Gjest NozMonster Skrevet 30. april 2012 #4801 Skrevet 30. april 2012 (endret) Det hadde du visst hvis du hadde kunnet din litteraturhistorie ikke sant... og det er ganske ille å se at vedkomne som skrev "hvorfor i alle dager er dette noe å reagere på!?" har fått hele 7 plusser , eller kanskje disse passer bedre --> Endret 30. april 2012 av NozMonster
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #4802 Skrevet 30. april 2012 ikke sant... og det er ganske ille å se at vedkomne som skrev "hvorfor i alle dager er dette noe å reagere på!?" har fått hele 7 plusser , eller kanskje disse passer bedre --> Artig at du som hater at folk gjør narr av dine skrivefeil, synes det er helt greit å gjøre narr av andres manglende kunnskaper. 15
Gjest NozMonster Skrevet 30. april 2012 #4803 Skrevet 30. april 2012 Artig at du som hater at folk gjør narr av dine skrivefeil, synes det er helt greit å gjøre narr av andres manglende kunnskaper. kjempestas!
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #4804 Skrevet 30. april 2012 kjempestas! Jeg mente ikke å være dust, jeg synes helt oppriktig det er skikkelig sært. 7
Gjest NozMonster Skrevet 1. mai 2012 #4805 Skrevet 1. mai 2012 Jeg mente ikke å være dust, jeg synes helt oppriktig det er skikkelig sært. kan jeg ikke skrive at jeg ikke synes christina er pen, fordi jeg ikke er penere selv? kan jeg ikke fnise i skjegget av at kanskje ikke du vet hvem en hollywoodskuespiller er, siden du kan alle amerikanske presidenter på rams og det kan ikke jeg? kan man ikke kommentere andre om man ikke er einstein selv? 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #4806 Skrevet 1. mai 2012 kan jeg ikke skrive at jeg ikke synes christina er pen, fordi jeg ikke er penere selv? kan jeg ikke fnise i skjegget av at kanskje ikke du vet hvem en hollywoodskuespiller er, siden du kan alle amerikanske presidenter på rams og det kan ikke jeg? kan man ikke kommentere andre om man ikke er einstein selv? Jeg tror du misforstår meg. Selvfølgelig kan du le av andres intelligens, selv om du hadde vært dum som et brød. Men da blir det litt tåpelig å klage på at andre gjør det samme når det går utover deg. Ser du ikke hva jeg mener i det hele tatt? 13
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #4807 Skrevet 1. mai 2012 Episoden i går litt kjedelig synes jew. Var bare dette tullet med hvem som var ulven og at Vida måtte stille seg med Mads. Håper på litt mer action i dag.
Mynona Skrevet 1. mai 2012 #4808 Skrevet 1. mai 2012 Det er da forskjell på å kommentere andres dysleksi og andres mangel på allmennkunnskap. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #4809 Skrevet 1. mai 2012 Jeg skjønner ikke helt.. Hva er det dere diskuterer om egentlig?
HedvigR Skrevet 1. mai 2012 #4810 Skrevet 1. mai 2012 Men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så ille å bli oppkalt etter en karakter fra litteraturen? Bra litteratur til og med
Sol79 Skrevet 1. mai 2012 #4811 Skrevet 1. mai 2012 Jeg syns Maria Garcia Synnøve Solbakken er kjemperart sammen. Maria Garcia rimer og så slenger man på navnet på hovedpersonen i et av de mest kjente nasjonalromantiske verkene i Norge. Men med 13 likes, så skjønner jeg at Synnøve Solbakken ikke er så kjent blant PH-tilhengere. 4
Gjest Slowpoke Skrevet 1. mai 2012 #4812 Skrevet 1. mai 2012 *snip* Men med 13 likes, så skjønner jeg at Synnøve Solbakken ikke er så kjent blant PH-tilhengere. For det kan ikke ha noe å gjøre med at vi rett og slett ikke BRYR oss om at hun er oppkalt etter noen eller at vi IKKE synes det var sært? 2
Rosa Sitron Skrevet 1. mai 2012 #4813 Skrevet 1. mai 2012 For det kan ikke ha noe å gjøre med at vi rett og slett ikke BRYR oss om at hun er oppkalt etter noen eller at vi IKKE synes det var sært? Syntes det ganske så rart å bli kalt opp etter en romanfigur jeg da. Men det er jo bare meg.
Gjest Offensive Pie Skrevet 1. mai 2012 #4814 Skrevet 1. mai 2012 Syntes det ganske så rart å bli kalt opp etter en romanfigur jeg da. Men det er jo bare meg. Jeg synes det er mer naturlig å velge et navn man har et forhold til enn å ta et tilfeldig navn fra navneboken. Men igjen, det er meg. Det er godt vi er forskjellige. Og, jeg gleder meg til i dag, blir spennende å se om Vida lever opp til sitt navn! 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #4815 Skrevet 1. mai 2012 For det kan ikke ha noe å gjøre med at vi rett og slett ikke BRYR oss om at hun er oppkalt etter noen eller at vi IKKE synes det var sært? Neppe. Kanskje flere som tror Germany er hovedstaden i Tyskland? 4
Gjest Bobler Skrevet 1. mai 2012 #4816 Skrevet 1. mai 2012 Neppe. Kanskje flere som tror Germany er hovedstaden i Tyskland? :skratte: 1
Gjest Slowpoke Skrevet 1. mai 2012 #4819 Skrevet 1. mai 2012 (endret) Er det normalt blant "dagens ungdom" å spørr om man/avtale at man kan kline? Er ikke det slik man gjor på barneskolen da? Endret 1. mai 2012 av Slowpoke 2
Crazyparrotwoman Skrevet 1. mai 2012 #4820 Skrevet 1. mai 2012 bare jeg som tror at han der Mads er jomfru? 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå