Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men spiller det noen rolle om Miguel stiller seg bak Maria da? Hvis han gjør det, må en av Dennis/Andreas/Tommy/Stian kippe ut en av sine egne. For da må de fire kjempe om Camilla/Christina/Iselin som er de eneste ledige damene. Hvis Miguel stiller seg ved en av Dennis/Andreas/Tommy/Stian, så ryker en av de, men da er jo Maria ledig, så da kan en av Dennis/Andreas/Tommy/Stian stille seg bak henne. Så det er altså kun én av de populære traverne som ryker uansett hva Miguel gjør - da spiller det jo ingen rolle om han aktivt kipper ut denne traveren selv eller om han stiller seg hos Maria og lar traverne kippe ut en av sine egne.. Faktisk ville sistnevnte vært morsomst, det ville lagd mest faenskap hos de populære.

Eller har jeg misforstått alt nå..?

Men vi må unngå at Stian ryker. Hvis Miguel stiller seg hos Maria og Mats hos Iselin, ryker jo Stian. Vi må ha en av de nye bak Camilla eller Kristin, slik at en av kjærestegutta må stille seg bak "feil" jente, og dermed ryke.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men en av de må jo tørre å splitte et par? Nå har de jo virkelig sjansen.

Gjest Armule
Skrevet

Men vi må unngå at Stian ryker. Hvis Miguel stiller seg hos Maria og Mats hos Iselin, ryker jo Stian. Vi må ha en av de nye bak Camilla eller Kristin, slik at en av kjærestegutta må stille seg bak "feil" jente, og dermed ryke.

Ikke hvis Stian og Iselin bestemmer hvor Mads må stille seg.

AnonymBruker
Skrevet

Håper Miguel stiller seg bak et av kjæreseparene.

Skrevet

har på følelsen at dennis ryker i morgen! hva om han mads havner hos kristin og han må velge noen andre. da tipper jeg han velger christina og hun må velge mellom tommy og dennis. eller så ryker andreas, om mads havner hos camilla og han må velge noen andre.

hvem tror dere christina velger av tommy og dennis eller tommy og andreas?

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg synes det er mye verre å spytte på folk. Det betyr jo egentlig at du bare er søppel når noen spytter på deg.

• Liker 1
Skrevet

Tittet på bloggen til Kristin og det ser ut som om hun har fått jobb i Drammen, i det selskapet til Trine Grung (?) der Ida Wulff jobber også.. Ikke at jeg helt forstår hva de driver med, bloggawards og slikt noe. Men trodde Kristin jobbet som selger for et klesmerke eller no..?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oppførselen til "de populære" er helt forkastelig. blir kvalm. syns Maria virker klok, og hun stiller de kritiske sprm. samtidig som hun holder kjeft når hun ikke orker å diskuterer med de.

• Liker 3
Skrevet

hvem tror dere christina velger av tommy og dennis eller tommy og andreas?

Jeg er usikker. Tommy valte jo henne fremfor Nina, så hun burde ha vett nok til å velge ham, men så diltete som hun er etter "de kule", kan det godt hende hun velger Dennis.

Skrevet

Jeg er usikker. Tommy valte jo henne fremfor Nina, så hun burde ha vett nok til å velge ham, men så diltete som hun er etter "de kule", kan det godt hende hun velger Dennis.

Tommy har jo valgt Christina to ganger fremfor andre, han ofret jo og Alina for henne.

AnonymBruker
Skrevet

Hun skylder jo Tommy big time. Han redda jo assen hennes sist uke.

AnonymBruker
Skrevet

Lillesøstra mi satt og så på (hun er 12) og hun syns Dennis og Christina var såååå kule! Syns ikke det er noe forbilde for ei jente på den alderen, og helt sinnsykt at voksne mennesker gjør sånt... :kjefte:

Nå er det vel en grunn til at dette programmet blir sendt så sent på kvelden, nettopp for at det ikke er egnet for så små barn. Sier mer om de så lar barna se dette enn for tv3, for de har faktisk gjort det de kan for at små barn ikke skal bli påvirket.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har store forventinger til denne episoden. Håper virkelig at forventningene blir infridd.

Skrevet

Dennis, du skal vite det at Miguel er 50 ganger kjekkere enn du NOEN gang kommer til å bli!!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mads minner meg om han der kvisete ungdomsskolegutten som er en av figurene til Espen Eckbo! Kniser på samme måten..

• Liker 6
Skrevet

klarte selvfølgelig å lese på nettet hvem som ryker i morgen!! :@ Ikke gå inn på wikipedia og les om Paradise Hotel Norge!!

Skrevet

Iselin har sminket seg mindre i dag!! Så bra :) Håper hun fortsetter med det!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

HEIA ISELIN OG STIAN :bolledeig:

• Liker 6
Gjest NozMonster
Skrevet

iselin slutter jo aldri å imponere med disse tragisk morsomme utsagnene sine :skratte:

som stian påstår- det må jo være ufattelig artig å få lov å delta i denne verdenen hennes i en liten periode :ler:

Skrevet

Tror Iselin og Stian kunne blitt et bra par jeg. De har det jo så gøy i hverandres selskap.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...