AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #4521 Skrevet 25. april 2012 Skjønner ikke hvorfor de hater Miguel SÅ mye? Hva har han gjort? Jeg synes også Miguel er teit, det er noe med den overdrevne selvtilliten, den manglende innsikten og det veldig fløtepus-utseendet som han tydeligvis er veldig opptatt av. MEN jeg synes mange av de andre er minst like teite, og det er interessant å se hvor primitivt de oppfører seg, hvordan de begynner å hate og rotter seg sammen, skaper allianser og grupperinger for å fortrenge andre. Dette er sikkert allmennmenneskelige trekk, som i Fluenes Herre, vi bør alle ta det til oss og vite at disse kreftene bor i oss alle, uten at vi nødvendigvis trenger å handle etter det. Jeg har mer sympati med de som faktisk spiller et spill, enn de som nå føler de har all rett til å bli på PH 4ever på romantisk badeferie med vennene/kjærestene sine. Og som vil tråkke på andre for å få beholde privilegiene sine. Og da tenker jeg på Kristin, Andreas, Dennis og Camilla. Og selvfølgelig, hjelperne deres, som virker som om de mest kjemper for at leder-firkløveret skal få stå trygt. Da tenker jeg på Christina og Tommy. Jeg håper virkelig Stian, Maria, Iselin og Miguel kan gjøre noe med den situasjonen som har oppstått. Splitt Camilla og Andreas, splitt Kristin og Dennis! Nå! Dvs, på torsdag ... 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #4522 Skrevet 25. april 2012 Det er jo tydelig at det er mange fjortiser som kommenterer positivt på bloggen til Kristin. De digger jo Dennis og ser på han et stort forbilde.
Breakeven Skrevet 25. april 2012 #4523 Skrevet 25. april 2012 Det er jo tydelig at det er mange fjortiser som kommenterer positivt på bloggen til Kristin. De digger jo Dennis og ser på han et stort forbilde. Enig, det er dette som er gjenomsnittsalderen på de som kommenterer disse PH bloggene, fjortiser rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #4524 Skrevet 25. april 2012 Enig, det er dette som er gjenomsnittsalderen på de som kommenterer disse PH bloggene, fjortiser rett og slett. Det er skremmende å se hvordan ungdommer idealiserer kjendiser og folk på TV. Virkelig skremmende. 1
Gjest NozMonster Skrevet 25. april 2012 #4525 Skrevet 25. april 2012 Og dessuten: Dennis er IKKE verken kjekk eller fin. Han er en helt ordinær fyr som blir direkte stygg på grunn av den avskyelige oppførselen sin. Miguel er kanskje litt blåst, men har virker ikke ondskapsfull. Han er dessuten mye penere enn Dennis, så Dennis kan bare sutte i seg sutreleppa og klappe igjen. Ah, det var deilig å få ut! mmmhm, Dennis er et prakteksempel på at det indre reflekterer og påviker det det ytre!!
Breakeven Skrevet 25. april 2012 #4526 Skrevet 25. april 2012 Det er skremmende å se hvordan ungdommer idealiserer kjendiser og folk på TV. Virkelig skremmende. Ja, det er dette de ser opp til. Halvparten av folka der inne oppfører seg faktisk som de fortsatt går på barneskolen, utfrysninger, SPYTTING (!!!), baksnakking osv. Kvalmt. Og 100% enig med dere ang Christina, makan til ekkel og ufyselig jente skal du lete lenge etter. Personligheten hennes er jo helt på trynet. Går rundt og misliker og irriterer seg over folk som ikke har gjort henne en eneste ting. hun kan ikke ha det lett. Hun er så full av seg selv at jeg har lyst til å gi henne en på tryne hver gang jeg ser henne. At Kristin og Dennis sier at de er de som spiller minst er også latterlig. De skal jo alltid prøve å bestemme og ha en finger med i spillet når det gjelder valg av partner for de andre. Og adlyder man ikke "den kule gjengen" så blir man sendt på hue og ræva ut (for å bruke deres ord) Tragisk er det, men veldig underholdende. Jeg håper så inderlig at et av de kjærlighetsparene blir splittet på torsdag. På tide at noen har baller nok til å gjøre det. Tommy dilter jo bare etter uten egne meninger. Blir spennende å se. + 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #4527 Skrevet 25. april 2012 hvorfor reagerer dere så kraftig på spyttinga? Jeg syns å bli tissa på er mye verre jeg
Gjest Armule Skrevet 25. april 2012 #4528 Skrevet 25. april 2012 hvorfor reagerer dere så kraftig på spyttinga? Jeg syns å bli tissa på er mye verre jeg Fordi tissinga skjedde for en stund siden, og det allerede er reagert på. 1
Gjest NozMonster Skrevet 25. april 2012 #4529 Skrevet 25. april 2012 Fordi tissinga skjedde for en stund siden, og det allerede er reagert på. mhm, og det er vel litt ferdigsnakka i denne tråden.
Roomie Skrevet 25. april 2012 #4530 Skrevet 25. april 2012 Tok opp episoden i går og så den nå... Ble rett og slett kvalm jeg ! Man spytter ikke på andre mennesker ! Og såå "tøff" da,når du står bak ryggen og gir finger'n... Kommer til å skrive inn til tv3 , for de bør få noe form for straff for det de gjorde,eller hvertfall beklage seg ! Lillesøstra mi satt og så på (hun er 12) og hun syns Dennis og Christina var såååå kule! Syns ikke det er noe forbilde for ei jente på den alderen, og helt sinnsykt at voksne mennesker gjør sånt... 1
smalls Skrevet 25. april 2012 #4531 Skrevet 25. april 2012 Christina irriterer meg aller mest pga hun minner meg så om de på ungdomskolen som bare dilter etter de populære og er enige med alt de sier og gjør. Hun har ikke egne meninger og hadde de andre elsket Miguel, så kan dere være sikkre på at hun også hadde gjort det. Hun har ingen grunn til å hate Miguel, Kristian eller Maria. Hva har de gjort henne? Ingen verdens ting. Jeg heier på outsiderene. Håper inderlig IKKE Miguel faller for gruppe presset og ikke tør å splite de sterke. 2
Gjest Offensive Pie Skrevet 25. april 2012 #4532 Skrevet 25. april 2012 Fordi tissinga skjedde for en stund siden, og det allerede er reagert på. I tillegg er det noe med konnotasjonene med spytting. Det er veldig nedlatende, og i høflig selskap spytter man ikke på bakken en gang. Det å spytte på noen blir litt som å si at de er verdt mindre enn all mulig dritt som ligger på bakken. 3
Xaphan Skrevet 25. april 2012 #4533 Skrevet 25. april 2012 hvorfor reagerer dere så kraftig på spyttinga? Jeg syns å bli tissa på er mye verre jeg Nja, jeg syns spyttinga var værre. Slik jeg tolker det så tissa ikke Christina på Kristian for å være stygg. Det var mest en fyllegreie som bare skjedde. Spyttinga var noe de gjorde nettopp for å ydmyke, og i tillegg foran alle andre mens oppmerksomheten var på dem fordi de hadde stått og vist fingeren bak ryggen hans i en stund før. Det var en mer aktiv nedverdigelse, hvis du skjønner hva jeg mener? 5
Roomie Skrevet 25. april 2012 #4534 Skrevet 25. april 2012 Christina irriterer meg aller mest pga hun minner meg så om de på ungdomskolen som bare dilter etter de populære og er enige med alt de sier og gjør. Hun har ikke egne meninger og hadde de andre elsket Miguel, så kan dere være sikkre på at hun også hadde gjort det. Hun har ingen grunn til å hate Miguel, Kristian eller Maria. Hva har de gjort henne? Ingen verdens ting. Jeg heier på outsiderene. Håper inderlig IKKE Miguel faller for gruppe presset og ikke tør å splite de sterke. På reklamen for episoden som kommer i kveld sier Miguel til Christina "Du bestemmer faen ikke hva jeg skal gjøre" eller noe sånt... Det gleder jeg meg til å se !
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #4535 Skrevet 25. april 2012 hvorfor reagerer dere så kraftig på spyttinga? Jeg syns å bli tissa på er mye verre jeg Jeg synes ikke det virket som om tissingen ble gjort i et forsøk på å være ondskapsfull, det virket mer som en "morsom" fyllegreie. Mens spyttingen var et klart uttrykk for at de ikke likte Miguel.
Breakeven Skrevet 25. april 2012 #4536 Skrevet 25. april 2012 Kristin har skrevet enda et innlegg om gårsdagens episode http://styleconnection.blogg.no/1335341499_god_morgen.html
Gjesten Skrevet 25. april 2012 #4537 Skrevet 25. april 2012 Jeg har en sånn ekkel følelse av at Miguel kommer til å stille seg bak Maria. Jeg håper inderlig han splitter et kjærestepar og at Mads gjør det samme. Men jeg tror ingen av delene
Breakeven Skrevet 25. april 2012 #4538 Skrevet 25. april 2012 Jeg har en sånn ekkel følelse av at Miguel kommer til å stille seg bak Maria. Jeg håper inderlig han splitter et kjærestepar og at Mads gjør det samme. Men jeg tror ingen av delene Det er så typisk at ingen av dem tørr å gjøre det, håper jeg tar feil.
Roomie Skrevet 25. april 2012 #4539 Skrevet 25. april 2012 Jeg har en sånn ekkel følelse av at Miguel kommer til å stille seg bak Maria. Jeg håper inderlig han splitter et kjærestepar og at Mads gjør det samme. Men jeg tror ingen av delene Vi får krysse fingrene
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #4540 Skrevet 25. april 2012 Men spiller det noen rolle om Miguel stiller seg bak Maria da? Hvis han gjør det, må en av Dennis/Andreas/Tommy/Stian kippe ut en av sine egne. For da må de fire kjempe om Camilla/Christina/Iselin som er de eneste ledige damene. Hvis Miguel stiller seg ved en av Dennis/Andreas/Tommy/Stian, så ryker en av de, men da er jo Maria ledig, så da kan en av Dennis/Andreas/Tommy/Stian stille seg bak henne. Så det er altså kun én av de populære traverne som ryker uansett hva Miguel gjør - da spiller det jo ingen rolle om han aktivt kipper ut denne traveren selv eller om han stiller seg hos Maria og lar traverne kippe ut en av sine egne.. Faktisk ville sistnevnte vært morsomst, det ville lagd mest faenskap hos de populære. Eller har jeg misforstått alt nå..? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå