Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sunshine23
Skrevet

Haha så dere trynet til Christina da Miguel satte henne plass? Morsomt! :fnise:

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig stemning på Pandoras i dag!

• Liker 1
Skrevet

Andreas ga endelig det første konstruktive svaret på hvorfor de oppfører seg dritt. Frem til nå har jo ikke Miguel hatt noen sjanse til å vite hva han har gjort galt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes Christina snakker så nedlatende til både Miguel og Maria. Hva er greia egentlig? Tror hun at hun er sjefen?

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Føler meg litt slem nå, men det var FANTASTISK å se Kristin og Dennis så fortvilet og til og med gråte.. Haha! :danse: Endelig fikk de kjenne litt på hvordan Paradise Hotel faktisk skal være. Tror faktisk ikke at det har gått opp for dem at det er et SPILL før nå, herregud...

Merket også at jeg fikk litt respekt for de to igjen etter at de fikk jekket seg ned 1000 hakk.

• Liker 8
Gjest Slowpoke
Skrevet

Kjempe bra at Miguel og Maria tørr å stå opp mot de andre. Bra at de tørr å være ærlige å si akkurat det de mener.

• Liker 12
Skrevet

Christina tror hun er så kul! Innmari rappkjefta, håper hun går på en stor smell snart!

• Liker 9
Skrevet

Jeg håper Miguel stiller seg bak Maria. Det er vel bare en gutt som skal ut, så hvis han stiller seg noe annet sted, kommer jo bare en av de gamle til å stille seg med Maria. Det er tryggere for Miguel da å stille seg hos Maria.

Gjest Elihol
Skrevet

Men hvis Stian står med Iselin, Mads står med Kristin, og Miguel har fredning - blir det ikke slik at Tommy, Andreas eller Dennis går ut uansett hvor Miguel stiller seg?

Skrevet

Kjempe bra at de faktisk klarte å si akkurat hva de mente under pandoras eske. Christina sitter med armene i kross i sofan å sier " du bør stille deg bak Maria" Jævla kjerring.

Heia Stian, Iselin, Miguel og Maria.

• Liker 8
Gjest Elihol
Skrevet

Stian og Iselin er mitt nye favorittpar, håper de holder sammen :danse:

• Liker 10
Gjest Armule
Skrevet

Men hvis Stian står med Iselin, Mads står med Kristin, og Miguel har fredning - blir det ikke slik at Tommy, Andreas eller Dennis går ut uansett hvor Miguel stiller seg?

Ja. Uansett hva som skjer, så må en av de gamle traverne ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tatt fra Seher:

Men Dennis avslører at han fikk kjeft av produksjonsteamet som leder «Paradise Hotel»-innspillingen» dagen etter spyttingen.

- De sa at sånt går ikke an å gjøre. Problemet mitt var at jeg fordi jeg var så full dagen før, at jeg ikke husket hva jeg hadde gjort, før de minnet meg på det. Da skjønte jeg at jeg hadde gått for langt.

Skrevet

Ja. Uansett hva som skjer, så må en av de gamle traverne ut.

Og jeg klikker i vinkel hvis tv3 sender dem inn igjen!

• Liker 3
Skrevet

Ser ingen grunn til at Miguel ikke skulle stille seg bak seg bak Maria. Gjør han det så må de etablerte gå mot hverandre. Stiller dennis seg bak Iselin så regner jeg med at han ryker. Ser ikke for meg at han stiller seg bak Camilla. Cristina er jeg litt usikker på. Hun kan sende både Dennis og Tommy ut, selv om jeg tror mest på at hun sender ut Dennis. Hadde vært greit at Dennis stilte seg bak Iselig så han var ute, men det hadde vært artig om Cristina ble tvunget til å ta et vanskelig valg. Bra uke dette! :popcorn:

Dersom Kristin overnatter hos Dennis i natt. Får det noen konsekvens? :popcorn:

• Liker 2
Skrevet

De har visst "innetid". Så om natten skal alle være på sitt eget rom har jeg lest eller hørt ett eller annet sted...

Gjest NozMonster
Skrevet

Føler meg litt slem nå, men det var FANTASTISK å se Kristin og Dennis så fortvilet og til og med gråte.. Haha! :danse: Endelig fikk de kjenne litt på hvordan Paradise Hotel faktisk skal være. Tror faktisk ikke at det har gått opp for dem at det er et SPILL før nå, herregud...

Merket også at jeg fikk litt respekt for de to igjen etter at de fikk jekket seg ned 1000 hakk.

de, eller ihvertfall kristin, oppførte seg jo som om de aldri skulle få se hverandre igjen! :roll:

Skrevet (endret)

Huff, jeg får brekninger av Christina. :krangle: Makan til brautende og usjarmerende menneske! Fysj

:duskedame: Iselin og Stian!

Endret av mirama
  • Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...