Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Makan til sippeepisode. :filer: Kunne like gjerne tatt oppvasken.

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare jeg som fellte et par tårer? hahaha, hærreguuud som Kristin sier

Jeg silgråt.. :sjenert:

Gjest Slowpoke
Skrevet

Kjempe kjedelig episode... De kunne virkelig ha droppet noe av sippinga!

• Liker 1
Gjest Bobler
Skrevet

Litt morsomt at Kristin skreiv hilsen til Dennis på speilet. Han har jo dratt :skratte: Vanligvis pleier jo de som ryker å skrive :fnise:

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg trodde de som ble igjen skrev beskjed til de som var røket?? Synes det er fint jeg.

Og kjempetrist episode.

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Hurra, der var vi kvitt Dennis! Forhåpentligvis kommer han ikke inn igjen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har en sterk mistanke om at han kommer inn igjen!!! :tristbla:

• Liker 1
Skrevet

Synes Christina overdrev noe voldsomt når hun måtte velge mellom Tommy og Dennis. "Dennis er som en bror for meg..." :fnise: Virker som hun er veldig opptatt av å tekkes "de kule". Håper hun ryker neste uke, irriterer meg noe voldsomt!

• Liker 8
Skrevet

Å kjære vene. Tror jeg har spolt over 10 minutter til nå.

Skrevet

En av de kjipeste episodene ever. Det sier jo litt :filer:

• Liker 1
Skrevet

Bare jeg som fellte et par tårer? hahaha, hærreguuud som Kristin sier

Jeg syns det var vondt å se på, fordi reaksjonen deres minner om min egen når jeg faktisk mistet noen. Men mest blir jeg bare irritert, han er jo ikke død. Han har ikke 'slått opp' eller mistet noen vennskap, alt som skjer er at de ikke får se hverandre på tre uker. Så ja, hærreguud.

• Liker 2
Skrevet

Har smuglest her inne leeenge nå. Men idag må jeg kommentere! Herregud for en kjip episode. Forventet en vri og skikkelig drama, og så er det bare han sleskete karen som ryker! :daane:

Tror dere de klarer å få Christina ut neste uke? Håper hun ryker først, og så Miguel og Maria, Mads/Mats(?), og så de "gamle" på rekke og rad til Stian og Iselin står igjen som vinnere:) Kommer Dennis inn igjen så slutter jeg å se på.. eller, det klarer jeg ikke. Men jeg sender de i hvert fall en stygg mail!;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenk hvis jeg skulle hatt 1 minutts stillhet hver gang samboeren min reiste på jobb offshore i 2 uker :skratte:

• Liker 5
Gjest Chloè
Skrevet

Jeg syns det var vondt å se på, fordi reaksjonen deres minner om min egen når jeg faktisk mistet noen. Men mest blir jeg bare irritert, han er jo ikke død. Han har ikke 'slått opp' eller mistet noen vennskap, alt som skjer er at de ikke får se hverandre på tre uker. Så ja, hærreguud.

Jeg har familie i utlandet, og det hjelper ikke at jeg får se dem igjen om et par mnd, griner hver gang. Det føles jo jævlig der å da :)

AnonymBruker
Skrevet

Endelig splittes kjærlighetsparene! Sikkert mange småpikehjerter som synes dette er meget upassende, men faktum er at de parene og den type "spill" er med på å ødelegge for konseptet og konkurransen. Ja, det er nettopp et spill og absolutt alle som spiller kan vinne! Ingen er reserverte pga at de har funnet en "kjæreste" der inne.

Til slutt må vi ikke glemme at Paradise Hotel er ment som tv-underholdning som skal behage oss seere, og programmets eksistens avhenger også av at noen synes det er drama og spenning, ikke bare forutsigbarhet og kjærlighet.

Hva er greia med å "ikke drive et spill"? Synes de skulle kasta på huet og ræva ut alle som ikke spiller! Makan til kjedlige daffe folk. Tror de er på ferie! De er der kun for å underholde meg, og ingen ting annet.

• Liker 1
Gjest Armule
Skrevet

Det er enda noen dager til typen min reiser bort og vi ikke får se hverandre på noen måneder, kjenner grinefølelsen allerede nå! Tragisk.

Enda mer tragisk er det å grine og hulke over noen man får se igjen om noen få uker!

Skrevet

Jeg kan forstå at de griner, men seriøst, et minutts stillhet? Fyren har jo ikke tatt kvelden, heller.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har familie i utlandet, og det hjelper ikke at jeg får se dem igjen om et par mnd, griner hver gang. Det føles jo jævlig der å da :)

Jeg studerer i utlandet, så jeg er uten mine norske venner og familie i måneder i strekk. Når jeg er på ferie i Norge er jeg uten kjærsten min og de engelske vennene mine. Allikevel har jeg ikke akkurat ett minutts stillhet for dem hver gang jeg reiser frem og tilbake.

Jeg skjønner at det er kjipt, men de overdramatiserer fryktelig.

Skrevet

Iselin og Stian var btw ikke fredet,var aldri noen som sa det og de sa jo at de "4 gamle" var de som var i fare,men tror ikke Dennis så noen sjanse hos Iselin. Virket jo ikke som om han prøvde å få seg en annen partner heller da. Lurer på hva som skjer neste uke og om det kommer inn en kul dame :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Jeeeez seriøst liksom er ikke begravelse heller syns er utrolig dumme folk unnskyld men ja veldig dumme folk på paradise . Hahahha vet ikke hva jeg skal si 1 minutt stillhet! Hahhahaha fy søren har ikke noe å si er så mye dumhet . Folk dør i verden er så mye tragisk rundt om som skjer så snakker de om 1 minutts stilllhet seriøst get over it !

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...