Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

Iselin har sminket seg mindre i dag!! Så bra :) Håper hun fortsetter med det!

:jepp:

man så jo til og med fregnene hennes!

AnonymBruker
Skrevet

Så slemme de er med Miguel. Ingen gadd å synge når han spilte, men med en gang Andreas fikk gitaren var ALLE med :kjefte:

• Liker 6
Gjest Armule
Skrevet

Klassisk mobbing gjennom utfrysning. Helt jævlig å se på hvordan de oppfører seg.

• Liker 9
Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Fysj for en gjeng med drittunger! :kjefte: Når han spilte så bare sitter alle å himler med øynene. Hva faen?? Når Andreas spilte, ja da sang de for full hals. Makan!!!

Tv3 burde gripe inn. Helt utrolig at de kan oppføre seg så jævlige. Jaja vi vet jo åssen Dennis, Kristin osv var på ungdomskolen.

Endret av Linda sofie
  • Liker 7
Skrevet

Så slemme de er med Miguel. Ingen gadd å synge når han spilte, men med en gang Andreas fikk gitaren var ALLE med :kjefte:

Jo da, men Andreas har i alle fall rett med koden for å spille gitar på fest. Vent med å spille til noen ber deg om å gjøre det. :popcorn:

• Liker 3
Skrevet

Åhh, har nesten lyst til å melde meg på PH neste år kun for å lage helvete der. Bare komme inn, få fredning - kaste ut noen, så bli sendt hjem selv!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jo da, men Andreas har i alle fall rett med koden for å spille gitar på fest. Vent med å spille til noen ber deg om å gjøre det. :popcorn:

Eh hvorfor må man vente til noen ber deg om spille? Dummeste.

• Liker 2
Skrevet

Åhh, har nesten lyst til å melde meg på PH neste år kun for å lage helvete der. Bare komme inn, få fredning - kaste ut noen, så bli sendt hjem selv!

Do It! :takke:

• Liker 1
Skrevet

Do It! :takke:

Skal vurdere det om et års tid!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk Miguel var bedre til å spille gitar enn Andreas

• Liker 1
Gjest Sunshine23
Skrevet

Like før jeg tar den gitaren å smeller den i hodene på alle de gjøkene der inne. For en oppførsel på de.

Skrevet

Eh hvorfor må man vente til noen ber deg om spille? Dummeste.

Fordi det pleier å være taktisk når man skal spille på en fest. Dersom du tilbyr deg å spille så legger du lista for forventningene, dersom de ber deg om å spille så sier man "beskjedent og motvillig" ja og de har litt mellom linjene forpliktet seg til å være med. :romeo:

Jeg ville uansett ikke hoppa på den gitarspillinga, dersom jeg viste at jeg hadde et tildels fientlig publikum.

• Liker 3
Skrevet

Syntes det er artig at det blir litt åpen krig og fiendskap jeg. :popcorn:

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

jaaaa, splitt dennis og kristin :strix:

adios amigo! :goodbye:

Endret av NozMonster
Skrevet (endret)

.

Endret av Mynona-83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...