Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er ikke gammel, men han er den eldste der. Selv om han ikke er pliktig til det, er det litt feig å ikke si noe til resten av gjengen.

Alle der er gamle nok til å forstå at den slags oppførsel er uakseptabelt. Stian skal ikke passe på andre bare fordi han er eldst der inne. Det er hver sin plikt å oppføre seg som folk.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke gammel, men han er den eldste der. Selv om han ikke er pliktig til det, er det litt feig å ikke si noe til resten av gjengen.

De eldste burde ta et tak?

Uansett alder, så er det rart at ingen har sagt noe (som ikke vi har sett altså) til mobberne.

Jeg hadde gitt beskjed, det er hvertfall helt sikkert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner veldig godt at de ikke takler Miguel. Han er så utrolig kjepphøy, han kommer inn og tror han er kongen. Jeg synes faktisk han er helt motbydelig. Og jeg synes også det er merkelig at han og Maria hele tiden kommenterer at de nye ikke har noen sjanse. Verken Christina eller Tommy har vært der fra begynnelsen, og de har klart det helt fint. Det handler jo litt om hvordan du oppfører deg i forhold til de andre også.

Utrolig barnslig og uakseptabel oppførsel av Dennis og Christina også, forsåvidt. Så jeg mener ikke at de er noe bedre.

Har sansen for Tommy, han virker jordnær og ålreit. Synd at Christina ødelegger litt for han. Ellers mener jeg at det er Stian og Iselin som er det "beste" paret der inne nå.

Men Tommy kom jo inn etter fire dager, så det er ingen god sammenligning. Gruppa var ikke så sammensveisa da. Christina har jo også klart seg ja, men hadde det ikke vært for at de andre ikke kom så godt overens med Alina hadde jo sikkert ikke Christina klart se heller.

Men er enig i at Miguel er kjepphøy.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Joa Miguel er litt høy på seg selv,. men han ser så nam ut at jeg skulle gjerne hatt han med meg hjem for en uke likevel :sengekos:

• Liker 4
Gjest PinkLeaf
Skrevet

I kveld er jeg sååå spent! Aner ikke hvordan utfallet blir i dag overhodet.. :bond:

Skrevet

Skal de tvinge Christina til å kjippe ut Tommy nå? Hun skylder han å beholde han for å si det sånn...

• Liker 1
Skrevet

Må si Christina er rimelig dum om hun ofrer partneren sin for å redde Kristin og Dennis...

• Liker 6
Gjest Chloè
Skrevet

Idiot Stian, "han må komme seg ut av dette selv" det er jo INGEN måter å komme seg ut av dette på??

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Idiot Stian, "han må komme seg ut av dette selv" det er jo INGEN måter å komme seg ut av dette på??

Dennis kan jo jobbe litt med å selge seg inn og prøve å lage avtaler med de andre jentene, i stedet for å ligge og surmule på rommet sammen med Tommy - mens Kristin jobber for å beholde han der.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje Dennis bør velge Maria for å bli igjen..

Skrevet

Misbruke makten sin, Andreas??

Bruke makten heter det. Det er ikke å misbruke makten dersom han bruker den mot noen som ikke liker han.

• Liker 9
Skrevet

Dennis må vel nesten stå bak Maria om han skal ha noe håp om å få bli?

Skrevet

Nå vet jeg ikke helt om jeg er helt med på hvem som er i fare... Det er bare 1 som skal ut??

Iselin og Stian er satt

Mads og Kristin er satt

ikke sant??

Så hvis Miguel velger Maria må "de kule" selv velge hvem som skal ut??

Gjest Armule
Skrevet

Nå vet jeg ikke helt om jeg er helt med på hvem som er i fare... Det er bare 1 som skal ut??

Iselin og Stian er satt

Mads og Kristin er satt

ikke sant??

Nemlig. Det lureste han gjør er å stille seg bak Maria, selv om han tror det er å gå "med strømmen".

Skrevet

Iselin og Stian er satt

Mads og Kristin er satt

ikke sant??

Ja, bortsett fra at Miguel går sist, så det blir han som bestemmer:P

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Er Miguel og hu mørkhåra kjærester nå? oO

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan hjelpe meg å finne den musikkvideoen til Stian? :) Den har blitt lagt ut her tidligere, men jeg klarer ikke å finne den.

:helen:

Gjest badeand1
Skrevet

Er et eller annet rart som skjer nå..føler det på meg!

Skrevet

*krysser fingrene*

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg å finne den musikkvideoen til Stian? :) Den har blitt lagt ut her tidligere, men jeg klarer ikke å finne den.

:helen:

Min lenke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...