Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella

Jeg er bare veldig fascinert over at det går an å legge folk for hat for sånne småting som det enkelte gjør der inne. Greit at man ikke går like godt overens med alle, men å virkelig hate folk er ganske drøyt. Da skal man ha en rimelig god grunn. Uansett hvor lite man liker folk er det jo faktisk også mulig å oppføre seg som folk og gjøre det beste ut av oppholdet der. Men neida, får man ikke viljen sin velger man heller å klikke i vinkel og oppføre seg som sutreunger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dennis har vært min favoritt lenge... men nå i det siste er det blitt nok! Endret så mening om han som overhodet mulig. :kjefte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Og der mistet jeg all respekt for både Dennis og Kristina. Jeg har ikke stort å si utover det som allerede er sagt. Helt enig i at de oppfører seg som drittunger.

Jeg lurer på om de oppfører seg og tenker slik til vanlig, eller om det bare er hotellet som gjør alle smårare. De sier jo hele tiden at følelser blir forsterket der inne, og det kan jeg forstå. Men å faktisk spytte på folk på den måten der er bare utrolig respektløst, og hører ikke hjemme noen steder.

Paradise Hotel er ikke morsomt når folk blir mobbet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å, jeg håper Stian og Iselin vinner hele greia. Stian er den eneste tvers gjennom gode personen (virker det som), og Iselin virker snill, selv om hun kanskje ikke er den skarpeste personen i skuffen :fnise:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest hele bloggen til Kristin fra Paradise nå, og jeg må si det er helt latterlig det som står der om kveldens episode. Jeg skjønner ikke hvorfor ingen brøt inn i situasjonen når den oppsto. Hadde jeg sett noen spytte på en annet menneske, hadde jeg sagt i fra med en eneste gang. De er så jævelig feige. Skulle gjerne fått satt de drittungene på plass og lært dem en god gameldags lekse om folkeskikk!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er det noen som vet hvilken sang som ble spilt mens Miguel og Maria satt i sofaen og klina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes Kristin får unødvendig mye pes for spytteepisoden hvor hun ikke en gang var i nærheten eller hadde noe med det å gjøre.. (på blogg og andre steder, ikke her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes Kristin får unødvendig mye pes for spytteepisoden hvor hun ikke en gang var i nærheten eller hadde noe med det å gjøre.. (på blogg og andre steder, ikke her)

Enig. Jeg så bare Tommy i nærheten (selv om det helt sikkert var flere), og han skuffet meg igrunn. Jeg trodde han var en mer real kar enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig. Jeg så bare Tommy i nærheten (selv om det helt sikkert var flere), og han skuffet meg igrunn. Jeg trodde han var en mer real kar enn som så.

Tommy satt ved siden av Miguel og gjorde ingenting. Men jeg mener at det først var Dennis som LATET som at han spytta på Miguel, deretter latet Christina som om hun gjorde det, og deretter så spytta faltisk Dennis på han

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med å si hva du har lest da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Så gårsdagen og dagens episode nå. Er det virkelig ingen som har guts nok til å jekke ned hæslige Christina? åååh, hadde det vært meg som ble tilsnakket av den vesle jenteungen på den måten så hadde jeg tvangsbundet henne og pisset henne ned samtidig som jeg plasserte en snørrklyse rett i fleisen på'a. Irriterer meg grenseløst at hun kan holde på sånn. Eneste trøsten er at hun kommer til å bli regelrett mobbet etter at hun viste seg slik med mobbing og trakasering på riksdekkende TV, håper virkelig hun får smake sin egen medisin, og får føle hvordan det er.

Også begynne å kommandere Miguel hvem han skal velge? Hvem tror hun at hun er?! Håper hun får en skikkelig dramatisk utsjekk fra PH.

(Og jeg blir sjeldent provosert...)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Btw; Håper virkelig Kristian kommer inn igjen og vinner hele driten. (Eller Stian og Iselin)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest KG-tråden om spytting på tiggere, klødde jeg meg i huet, og tenkte hvem i allverden er disse menneskene som spytter på andre!? :klo:

Så ser jeg at det faktisk finnes folk som velger å gjøre dette på nasjonal TV, på en person som aldri har gjort dem noe vondt!! :hakeslepp:

(Så forresten ikke PH-sesongen det året noen ble sendt hjem for mobbing. Hvordan foregikk det? Hva var omfanget av mobbingen?)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest KG-tråden om spytting på tiggere, klødde jeg meg i huet, og tenkte hvem i allverden er disse menneskene som spytter på andre!? :klo:

Så ser jeg at det faktisk finnes folk som velger å gjøre dette på nasjonal TV, på en person som aldri har gjort dem noe vondt!! :hakeslepp:

(Så forresten ikke PH-sesongen det året noen ble sendt hjem for mobbing. Hvordan foregikk det? Hva var omfanget av mobbingen?)

Enkelte PH-deltakere er vel typisk de som var skolens mobbere. Høye på seg sjæl, oppmerksomhetssyke og innerst inne litt usikre på seg selv, med veldig behov for bekreftelse. Nanna og Lene fra den første sesongen må være de verste kvinnfolkene jeg noen gang har sett. Christina er enda verre.

Synd at Kristian gikk ut!! Han visste å skape UNDERHOLDNING, faktisk spille spillet og turde å stå i mot gruppepress. Og han tok det virkelig som en mann da han gikk ut. Han gjorde en bra innsats der inne, selv om han også er litt høy på seg sjæl, hehe.

Endret av Sarafina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Maria er kul som tør å si sin mening til Christina imorra, og det gleder jeg meg til å se! Og så krysser jeg fingrene for at Miguel tør å peise på med parsplitt til tusen på torsdag! :jepp:

JA! Helt enig!

Miguel var utrolig teit som begynte å grine og kjefte da han gikk ut første gangen, men utover det har han da ikke gjort noen der inne noe. (Kan forsåvidt forstå frustrasjonen over å ha masse forventninger, ta seg fri i noen måneder og ta flyet til Mexico, for så å bli sendt ut etter så kort tid. Men reaksjonen hans var likevel litt tragisk, enig i det.)

Maria er kul, synes jeg. Om hun (eller noen) roter med noen første kvelden, bryr meg midt i r*va.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig sjokkert over de som faktisk støtter Dennis og Christina. Altså de som kommenterer på bloggen til Kristin.

Skjønner ikke hvorfor de hater Miguel SÅ mye? Hva har han gjort?

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå orket jeg ikke lese alle kommentarene på bloggen hennes, men av de kanskjej 50 jeg scrollet meg gjennom så var samtlige støtteerklæringer som helt tydlig var skrevet av folk som ikke var så gamle.

Hvor er all pesen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...