Gjest Elihol Skrevet 25. april 2012 #4621 Del Skrevet 25. april 2012 De har visst "innetid". Så om natten skal alle være på sitt eget rom har jeg lest eller hørt ett eller annet sted... Hm, Niklas sov jo ute et par dager i allefall når han bodde med Madeleine. Og en eller annen gang har tre stk sovnet i samme seng i allefall, men husker ikke hvem det var. Mulig det blir straffet om de gjør det bevisst, altså ikke slokner på feil rom, eller må sove ute grunnet snorking, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 25. april 2012 #4622 Del Skrevet 25. april 2012 Noen som kan fortelle meg hva som skjedde igår? Har ikke rukket å se episoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #4623 Del Skrevet 25. april 2012 Blir flau over at de skal drite ut de andre hele tiden, og blir flau over at voksne mennesker ikke kan oppføre seg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #4624 Del Skrevet 25. april 2012 Håper virkelig Christina går til uka, og så Miguel. Helst kunne Christina pakket kofferten NÅ! Gleder meg til den dagen hun fyker på huet og ræva ut derfra, har ingen tro på at hun kommer langt med den syke oppførselen sin. Camilla og Andreas er ikke så ille som Kristin og Dennis. Føler at Andreas spiller mye mer fair og tar avstand fra mobbingen av Miguel, det er jo som han sier, det er ikke rart at Miguel blir fryst ut når han kommer inn på den måten, gutten er jo blottet for sosiale antenner og så klart er gruppa sammenspleisa etter såpass lang tid. Hadde følt det på samme måte om en sirkusklovn kom inn og prøvde å kuppe hele spillet på den måten, han kan hulke seg ut derfra igjen, men han har hvertfall guts nok til å be Christinamegga om å klappe igjen. Skulle ønske Kristian kom inn igjen. Heia Iselin & Stian 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #4625 Del Skrevet 25. april 2012 Stakkars Iselin som ikke hadde noe som helst hun skulle ha sagt når hun ble beordret av Kristin og Christina ut på date. Og når Maria forsøkte å snakke med Iselin og spurte om hun ikke hadde lyst til å dra på date i det hele tatt og kunne godt dra istedet, så smeller det fra diltehurpa (Christina) at nå er det avgjort og Iselin drar... Hvem tror hun at hun er egentlig? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #4626 Del Skrevet 26. april 2012 For noen møkkafolk det "firkløveret" er. Usj. Håper Iselin og Stian topper heile driten, selvom pengene går til silikon and whatnot. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #4627 Del Skrevet 26. april 2012 Noe av det mest patetiske med Christina er jo at hun i bunn og grunn forsvarer det sterke firkløveret. Hvorfor? Hvor gøy er det for henne å være der med to kjærestepar? Men det er vel sånn de funker, de som dilter etter de populære og gjør hva som helt for dem. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 26. april 2012 #4628 Del Skrevet 26. april 2012 Hvorfor går Kristin på krykker forresten? har ikke fått med meg at hun har skadet seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #4629 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg tror faktisk det er pga. den syke oppførselen som gjør at Christina fortsatt får være der. Lurer på om hun faktisk har tenkt på at det er et liv etter PH. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #4630 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg tror faktisk det er pga. den syke oppførselen som gjør at Christina fortsatt får være der. Lurer på om hun faktisk har tenkt på at det er et liv etter PH. Da er det nok best hun er forberedt på å plukke seg ut ett " fest-yrke " for jeg tror ikke hun står som førsteprioritert som ansatt i skole mer om de ser den oppførselen hennes.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BoringMachines Skrevet 26. april 2012 #4631 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg skjønner veldig godt at de ikke takler Miguel. Han er så utrolig kjepphøy, han kommer inn og tror han er kongen. Jeg synes faktisk han er helt motbydelig. Og jeg synes også det er merkelig at han og Maria hele tiden kommenterer at de nye ikke har noen sjanse. Verken Christina eller Tommy har vært der fra begynnelsen, og de har klart det helt fint. Det handler jo litt om hvordan du oppfører deg i forhold til de andre også. Utrolig barnslig og uakseptabel oppførsel av Dennis og Christina også, forsåvidt. Så jeg mener ikke at de er noe bedre. Har sansen for Tommy, han virker jordnær og ålreit. Synd at Christina ødelegger litt for han. Ellers mener jeg at det er Stian og Iselin som er det "beste" paret der inne nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BoringMachines Skrevet 26. april 2012 #4632 Del Skrevet 26. april 2012 Forresten så har den fantastiske hummer-historien til Iselin blitt nominert til årets tv-øyeblikk på Gullruten. http://www.gullruten.no/index.php?p=artikkel&id=560 Haha, Iselin er ei herlig skrulle. Stem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 26. april 2012 #4633 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg har lyst til å kjefte på Christina. Blir så provosert av å se hu sitte der og himle med øynene og bare være frekk og jævli. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #4634 Del Skrevet 26. april 2012 Når jeg tenker på alle som har vært med i PH i år (hittil), tror jeg at jeg liker Kristian René aller best. Ikke at jeg hadde ønsket å ha noe å gjøre med ham privat, men han var skikkelig kul på tv. Han våget å være annerledes, våget å være litt femi, men var samtidig tøff, syntes det var greit å gråte litt. Han virket smart (litt) og jeg likte at han var blikkenslager, et nesten utdødd yrke. Og at han ikke likte noen av jentene der inne. Han var litt hissig og virket litt psycho, men det var jo bare gøy. Jeg elsket den lille videoen da hadde laget av ham da han måtte dra. Jeg skulle ønske Kristian René kom tilbake! Og Alina! Skulle ønske de to kom tilbake og vant hele greia! Ellers er hatlisten min sånn: 1. Christina (har INGEN positive kvaliteter (som kommer fram på PH iallefall)) 2. Dennis (selvgod, barnslig og fæl fyr) 3. Miguel (slitsom og irriterende fyr) 4. Camilla (Kjedelig og harry, helt jævlige tattiser som svir i øynene) 5. Andreas (Har noen gode sider, men vi ser lite av dem nå. Virker sur og grinete fremdeles) 6. Kristin (sjefete bergenser) 7. Maria (Irriterende å høre på, virker sur og sutrete, men tøff dame) 7. Tommy (feig nikkedukke men sjarmerende, kul dialekt) 8. Iselin (for en skrue, snill og tøff) 9. Stian (viser igjen og igjen at han er en okay og avslappet fyr, selv om han ikke er så underholdende å se på kanskje) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 26. april 2012 #4635 Del Skrevet 26. april 2012 Hvorfor går Kristin på krykker forresten? har ikke fått med meg at hun har skadet seg? vi så ikke hva som skjedde på skjermen, men hun fortalte at hun tryna eller sparka butt eller noe slikt i trappa, og forstua.... Tåa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roomie Skrevet 26. april 2012 #4636 Del Skrevet 26. april 2012 Nå er det vel en grunn til at dette programmet blir sendt så sent på kvelden, nettopp for at det ikke er egnet for så små barn. Sier mer om de så lar barna se dette enn for tv3, for de har faktisk gjort det de kan for at små barn ikke skal bli påvirket. Hørt om tv3.no ? Der kan du se alle episoder på nett... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 26. april 2012 #4637 Del Skrevet 26. april 2012 Håper virkelig Christina går til uka, og så Miguel. Helst kunne Christina pakket kofferten NÅ! Gleder meg til den dagen hun fyker på huet og ræva ut derfra, har ingen tro på at hun kommer langt med den syke oppførselen sin. Camilla og Andreas er ikke så ille som Kristin og Dennis. Føler at Andreas spiller mye mer fair og tar avstand fra mobbingen av Miguel, det er jo som han sier, det er ikke rart at Miguel blir fryst ut når han kommer inn på den måten, gutten er jo blottet for sosiale antenner og så klart er gruppa sammenspleisa etter såpass lang tid. Hadde følt det på samme måte om en sirkusklovn kom inn og prøvde å kuppe hele spillet på den måten, han kan hulke seg ut derfra igjen, men han har hvertfall guts nok til å be Christinamegga om å klappe igjen. Skulle ønske Kristian kom inn igjen. Heia Iselin & Stian Hva er det med måten Miguel kom inn på som gjør det ok at han skal fryes ut? Han bestemmer da ikke spillereglene. Jeg blir skuffet over at Stian som er så gammel ikke sier noe når de andre småungene regelrett mobber enkeltdeltakere, men på den andre siden sa ikke Petter Pilgård noe den gangen med Lene og Nanna heller. Jeg trodde også at Tommy var en mer real kar, men det er jo tydelig at han også kun gjør som flertallet sier. De siste ordene hans til Kristan var at "dæ skjer itte, dæ ska e låvvå de Kristian" om at kjærligheten ikke måtte seire i PH, men det har han tydeligvis ikke baller til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #4638 Del Skrevet 26. april 2012 Hørt om tv3.no ? Der kan du se alle episoder på nett... Selvfølgelig kan man det, men uansett skal man følge med på hva barna gjør når de sitter ved pc`n. Jeg har selv barn som bruker pc ganske mye, men jeg er veldig streng på hva de får lov til å se og PH er ett av de programmen som ikke er lov å se for mine barn som i 12 årsalderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #4639 Del Skrevet 26. april 2012 Hva er det med måten Miguel kom inn på som gjør det ok at han skal fryes ut? Han bestemmer da ikke spillereglene. Jeg blir skuffet over at Stian som er så gammel ikke sier noe når de andre småungene regelrett mobber enkeltdeltakere, men på den andre siden sa ikke Petter Pilgård noe den gangen med Lene og Nanna heller. Jeg trodde også at Tommy var en mer real kar, men det er jo tydelig at han også kun gjør som flertallet sier. De siste ordene hans til Kristan var at "dæ skjer itte, dæ ska e låvvå de Kristian" om at kjærligheten ikke måtte seire i PH, men det har han tydeligvis ikke baller til. Stian gammel? Nei.. Men uansett så er dette en oppførsel man lærer man ikke skal gjøre når man er i barnehagen og krangler om leker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. april 2012 #4640 Del Skrevet 26. april 2012 Stian gammel? Nei.. Men uansett så er dette en oppførsel man lærer man ikke skal gjøre når man er i barnehagen og krangler om leker. Han er ikke gammel, men han er den eldste der. Selv om han ikke er pliktig til det, er det litt feig å ikke si noe til resten av gjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå