AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #4721 Skrevet 26. april 2012 OI gråååt litt mer, kom igjen nå enda mer ! Uff så fært en rose ja da må jeg grine enda mer høylytt fordi noen har "dødd" ?
Missi89 Skrevet 26. april 2012 #4722 Skrevet 26. april 2012 Noen som vet hvor kjolen til triana er fra den. Den hun hadde på seg under parsermonien. Ser ikke på paradiset, fikk bare med meg den nydelige kjolen da jeg satt å byttet kanaler i kveld.
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 27. april 2012 #4723 Skrevet 27. april 2012 Litt morsomt at Kristin skreiv hilsen til Dennis på speilet. Han har jo dratt Vanligvis pleier jo de som ryker å skrive Det er ikke det som er vanlig denne sesongen.
Gjest Bobler Skrevet 27. april 2012 #4724 Skrevet 27. april 2012 Det er ikke det som er vanlig denne sesongen. Rart syntes jeg. :gjeiper: De ser det jo ikke før det blir vist på tv.
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 27. april 2012 #4725 Skrevet 27. april 2012 Hvem er Emma og Silav som hele tiden blir nevnt på Paradise Dennis sin facebookside? Er det ikke han som skiver sine statuser selv?
Sarafina Skrevet 27. april 2012 #4726 Skrevet 27. april 2012 Jeg kan forstå at de griner, men seriøst, et minutts stillhet? Fyren har jo ikke tatt kvelden, heller. Utrolig respektløst å ta ett minutts stillhet for noe sånt. Er ikke slik stillhet kun beregnet for begravelser og anledninger der noen har dødd? På videregående skolen der jeg bor, ble det nettopp holdt et minutts stillhet for ei jente som hadde tatt selvmord. Og i disse tider etter 22. juli er det spesielt respektløst, tenk på evt. etterlatte / overlevende som sitter og ser på dette.... Vanligvis liker jeg Andreas, men dette var utrolig teit. 7
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #4727 Skrevet 27. april 2012 Hvem er Emma og Silav som hele tiden blir nevnt på Paradise Dennis sin facebookside? Er det ikke han som skiver sine statuser selv? Nei, det er ikke han som har laget den selv. Men kan virke sånn fordi han selv og moren (!) hans sender dem private bilder de kan få publisere osv.
Gjest NozMonster Skrevet 27. april 2012 #4728 Skrevet 27. april 2012 Har smuglest her inne leeenge nå. Men idag må jeg kommentere! Herregud for en kjip episode. Forventet en vri og skikkelig drama, og så er det bare han sleskete karen som ryker! Tror dere de klarer å få Christina ut neste uke? Håper hun ryker først, og så Miguel og Maria, Mads/Mats(?), og så de "gamle" på rekke og rad til Stian og Iselin står igjen som vinnere:) Kommer Dennis inn igjen så slutter jeg å se på.. eller, det klarer jeg ikke. Men jeg sender de i hvert fall en stygg mail! velkommen ut av skapet og velkommen i gjengen jeg håper bare ikke at kristin, og for så vet resten av gjengen, skal syte opg klage og grine og klage over at de alle savner dennis! ..for da er jeg nesten litt stygt redd for at det skjer det samme med dennis som med camilla 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #4731 Skrevet 27. april 2012 Hahaha, det liknet jo!!! Og Kristin ligner på Ingrid Espelid Hovig. Uff, nesten synd på Christina hvis hun leser på forum... stakkars, det er jo ikke noe positivt om henne.. Samtidig er det vel kanskje fortjent - hun mobber og dilter etter på TV (!!!!) - nå får hun sin straff for all mobbing og dumskap og ondskap.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #4732 Skrevet 27. april 2012 Her brøt jeg først ut i spontan latter da de satte i gang minnestund etter Dennis. Det tok imidlertid ikke lang tid før jeg fikk en vond smak i munnen. Egentlig var det litt usmakelig. Jeg kan heller ikke skjønne at det var Dennis alene som skapte all stemning og show. Mesteparten av tiden snakket han om hvor glad han var i Kristin (han var glad i henne, men hadde ikke fått følelser for henne), hvor seksuelt frustrert han var, eller hvor mye han ønsket at alle nye gutter skulle være tjukke, stygge, kvisete, flassete etc. For det var jo han som var sjarmøren, ikke de. Produksjonen er avhengig av at deltakerne er i godt humør. Spesielt må jo ikke Andreas og Camilla deppe, de ønsker jo å gi oss gleden av å se kornete, svart-hvitt bilder av dyner i bevegelse. Og han vil ikke klare å prestere hvis han sørger så voldsomt. 4
Sol79 Skrevet 27. april 2012 #4733 Skrevet 27. april 2012 Madam Mim er jo kjempesøt i forhold til Christina! 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #4734 Skrevet 27. april 2012 Utrolig respektløst å ta ett minutts stillhet for noe sånt. Er ikke slik stillhet kun beregnet for begravelser og anledninger der noen har dødd? På videregående skolen der jeg bor, ble det nettopp holdt et minutts stillhet for ei jente som hadde tatt selvmord. Og i disse tider etter 22. juli er det spesielt respektløst, tenk på evt. etterlatte / overlevende som sitter og ser på dette.... Vanligvis liker jeg Andreas, men dette var utrolig teit. Veldig teit å dra 22. juli inn i dette her da! Har jo ingenting med saken å gjøre. Men er enig at det var drøyt med ett minutts stillhet!! 7
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #4735 Skrevet 27. april 2012 Hahaha, det liknet jo!!! Uff, nesten synd på Christina hvis hun leser på forum... stakkars, det er jo ikke noe positivt om henne.. Samtidig er det vel kanskje fortjent - hun mobber og dilter etter på TV (!!!!) - nå får hun sin straff for all mobbing og dumskap og ondskap. Jeg har en følelse av at alt sånt preller av på Christina. At hun bare vil avfeie all kritikk. Det var godt å se at hun fikk kjørt seg i dag, gøy da Kristin forsøkte å overtale henne til å velge Dennis, da fikk hun smake sin egen medisin, litt i alle fall. Skulle ønske hun fikk kjørt seg mer. Hun ligner på Mim, ja! Men Mim er mer sjarmerende.
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 27. april 2012 #4736 Skrevet 27. april 2012 Nei, det er ikke han som har laget den selv. Men kan virke sånn fordi han selv og moren (!) hans sender dem private bilder de kan få publisere osv. Merkelig.. Men det er vel slik det er å være "kjendis"...
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 27. april 2012 #4737 Skrevet 27. april 2012 Har dere sett på koffertsjekken til Mads på tv3 sin nettside? Full av merkeklær, rettetang som han bruker 2-3 ganger om dagen, for ikke å snakke om foundation Det var dagens latterkrampe her i gården! 2
challenger Skrevet 27. april 2012 #4738 Skrevet 27. april 2012 Var så bra at hun "hallo"-damen på tv3 sa at "ja huff, dette var visst veldig trist, men jeg kan meddele at Dennis fortsatt lever i beste velgående" For man kan jo begynne å lure på om han faktisk døde mtp oppførselen til deltagerne.. 6
Gjesten Skrevet 28. april 2012 #4739 Skrevet 28. april 2012 Det der ble litt i overkant for meg ass, kunne de gråte noe mer? Jeg blir skikkelig sinna hvis de sender Dennis inn igjen!
Mynona Skrevet 28. april 2012 #4740 Skrevet 28. april 2012 Var så bra at hun "hallo"-damen på tv3 sa at "ja huff, dette var visst veldig trist, men jeg kan meddele at Dennis fortsatt lever i beste velgående" For man kan jo begynne å lure på om han faktisk døde mtp oppførselen til deltagerne.. Haha, det fikk jeg ikke med meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå