Tonus Skrevet 28. april 2012 #4741 Skrevet 28. april 2012 Var så bra at hun "hallo"-damen på tv3 sa at "ja huff, dette var visst veldig trist, men jeg kan meddele at Dennis fortsatt lever i beste velgående" For man kan jo begynne å lure på om han faktisk døde mtp oppførselen til deltagerne.. Ja, måtte le da hun sa det
smalls Skrevet 29. april 2012 #4742 Skrevet 29. april 2012 (endret) jeg ville jo Dennis skulle dra, men jeg begynte å grine litt pga jeg fikk vondt av Kristin. Utrolig nok. Å det Andreas og de sier om at de nye får jo en sjanse og de tar de godt imot er bare BULLSHIT. Vi så jo på reklamen for neste uke da Andreas sitter å sier i snakkeboksen at de nye skal ut med en gang. Jeg synes de som har vært med fra starten er veldig kjepphøye og tror de bestemmer ALT. Håper faktisk Maria og Miguel vinner jeg. Men det skjer vel ikke. Hvem skal stemme på de? :gjeiper: Endret 29. april 2012 av smalls
challenger Skrevet 29. april 2012 #4743 Skrevet 29. april 2012 Lurer på om noen kommer til å slippe kulen noen gang i norske PH jeg. Tror egentlig de aller fleste er livredd for å bli stemplet som en usympatisk drittsekk hvis de gjør det. "Alle" sier jo at "kommer jeg til finalen så kommer jeg til å slippe kulen uansett, jeg trenger pengene", det er jo bare bullshit for det er jo ingen som våger uansett.. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #4744 Skrevet 29. april 2012 Lurer på om noen kommer til å slippe kulen noen gang i norske PH jeg. Tror egentlig de aller fleste er livredd for å bli stemplet som en usympatisk drittsekk hvis de gjør det. "Alle" sier jo at "kommer jeg til finalen så kommer jeg til å slippe kulen uansett, jeg trenger pengene", det er jo bare bullshit for det er jo ingen som våger uansett.. Var det ikke Niklas som sa det i fjor at hvis han vant, så skulle han helt klart slippe kulen? Vel, han gjorde jo ikke det.
challenger Skrevet 29. april 2012 #4745 Skrevet 29. april 2012 Var det ikke Niklas som sa det i fjor at hvis han vant, så skulle han helt klart slippe kulen? Vel, han gjorde jo ikke det. Jo tror både han og Madelen sa det, men ingen hadde baller til å gjennomføre det selvfølgelig.
Gjest NozMonster Skrevet 29. april 2012 #4746 Skrevet 29. april 2012 vel, det som gjennkjenner en typisk ph-deltager, er at h*n er veldig tøff i trynet, og absolutt ikke fult så tøff lenger når det kommer til stykket. så om noen kommer til å slippe kula har jeg mine tvil på!
Breakeven Skrevet 29. april 2012 #4747 Skrevet 29. april 2012 Det digga meg så sykt å se Miguel sette Christina litt på plass på onsdag, og at Maria konfronterte henne under Pandoras eske. Fikk jekket henne ned et par hakk. Jeg skjønner at de lever i sin egen lille boble der og alt, men 1 minutt stillhet??!! Grininga tok jo aldri slutt, veldig kjedelig på slutten og bare sitte og se på dem grine. Dere ser hverandre igjen om noen uker. Håper virkelig ikke de sender Dennis inn igjen, var på tide at Dennis og Kristin fikk litt motgang.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #4748 Skrevet 29. april 2012 Lurer på om noen kommer til å slippe kulen noen gang i norske PH jeg. Tror egentlig de aller fleste er livredd for å bli stemplet som en usympatisk drittsekk hvis de gjør det. "Alle" sier jo at "kommer jeg til finalen så kommer jeg til å slippe kulen uansett, jeg trenger pengene", det er jo bare bullshit for det er jo ingen som våger uansett.. Hva betyr "å slippe kulen" Er nybegynner når det gjelder PH, første sesongen jeg ser det
Gjest Armule Skrevet 29. april 2012 #4749 Skrevet 29. april 2012 Hva betyr "å slippe kulen" Er nybegynner når det gjelder PH, første sesongen jeg ser det Det siste paret kan enten dele pengene, eller den ene tar hele potten. Måten dette gjøres på er at begge står med hver sin kule, hvis ingen slipper kula deles pengene. Om en av de slipper den vinner personen hele summen.
Gjest badeand1 Skrevet 29. april 2012 #4750 Skrevet 29. april 2012 Hadde kosa meg så sykt om Andreas slapp kula foran Camilla hvis de blir det siste paret!
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #4751 Skrevet 29. april 2012 Det siste paret kan enten dele pengene, eller den ene tar hele potten. Måten dette gjøres på er at begge står med hver sin kule, hvis ingen slipper kula deles pengene. Om en av de slipper den vinner personen hele summen. Takk for forklaringen, nå skjønner jeg litt mer
Gjest Loverdose Skrevet 30. april 2012 #4752 Skrevet 30. april 2012 Jeg får seriøst vondt i hodet av hun der Maria..... Også lurer jeg på om Iselin får betalt for å oppføre seg så dumt? Kommer ikke over personligheten til den jenta altså. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #4753 Skrevet 30. april 2012 Jeg tror (uten å si for sikkert) at dette kan bli en bra uke Håper inderlig Christina ryker på hode og ræva ut denne uka. Ho er bare en drittunge som ikke tåler at folk snakker tilbake til henne. Holdt på å le meg i hjel da Miguel satte henne plass i loungen eller åssen man skriver det. Sitter med armene i kors og det så jo ut som hun skulle eksplodere. Også så sinna
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #4754 Skrevet 30. april 2012 Som at Norge mister en statsminister??????
Gjest Tekola Skrevet 30. april 2012 #4755 Skrevet 30. april 2012 (endret) Litt overdrivelse? Jeg dør på meg av det surret der :-P Endret 30. april 2012 av Tekola
Gjest Offensive Pie Skrevet 30. april 2012 #4756 Skrevet 30. april 2012 Som at Norge mister en statsminister?????? Jeg liker forøvrig sammenligningen. Jensemann er den som får alle til å le og lager show når det ikke skjer noe 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #4758 Skrevet 30. april 2012 Vida var veldig pen, men virker litt slitsom. Merkelig kroppspråk, men det er kanskje fordi hun er nervøs.
Gjest Tekola Skrevet 30. april 2012 #4759 Skrevet 30. april 2012 Er det noen som vet hvorfor Christina høres konstant forkjølet ut?
Gjest NozMonster Skrevet 30. april 2012 #4760 Skrevet 30. april 2012 Vida var veldig pen, men virker litt slitsom. Merkelig kroppspråk, men det er kanskje fordi hun er nervøs. vedder på at hun også bare har denne tøffheten i kjeften! påstår at hun er en jævla god løgner og har ingen problemer med å dolke noen i ryggen... wweeelll? det tar sikkert ikke mer enn en halv episode til før hun er en del av denne "fjasegjengen" som det så fint kalles her på KG
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå