mai 2012 #4927 Skrevet 2. mai 2012 Tråden er ryddet for spoilere, ninuska_, mod 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #4928 Skrevet 2. mai 2012 FAEN! Så slett inlegget ditt da. Håper dette skjer fort så ikke spenningen er ødelagt i lang tid fremover.
Gjest Armule Skrevet 2. mai 2012 #4929 Skrevet 2. mai 2012 FAEN! Så slett inlegget ditt da. Håper dette skjer fort så ikke spenningen er ødelagt i lang tid fremover. Poster man som anonym kan man ikke slette. Da er løsningen rapportering, noe bl.a. jeg gjorde. Og vips er innlegget borte. Men det er ikke mye forlangt av andre å sjekke at de er i rett tråd! Veldig dårlig gjort. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #4930 Skrevet 2. mai 2012 FAEN! Så slett inlegget ditt da. Håper dette skjer fort så ikke spenningen er ødelagt i lang tid fremover. I lang tid? Til i morra kveld? Makan til overfølsomhet. 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #4931 Skrevet 2. mai 2012 Poster man som anonym kan man ikke slette. Da er løsningen rapportering, noe bl.a. jeg gjorde. Og vips er innlegget borte. Men det er ikke mye forlangt av andre å sjekke at de er i rett tråd! Veldig dårlig gjort. haha er jo ikke dårlig gjort å gjøre en feil da. tviler på at ab gjorde det med vilje heller.. 3
Mynona Skrevet 2. mai 2012 #4932 Skrevet 2. mai 2012 I lang tid? Til i morra kveld? Makan til overfølsomhet. Altså - hvis du ikke har oppfattet at denne tråden her ikke er åpen for spoiling enda, så må jeg si du er litt treg i oppfattelsen. De som ikke synes det er så nøye med spoiling er i en tråd som spoiling er lov.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #4933 Skrevet 2. mai 2012 Altså - hvis du ikke har oppfattet at denne tråden her ikke er åpen for spoiling enda, så må jeg si du er litt treg i oppfattelsen. De som ikke synes det er så nøye med spoiling er i en tråd som spoiling er lov. ab skrev i feil forum, makan til kjefting det skulle bli da, hadde skjønt det om ab gjorde det med vilje... er det rart det er krig i verden eller? 3
Mynona Skrevet 2. mai 2012 #4934 Skrevet 2. mai 2012 ab skrev i feil forum, makan til kjefting det skulle bli da, hadde skjønt det om ab gjorde det med vilje... er det rart det er krig i verden eller? Jeg siktet til overfølsomhet-kommentaren.
Gjest Armule Skrevet 2. mai 2012 #4935 Skrevet 2. mai 2012 haha er jo ikke dårlig gjort å gjøre en feil da. tviler på at ab gjorde det med vilje heller.. ab skrev i feil forum, makan til kjefting det skulle bli da, hadde skjønt det om ab gjorde det med vilje... er det rart det er krig i verden eller? Ingen her som sier det er med vilje! Men det tar veldig liten energi å sjekke at man faktisk er i riktig forum.
Bex Skrevet 2. mai 2012 #4936 Skrevet 2. mai 2012 Var det ikke litt komisk at Kristin og Christina var så kritiske til den nye deltakerens klær? De er jo ikke akkurat veldig stilige selv...? Veldig lite selvinnsikt på de folka der, lurer på om de blir flaue når de ser seg selv på tv. 9
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #4937 Skrevet 2. mai 2012 Var det ikke litt komisk at Kristin og Christina var så kritiske til den nye deltakerens klær? De er jo ikke akkurat veldig stilige selv...? Veldig lite selvinnsikt på de folka der, lurer på om de blir flaue når de ser seg selv på tv. I hvert fall Christina. Hun ser faktisk ut som en dass. Hun prøver ikke engang, og er utrolig lite sjarmerende. Jeg skjønner ikke greia, jeg har ikke en eneste venninne som ikke er søtere enn Christina, måten hun ter seg på og snakker på bidrar veldig til å trekke ned totalinntrykket, men hun kan i det minste se ut som hun har dusjet en gang i uka. 8
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #4938 Skrevet 2. mai 2012 I hvert fall Christina. Hun ser faktisk ut som en dass. Hun prøver ikke engang, og er utrolig lite sjarmerende. Jeg skjønner ikke greia, jeg har ikke en eneste venninne som ikke er søtere enn Christina, måten hun ter seg på og snakker på bidrar veldig til å trekke ned totalinntrykket, men hun kan i det minste se ut som hun har dusjet en gang i uka. Jeg synes Kristin ser ganske sjuskete ut også. Vet hun prøver å ha en moteblogg, men det ser virkelig ikke slik ut inne på hotellet. Litt komisk 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #4939 Skrevet 2. mai 2012 Kristin er rask med å skulle forsvare seg på bloggen heeele tiden. ja. sikkert gøy å gjøre karriere som mobber. haha... i en alder av 25. seriøst, for en slem jente. 1
Miss Independent Skrevet 2. mai 2012 #4940 Skrevet 2. mai 2012 Synes Kristin har styrt det meste av spillet der inne jeg, men håper crewet lager opp til litt paybacktime. Dennis sin utgang var vel forsåvidt det, men syns Kristin bør få seg en i trynet snart. Hun sa ikveld at nå hadde de "nye" fått regjert nok. Men - Iselin er da mer "gammel" en det Christina er? Hvorfor er ikke hun med? Det var Christina, Kristin og Camilla som hadde highfive på badet der. Hva er blogger til Kristin btw? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå