Gjest Bobler Skrevet 2. mai 2012 #4902 Skrevet 2. mai 2012 Får skikkelig vondt av Iselin.. Er ikke stor fan av hu, men de andre er ikke noe greie med hu. Hu nye kan jeg ikke påstå at jeg fikk et voldsomt godt førsteintrykk av Men vi får da se.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #4904 Skrevet 2. mai 2012 Tornerose ble vel kysset av en prins og ikke en konge, forresten. PH, do your research!
Gjest NozMonster Skrevet 2. mai 2012 #4905 Skrevet 2. mai 2012 Takk min konge! Nå e æ din dronning det var nok ikke hennes egne ord
Mynona Skrevet 2. mai 2012 #4906 Skrevet 2. mai 2012 Jeg synes det er så teit at de skal gå gjennom kofferten til de nye som kommer inn. Hadde ikke likt at en gjeng med ukjente folk skulle grafse i trusene mine og sånn... 5
Gjest Armule Skrevet 2. mai 2012 #4907 Skrevet 2. mai 2012 jeg kan ikke helt fatte at Iselin ikke skjønner selv at du virkelig bør prøve å være mer sosial.. bare om hun hadde begynt å være mer sosial nå, så tror jeg hun kommer til å holde lenger der inne! Det er ikke like enkelt for alle. 6
Gjest NozMonster Skrevet 2. mai 2012 #4908 Skrevet 2. mai 2012 herregud, maria eier jo ikke miguell heller blir til og med furt på Mali! ....
Gjest Slowpoke Skrevet 2. mai 2012 #4909 Skrevet 2. mai 2012 jeg kan ikke helt fatte at Iselin ikke skjønner selv at du virkelig bør prøve å være mer sosial.. bare om hun hadde begynt å være mer sosial nå, så tror jeg hun kommer til å holde lenger der inne! Det er ikke like enkelt for alle. Jeg hadde garantert endt opp slik som henne der inne, fordi jeg ikke er en mester i å være sosial i grupper. Nåen er bare ikke like flinke i slike ting. 1
Mynona Skrevet 2. mai 2012 #4910 Skrevet 2. mai 2012 Skjønner ikke Maria at noen måtte bytte partner uansett, og at det hadde vært klin umulig å få "de gamle" til å si ja til dette?? Det er jo opplagt at de som er minst likt uansett blir "tvunget" til å gjøre dette. 1
Mynona Skrevet 2. mai 2012 #4911 Skrevet 2. mai 2012 jeg kan ikke helt fatte at Iselin ikke skjønner selv at du virkelig bør prøve å være mer sosial.. bare om hun hadde begynt å være mer sosial nå, så tror jeg hun kommer til å holde lenger der inne! Det er ikke lett å være sosial med mennesker man vet ikke liker en, og som man vet at vil ha deg ut. Da hadde jeg blitt inneslutta og.
Gjest Bobler Skrevet 2. mai 2012 #4913 Skrevet 2. mai 2012 "Hei jeg heter Maria og jeg er 4 år" " Hei jeg heter Miguel, og jeg er 6 år!" 3
Gjest NozMonster Skrevet 2. mai 2012 #4914 Skrevet 2. mai 2012 joda, jeg skjønner at det ikke er bare bare, men siden dette er et kortvarig spill, så tenkte jeg kanskje at det er mulig å gi litt faen i at en ikke liker de andre, bare åle seg inn på å dolke de andre i ryggen ved første mulighet 1
Gjest NozMonster Skrevet 2. mai 2012 #4915 Skrevet 2. mai 2012 "Hei jeg heter Maria og jeg er 4 år" " Hei jeg heter Miguel, og jeg er 6 år!" synes først og fremst marias oppførsel nå var til å bli flau over 2
Gjest Bobler Skrevet 2. mai 2012 #4916 Skrevet 2. mai 2012 synes først og fremst marias oppførsel nå var til å bli flau over Syntes begge to oppførte seg bedritent Men Maria var verst ja. Derfor hun er 4år, og ikke 6år! 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #4918 Skrevet 2. mai 2012 Iselin sin måte å takle motgang på i går var bare flau. Når hun satt der med Maria og bare 'jeg er føkked' og var sur. Hun har faktisk hatt det veldig greit! Har bare solt seg og knullet og ikke gitt noe som helst av seg selv. At folk synes det er vanskelig å gi av seg selv er totalt irrelevant, dette er Paradise Hotel og du vet hva det går i. Synes hun fortjener å ryke ut. 8
Snuppeluppen Skrevet 2. mai 2012 #4919 Skrevet 2. mai 2012 Neeeida, de gamle og de nye står helt likt... 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #4920 Skrevet 2. mai 2012 Kristin er rask med å skulle forsvare seg på bloggen heeele tiden. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå