Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Christina er det mest ulekre kvinnemenneske jeg har sett noen gang. Men jeg tror kanskje hun kunne vært søt med en annen personlighet og litt stell.

Kristin bør legge fra seg furteleppa og slutte å tro at hun er sjefen der inne. Det er hun som har seilt gjennom oppholdet, ikke Iselin. (Og hun burde slutte å drikke så mye alkohol, spise litt mindre og røre på seg litt mer, for hun begynner å se skikkelig dvask ut.)

- Røre mer på seg? Hun har jo skadet foten!

- Spise mindre? Hva vet du om hvor mye hun spiser egentlig? Vi ser jo aldri hvor mye de forsyner seg meg + vi ser aldri middag.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg har faktisk begynt å like Christina litt. Håper hun og Tommy vinner.

Iselin liker jeg å, men det er jo sant som de sier, hun bidrar ikke med en dritt til gruppa, men sitter heller å ser på at neglelakken tørker mens de andre er sosiale og danser.

Kristin er en selvsentrert egoist, som begynner å bli meget irriterende, og Camilla og Andreas har vært irriterende fra starten.

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som synes det er skikkelig irriterende med de som sier ting som "neei jeg vil ikke bli ulven. Orker ikke å stresse og måtte spille å sånn. Jeg er her på badeferie"

Skulle ønske Tv3 bare kunne få inn folk som vil spille og som ikke bare vil ha seg en gratis ferie. Det er jo flere som sier at de driter i pengene og bryr seg ikke om de vinner. Kjedelig :natti:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som synes det er skikkelig irriterende med de som sier ting som "neei jeg vil ikke bli ulven. Orker ikke å stresse og måtte spille å sånn. Jeg er her på badeferie"

Skulle ønske Tv3 bare kunne få inn folk som vil spille og som ikke bare vil ha seg en gratis ferie. Det er jo flere som sier at de driter i pengene og bryr seg ikke om de vinner. Kjedelig :natti:

Litt, men jeg tror ikke jeg hadde syntes det var så veldig gøy hvis alle var superspillere, heller. Det er jo gøy at de faktisk blir venner og kjærester, da har de jo mer å tape og det blir mer sterke følelser.

Det som er gøy med Mads er jo nettopp at han er veik og irriterende, at han null integritet og ikke tør noe. Det synes jeg er gøy å se på. Men man blir jo underholdt av ulike ting :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt, men jeg tror ikke jeg hadde syntes det var så veldig gøy hvis alle var superspillere, heller. Det er jo gøy at de faktisk blir venner og kjærester, da har de jo mer å tape og det blir mer sterke følelser.

Det som er gøy med Mads er jo nettopp at han er veik og irriterende, at han null integritet og ikke tør noe. Det synes jeg er gøy å se på. Men man blir jo underholdt av ulike ting :)

Jeg synes dette kjæreste klisset er kjedelig og bryr meg midt oppi ræva om hvem som kliner på festen og hvem som blir bff. Det er spillet og twistene jeg synes er gøy da. :)

• Liker 2
Skrevet

Greia er jo å bli venner i tillegg til at man spiller. Da blir det god underholdning. Victoria i fjor gjorde jo det. Alle der inne likte henne, men hun sendte jo hjem en haug av folk.

• Liker 1
Skrevet (endret)

B

Endret av Mynona-83
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Litt OT, men jeg virkelig hater de nelly-reklamene! Får aldri sangen ut av hodet. :kjefte:

Du kan skru tv'en på lydløs når det er reklame..

Gjest NozMonster
Skrevet

Greia er jo å bli venner i tillegg til at man spiller. Da blir det god underholdning. Victoria i fjor gjorde jo det. Alle der inne likte henne, men hun sendte jo hjem en haug av folk.

enig! det er jo ikke så rart at noen blir venner når man tilbringer så mye tid sammen, men det gjelder å være en slu j**** av en venn ;)

:fnise:

Skrevet

Kort sammedrag av episodene på mandag og i går utbes. :popcorn:

Skrevet

miguel kan gå å vogge!er dritt irriterende og høre på sytingen hans!snakk om dramaqueen!overdriver MAX! :kjefte:

• Liker 5
Skrevet

Miguel er creepy!

• Liker 1
Gjest Armule
Skrevet

Jeg håper på Alina, om noen gamle kommer inn.

Gjest Elihol
Skrevet

Vida Lill hører på samme musikk som meg. :fnise:

Skrevet

Haha, Vida.

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars Iselin :((

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

jeg kan ikke helt fatte at Iselin ikke skjønner selv at du virkelig bør prøve å være mer sosial.. bare om hun hadde begynt å være mer sosial nå, så tror jeg hun kommer til å holde lenger der inne!

Endret av NozMonster
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...