Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

det er noe vesentlig her som jeg ikke må ha fått med meg :klo: - hva får flere her til å tro at mads er jomfru?

noe sier meg at Ida egentlig ikke liker jenter på den sexuelle måten, men bare sier det fordi hun tror at hun blir mer ettertraktet av det mannlige kjønn av å si det.. hun klarte jo ikke fullføre den setningen uten å tvinge frem ordene virket det som :ler: og nina irriterer meg fordi hun driver å skryter så fælt av at hun har har hatt jentesex :roll: akkuratt som om hun blir så mye kulere av det :eeeh:

Ida og Nina?? :klo:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

noe sier meg at Ida egentlig ikke liker jenter på den sexuelle måten, men bare sier det fordi hun tror at hun blir mer ettertraktet av det mannlige kjønn av å si det.. hun klarte jo ikke fullføre den setningen uten å tvinge frem ordene virket det som :ler: og nina irriterer meg fordi hun driver å skryter så fælt av at hun har har hatt jentesex :roll: akkuratt som om hun blir så mye kulere av det :eeeh:

Gjest Blubberella
Skrevet

Tenker hun mener Vida og Camilla?

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

Tenker hun mener Vida og Camilla?

Jeg trooor Nozze mener Vida og Camilla ;)

hahaa :ler: jaaa, selvfølgelig! :sjenert:

jeg må slutte å gjøre alle andre ting samtidig som jeg skriver :sjenert:

Gjest Tekola
Skrevet

Neida, det er mye mer underholdende når man må lese det du skriver og gjette oss frem til hva det er du mener! Er nesten som å snakke med min tunghørte mamma :fnise::rodmer:

Jomfruspekulasjonene kommer vel av at han ikke akkurat oser seksuell selvsikkerhet? Jeg klarer ikke å se for meg jenter gå til sengs med ham, med mindre det er for pengenes skyld. Men det er min personlige mening :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jomfruspekulasjonene kommer vel av at han ikke akkurat oser seksuell selvsikkerhet? Jeg klarer ikke å se for meg jenter gå til sengs med ham, med mindre det er for pengenes skyld. Men det er min personlige mening :fnise:

?

Han har jo ikke gjort noe seksuelt.

AnonymBruker
Skrevet

Sorry meg men, avtale å kline? jeeeez

• Liker 3
Skrevet

Lurer på om jeg skal sende ut et par klineavtale-sms'er jeg.. Funker det??

• Liker 3
Gjest Bartenina
Skrevet

synes dere at Tommy er heit? klarer ikke å finne noe som helst tiltrekkende med ham jeg :-o

Gjest Bloodless
Skrevet

Haha, Vida må være det snåleste mennesket jeg har sett på Paradise så langt. Men vet ikke helt om det er positivt eller negativt.

Gjest Blubberella
Skrevet (endret)

Jeg liker Vida så langt! :) Hun virker både blid og sjarmerende. Tror hun er en liten rampejente som kan finne på litt tøys der inne. Hun virker heller ikke som at hun lar seg blende av "de gamle" og stoler heller ikke blindt på dem. Det kan jo være positivt.

Endret av Ylvina
  • Liker 6
Skrevet

synes dere at Tommy er heit? klarer ikke å finne noe som helst tiltrekkende med ham jeg :-o

Jeg synes ikke Tommy er så veldig hot.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns Maria Garcia Synnøve Solbakken er kjemperart sammen.

Maria Garcia rimer og så slenger man på navnet på hovedpersonen i et av de mest kjente nasjonalromantiske verkene i Norge.

Men med 13 likes, så skjønner jeg at Synnøve Solbakken ikke er så kjent blant PH-tilhengere. :)

Til å være så gammel som du er synes jeg du er utrolig frekk og umoden!

Enten hakker du på deltagerne der inne, ellers så hakker du på PH-seere...

• Liker 3
Skrevet

Til å være så gammel som du er synes jeg du er utrolig frekk og umoden!

Enten hakker du på deltagerne der inne, ellers så hakker du på PH-seere...

I likhet med brorparten i denne tråden, men noen av oss står i hvertfall fram med nick når vi rakker ned på andre. :klemmer:

Uansett, jeg liker Vida veldig godt. Hun er kjempesøt (peneste jenta i årets sesong etter mitt syn) og utrolig blid og sjarmerende. Liker også at hun gjorde sitt eget valg i parsplitten, så håper hun får bli der lenge. :)

• Liker 5
Skrevet

Christina må slutte å røyke! Den hosten hennes er fryktelig!

Skrevet

I likhet med brorparten i denne tråden, men noen av oss står i hvertfall fram med nick når vi rakker ned på andre. :klemmer:

Uansett, jeg liker Vida veldig godt. Hun er kjempesøt (peneste jenta i årets sesong etter mitt syn) og utrolig blid og sjarmerende. Liker også at hun gjorde sitt eget valg i parsplitten, så håper hun får bli der lenge. :)

:hakeslepp:

Rart hvor forskjellige meninger man kan ha. Jeg synes selv at Vida er den minst attraktive personen som noen gang har vært med i PH Norge, til tross for at hun virker som en snill person med en positiv personlighet. Synes det ser ut som hun har levd et skikkelig hardt liv, og at hun ser utrolig utslitt ut i ansiktet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Christina er det mest ulekre kvinnemenneske jeg har sett noen gang. Men jeg tror kanskje hun kunne vært søt med en annen personlighet og litt stell.

Kristin bør legge fra seg furteleppa og slutte å tro at hun er sjefen der inne. Det er hun som har seilt gjennom oppholdet, ikke Iselin. (Og hun burde slutte å drikke så mye alkohol, spise litt mindre og røre på seg litt mer, for hun begynner å se skikkelig dvask ut.)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

^ Spise mindre, faktisk...

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke Kristian at måten hun isolerer seg på nå er lignende det hun kritiserte Iselin for etter Are forsvant?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...