Mynona Skrevet 13. mars 2012 #441 Del Skrevet 13. mars 2012 Hva betyr " det er greit å rote litt å sånn da, men jeg har ikke lyst til å gå all the way da!" når man allerede har hatt sex?? Gifte seg eller? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonus Skrevet 13. mars 2012 #442 Del Skrevet 13. mars 2012 -"det er greit å rote litt sånn, men jeg skal ikke gå sånn all the way da." Litt sent det nå Iselin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 13. mars 2012 #443 Del Skrevet 13. mars 2012 "Det er greit å rote litt rundt og sånt, men vil ikke gå all the way da liksom" Sorry Iselin, litt sent det nå kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 13. mars 2012 #444 Del Skrevet 13. mars 2012 -"det er greit å rote litt sånn, men jeg skal ikke gå sånn all the way da." Litt sent det nå Iselin? Haha jeg så ikke at du også hadde skrevet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 13. mars 2012 #445 Del Skrevet 13. mars 2012 Ja, Dennis var skikkelig søt! Likte Bjørnar også jeg da På avstand er han heit, men synes han ser ut som en tiggende valp på nært hold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 13. mars 2012 #446 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Hva betyr " det er greit å rote litt å sånn da, men jeg har ikke lyst til å gå all the way da!" når man allerede har hatt sex?? Gifte seg eller? Å gå all the way betyr jo å ha trekant foran alle deltakerne på PH, daaah. Hallo hva trodde du det betydde? Endret 13. mars 2012 av Fashionistaen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornygirl Skrevet 13. mars 2012 #447 Del Skrevet 13. mars 2012 "Jeg skal ikke gå sånn all the way lissom"!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornygirl Skrevet 13. mars 2012 #448 Del Skrevet 13. mars 2012 Vi er tydeligvis mange som tenker det samme samtidig her :gjeiper: Bjørnar virker som en veldig usikker liten gutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #449 Del Skrevet 13. mars 2012 Bjørnar er som Stephan ifjor.. Han er den som er blir vinklet som "malplassert", synes synd i karen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 13. mars 2012 #450 Del Skrevet 13. mars 2012 Er det bare meg eller holder Bjørnar hodet sånn stivt på skakke på alle intervjuene? Med de stirrende øynene i tillegg ser han jo helt gæren ut.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonus Skrevet 13. mars 2012 #451 Del Skrevet 13. mars 2012 Haha jeg så ikke at du også hadde skrevet det Store hjerner tenker likt Okei, stryk den, for det virker som Are og Iselin er som tvillinger i tankegangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. mars 2012 #452 Del Skrevet 13. mars 2012 Å gå all the way betyr jo å ha trekant foran alle deltakerne på PH, daaah. Hallo hva trodde du det betydde? ÅÅåååjjaaaa... At jeg hadde glemt det!! Får skylde på at det er et år siden siste sesong.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. mars 2012 #453 Del Skrevet 13. mars 2012 Hva betyr " det er greit å rote litt å sånn da, men jeg har ikke lyst til å gå all the way da!" når man allerede har hatt sex?? Gifte seg eller? ikke sant siden hun pulte han allerede etter første natten, så er det jo like greit å fortsette det er jo ikke noe mer seksuelt nå som vi ikke har "sett" . bedre det enn at hun komme seg igjennom hele guttegjengen jaffal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #454 Del Skrevet 13. mars 2012 Fredrik og til spm.: Ingen kommentar, sier ikke sånt om mine sexpartnere Haha, det betyr at han var dårlig :gjeiper: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 13. mars 2012 #455 Del Skrevet 13. mars 2012 hvorfor snakker de som om bjørnar må STOLE på alina osv, hvis andreas splitter dem så har det vel ikke noe å si hva de vil og tenker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 13. mars 2012 #456 Del Skrevet 13. mars 2012 Næmenn se her du: 57 leser tråden og hvor mange var det i går? Tror vi har noen hemmelige PH fans her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. mars 2012 #457 Del Skrevet 13. mars 2012 Lurer på hvem de 22 gjestene som leser er jeg Om det er noen av deltagerne.. For om man google noe som helst, kommer jo KG opp på treff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 13. mars 2012 #458 Del Skrevet 13. mars 2012 Bra det ikke bare er meg som ei ivrig på å kommentere Hu Alina er virkelig altfor selvdigger! Hun tror liksom med en gang at alle skal legge an på henne og må lage sperre med pute i senga? Fysj, kom deg ut du! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 13. mars 2012 #459 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) ÅÅåååjjaaaa... At jeg hadde glemt det!! Får skylde på at det er et år siden siste sesong.. Godt at du får se på PH nå da. Altså så du får et normalt syn på hva som er et normalt sexliv igjen Endret 13. mars 2012 av Fashionistaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 13. mars 2012 #460 Del Skrevet 13. mars 2012 Bjørnar = rar Alina = er en surpomp Iselin = lik en fugl i fjeset Andreas = ganske sleip, tror jeg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå