Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du mener vel makan til moden person. Er jo faktisk bare Christina som har både tisset og spyttet på noen hun ikke liker nå. Hun har virkelig den styggeste personligheten jeg noen gang har vært borti. Skulle ønske hun kunne blitt jekket ned et par hakk ved å bli uthengt selv!

Rimelig sikker på at det var Dennis som faktisk spytta.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjente forresten jeg ble varm da Christina snakket med Miguel og hele tiden avbrøt med "hysj!! Hør på meg nå!" helt til hun kom til orde. Jeg blir sprø av hun der. :kjefte:

Enig. Hadde bare lyst til å hoppe inn i skjermen og sette ho på plass. Hurpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig sikker på at det var Dennis som faktisk spytta.

Er du sikker? Fikk med meg at det var Christina, men kanskje jeg må sjekke ut episoden på nytt da! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker? Fikk med meg at det var Christina, men kanskje jeg må sjekke ut episoden på nytt da! :gjeiper:

Når hun er i stad til å tisse på folk, så er hun sikkert i stand til å spytte på folk å. Men jeg trodde det var begge som spytta?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kvalm av Dennis og Christina. Begge to mobber og baksnakker som om det ikke var en morgendag. Håper at de begge to ryker ut og at de skammer livsskiten ut av seg når de ser på det her i ettertid.

Lykke til videre i livet, sier nå bare jeg. Tror ikke noen oppegående mennesker ønsker (eller tør!) å bli kjent med dem etter å ha sett hvordan de behandler folk de nettopp har truffet.

Miguel har ikke gjort noen der inne en drit, og det har heller ikke Maria. Kristian hadde heller ikke gjort noe mot Christina, hun mislikte han fra første stund fordi hun syntes han var mistenksom og så bare utviklet det seg. Er det mulig. :kjefte:

Alle de bra blir sendt ut og de kjedelige sitter igjen. :filer:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Begge spyttet. :frown:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kristian hadde heller ikke gjort noe mot Christina, hun mislikte han fra første stund fordi hun syntes han var mistenksom og så bare utviklet det seg. Er det mulig. :kjefte:

Mistenksom? Eller mener du mistenkelig, kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenksom? Eller mener du mistenkelig, kanskje? :)

Takk. Hadde nettopp sett episoden og var så frustrert at rettskriving ikke stod høyt på listen. Måtte bare spy det ut fortest mulig. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Christina burde miste jobben som SFO-assistent. Hva slags forbilde er hun for barn, hva slags signaler gir hun? Som jatter med de populære og henger ut de nye, mobber og baksnakker, tisser og spytter på folk og tror hun er jævla kul?

Jeg er klar over at man kan være en annen på jobb enn man er i fritiden, men har vanskelig for å tro at den forferdelige personligheten og dårlige moralen kan gjemmes. Den er for ekstrem.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina er den styggeste personen jeg noen gang har vært borti når det kommer til personlighet. Makan til ufyselig og uspiselig kjerring har jeg aldri møtt på, og kommer sikkert aldri til å gjøre det heller. Hadde jeg vært i Maria/Miguel sine sko, hadde jeg faen meg ikke tatt imot all den dritten, gleder meg til Maria tar igjen imorgen!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp vært innom bloggen til Kristin, og er overrasket over hvor mange støtteerklæring Dennis får der. Man spytter ikke på folk, punktum finale. Hva folk har imot Miguel har jeg ikke skjønt. Han har ikke gjort noen noe.

Ps, ikke les kommentarer på bloggen hennes om dere er redd for at noe skal spoiles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk. Hadde nettopp sett episoden og var så frustrert at rettskriving ikke stod høyt på listen. Måtte bare spy det ut fortest mulig. ;)

Værsågod. :)

Forstår godt frustrasjonen din. Var forbanna selv og skulle gjerne hoppet gjennom TV-skjermen og.... :krangle:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Christina er det mest usmakelige mennesket jeg noen gang har sett.

For ikke å glemme en sykelig sjalu og ustabil Dennis på 2. plass. Buhu, han er (ikke!) pikenes jens og så får en annen gutt oppmerksomhet. Grow up! :kjefte:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg ler meg skakk av alle de fine truslene til de livredde folkene der inne! :skratte: Og gremmes langt inn i sjela over hvor barnslig Dennis og Christina er. De er jo verre enn fjortiser. Hadde Christina vært min ansatt hadde hun fått sparken så snart hun kom ut fra PH.

Maria er kul som tør å si sin mening til Christina imorra, og det gleder jeg meg til å se! Og så krysser jeg fingrene for at Miguel tør å peise på med parsplitt til tusen på torsdag! :jepp:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Og dessuten: Dennis er IKKE verken kjekk eller fin. Han er en helt ordinær fyr som blir direkte stygg på grunn av den avskyelige oppførselen sin. Miguel er kanskje litt blåst, men har virker ikke ondskapsfull. Han er dessuten mye penere enn Dennis, så Dennis kan bare sutte i seg sutreleppa og klappe igjen.

Ah, det var deilig å få ut! :snurt::fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg håper virkelig at Christina får sparken fra SFO'en hun jobbet på. Slike mennesker har ingenting i ett slikt yrke å gjøre hvor man skal være forbilder for barn. Håper foreldrene/rektor ser dette og får henne sparket!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trodde faktisk ikke Christina kunne bli verre enn jeg så i går, men der tok jeg feil. At man spytter og tisser på folk og i tillegg ikke evner å reflektere over at det ikke er normalt.. Vel, hadde mitt barn vært i hennes SFO-gruppe skal jeg love deg jeg hadde gjort alt for at hun skulle fått sparken. At sånne folk jobber med barn burde det jo vært en lov mot.

Og Dennis, snakk om å være sjalu! Jeg kan ikke forstå at det ligger noe annet bak, han klarer jo ikke formulere en eneste saklig grunn til at han hater Miguel så intenst. Spytte på andre folk!!!! Jeg er sjokkert. Håper virkelig TV3 gjorde noe med denne saken og at Dennis og Christina ryker på hue og rævva ut. :kjefte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i alt som har blitt sagt om Christina og Dennis i dag. Håper de ryker fortest mulig, de irriterer meg for mye til at jeg orker å se fjeset deres i en måned til.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...