Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Slowpoke
Skrevet

Fy faen, man spytter ikke på folk uansett hvor lite man liker dem!! :kjefte:

Dennis sank veldig mange hakk nå. Hadde vert kjekt om Triana hadde tatt en liten snakk med han og Christina forran resten av gruppa, bare så de får kjenne litt på hvordAn det er å bli uthengt.

Kjenner at jeg rett og slett ble litt sint!

Håper for guds skyld at Miguel bruker fredningen sin bra nå.

• Liker 8
Skrevet

Det virket som om Tommy og Stian hadde en stille enighet om at kjærsteparene måtte splittes også da.. Etter peptalken til Kristian. TOmmy tør jo selvfølgelig ikke, men tror Stian kan få det til...

• Liker 1
Skrevet

Hvis ikke de griper inn angående spyttingen, så vuderer jeg å sende klagebrev til Tv3.Synes det var veldig drøyt. Christina er en sjefete kjerring og Dennis en umoden drittunge som tror han er deiligst på hotellet og vil ikke at det skal komme en gutt som er kjekkere enn han.

Kunne ikke sagt meg mer enig! satt her å sa akkurat det samme til venninna mi. Provoserende å se at kristina går rundt og tror hun kan si hva hun vil til hvem hun vil og at de skal gjøre akkurat det hun sier.og dennis er jo en historie for seg selv,som du sier en liten sjalu guttunge..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det virket som om Tommy og Stian hadde en stille enighet om at kjærsteparene måtte splittes også da.. Etter peptalken til Kristian. TOmmy tør jo selvfølgelig ikke, men tror Stian kan få det til...

For meg så virker det litt som at Tommy ikke evner å tenke taktisk i det hele tatt. Han klarer liksom ikke å tenke lengre enn sin egen nese, så da lar han Christina styre rundt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp! jeg har stor tro på Stian og er 99% sikker på at han på en eller annen måte splitter enten Dennis og Kristin eller Camilla og Andreas i morra. Er veldig spent! Tror til og med Dennis ryker ut denne gang jeg. Paradise begynner virkelig å bli spennende nå!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde digga det hvis både Andreas og Dennis må hjem på torsdag!

Hva gjør Christina da mon tro? :P

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

mmmhm, tisse oooog spytte på de andre deltakerne!

makan til moden gjeng! :ironi:

jeg vil helst slippe og tenke på hva det neste blir.........

• Liker 3
Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Jeg må si at jeg likte Dennis godt i begynnelsen, men nå i det siste har han bare irritert meg. Etter i kveld, så håper jeg han ryker til torsdag. Fy søren for en umoden drittunge.

Endret av Linda sofie
  • Liker 3
Skrevet

Tommy burde valgt Nina på parseremonien... men skjønner at han tenkte at han da ikke hadde noen partner ettersom Nina sikkert ville gått tilbake til Stian igjen.

• Liker 2
Skrevet

Syns dennis burde bli sendt ut pga dårlig oppførsel.. Jeg synd spytting er langt over grensa for hva man gjør..

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske de to hadde blogg så jeg kunne ha sendt de en kommentar på de som oppførsel.

AnonymBruker
Skrevet

Blir sjokkert hva andre skriver på bloggen til Kristin og de

du er så kul!! heier på dere. dere er de mest retferdige spillerne der inne!! synes det va genialt da dennis og christina spyttet på han. hadde sikkert gjort det samme! ahhaha

Joda de er jo mest rettferdige spillerene der inne :roll: Det var dagens.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer det at Kristian er forlovet?

AnonymBruker
Skrevet

Så dagens episode av Paradise Hotel noe jeg egentlig ikke pleier å se på. Men i dagens episode så jeg at han "miquel" kom inn, og ble totalt utsøtt og rett og slett mobbet. Han ble spyttet på og gjort stygge ting bak ryggen hans. De er voksene mennesker og mobber. Jeg syntes det er så provserende å se på. Jeg har aldri giddet å laget meg noen mening om paradise hotel. Men dette er jo helt tragisk!!

SKJERP DERE!!!

• Liker 6
Skrevet

Som har blitt sagt her, så håper jeg Tv3 griper inn og at Triana kommer å snakker til de det gjelder slik som hun gjorde med Nanna og de i sesong 1. Makan til drittunger!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper Dennis og de var de populære snobbene på skolen som gjorde hva de ville og som trodde de var kongen på haugen.

• Liker 2
Skrevet

mmmhm, tisse oooog spytte på de andre deltakerne!

makan til moden gjeng! :ironi:

jeg vil helst slippe og tenke på hva det neste blir.........

Du mener vel makan til moden person. Er jo faktisk bare Christina som har både tisset og spyttet på noen hun ikke liker nå. Hun har virkelig den styggeste personligheten jeg noen gang har vært borti. Skulle ønske hun kunne blitt jekket ned et par hakk ved å bli uthengt selv!

• Liker 4
Gjest PinkLeaf
Skrevet

Jeg er enig - de bør ta tak i det som hendte i kveld, dvs jeg håper de tok tak i det. Dennis og Christina er bare motbydelige, og langt over streken!

Jeg håperhåperhåper Miguel stiller seg bak Kristin.

• Liker 2
Gjest PinkLeaf
Skrevet

Jeg kjente forresten jeg ble varm da Christina snakket med Miguel og hele tiden avbrøt med "hysj!! Hør på meg nå!" helt til hun kom til orde. Jeg blir sprø av hun der. :kjefte:

• Liker 3
Skrevet

Jeg håper Dennis og/eller Christina ryker snart, faen altså for noen dritunger!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...