Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg liker Christina mindre og mindre etter dagens episode. Herregud hvis folk vil snakke sammen på rommet, så må de da få lov til det? Latterlig da hun kom inn å ss at de MÅÅÅÅ komme tilbake for å kose seg og drikke. "Dere lager sur stemmning" :snurt:

Hun begynte å bitche med en gang de gikk. Kanskje de skulle gå på do for å tisse?

Håper inderlig kjærlighetspara blir spiltet. Som Kristian sier dette er ikke noen kjærlighets ferie.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest PinkLeaf
Skrevet

OT: Iselin sin L kalles tungespiss-l, det er den som kommer når du legger tungespissen mot den ruglete delen av ganen bak tennene. (Typisk for Østfold). Tykk l er samme l, men med tungeslag, altså at tunge skyves raskt fremover i ord som /hælj/. Tynn l er den vanlige der tungespissen legges rett bak tennene.

On topic: Jeg synes Mads/Mats var dritkjedelig, håper Kristian får rista litt intriger ut av han også! Og jeg fatter heller ikke at Iselin og Maria gad då høre på bitcheChristina som tok helt av. *grøss*

Gjest Blubberella
Skrevet

Og så lurer jeg på om folkene på SFO'en Christina jobber på setter veldig pris på å ha en ansatt som drikker seg dritings og pisser på folk. Det setter jo virkelig et godt eksempel for barn! :fnise:

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

¨

Dette er ikke en rettskrivingstråd da heller. Da kan jeg begynne å diskture fotball eller kanskje hunder da?

Ingen har diskutert rettskriving. De har diskutert uttale.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ut med Christina og inn med Alina! :nigo:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hva er straffen for å urinere på andre mennesker?

AnonymBruker
Skrevet

Enig, hun virker falsk. Opptrer snill og uskyldig ovenfor alle, mens hun egentlig gir en lang F i alle andre enn seg selv og resten av firkløveret, og sammen styrer de ALT der inne. Spyr.

Hun er taktisk og jeg synes hun klarer det bra.

Kristian derimot klarer det ikke så bra, selv om han prøver veldig hardt. For hardt.

Planen hans om å få ut Maria og få Nina som partner istedet gikk jo til h..... Jeg koste meg da. :)

Han er altfor kjepphøy også, som en annen sa her. Og i kveld var han skikkelig ubehagelig i fylla. Usj.

• Liker 2
Skrevet

Nå har begeret fullstendig rent over for meg med tanke på Christina! Mer usjarmerende dame skal du lete lenge etter! SÅ frekk og bitchy og sånn typisk fjortis som gjør alt de kule vil at hun skal gjøre, og som må være den som "tar opp alle problemene", men som på mystisk vis også ser ut til å være roten til de fleste. Få henne UUUUT, jeg orker nesten ikke se på mer hvis hun skal være der inne! :kjefte:

Kristin begynner jeg også å gå lei av. Jeg likte henne i begynnelsen, men nå har hun blitt litt i overkant høy på seg selv. Hun tror hun styrer alt, og hun oppfører seg som en blanding av sjefen og moren til alle de andre der inne. Plagsomt.

Jeg heier på Stian, også liker jeg Isse bare mer og mer. Av og til får jeg inntrykk av at hun har litt mer mellom øra enn hun blir tilskrevet.

• Liker 12
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg heier offisielt på Iselin nå.

• Liker 1
Skrevet

Han nye virket jo helt dust. Wannabe rik. Skikkelig oslo klyse.

Han er nok rik. Eller, rettere sagt, foreldrene hans er rike. Personligheten hans passer perfekt til stereotypen fra Holmenkollen.

Hvis vi som bare ser henne gjennom tven sitter med verdens verste inntrykk, så MÅ jo de der inne reagere på den ufyselige personligheten hennes også? GRØSS, få henne ut. Makan til BITCH skal man lete lenge etter. Og det er ikke på en underholdende måte engang. Håper hun leser dette, kanskje hun tar det til seg og endrer seg, det er jo aldri for sent. Hun kan da umulig ha noen venner.

Joda, alle de nesten-kule hun dilter etter :fnise:

Jeg irriterte meg også over at Kristin sa at Isse hadde hatt det for lett der inne. Iselin har jo hatt mye mer motgang enn Kristin. Jeg håper Isse og Stian vinner :)

• Liker 6
Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg heier på Iselin, Maria, Stian og hvem som helst som kan (og tør å) få splittet et av kjærlighetsparene!

• Liker 2
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg heier på Iselin, Maria, Stian og hvem som helst som kan (og tør å) få splittet et av kjærlighetsparene!

Selv om det er Miguel? :sjokkert:

AnonymBruker
Skrevet

Dumt at det ikke er vi seerne som skal stemme frem vinneren egentlig.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri forstått hvorfor man blir så upopulær hvis man spiller og innrømmer man er der for å vinne. PH er jo et spill og man burde ikke bli hatet av de andre pga man er der for å spille. Så tåpelig.

Jeg håper Kristian og Iselin vinner hele dritten sammen. Hvis Camilla og Andreas vinner, så blir jeg sur!! :sur:

• Liker 3
Gjest Armule
Skrevet

Jeg har aldri forstått hvorfor man blir så upopulær hvis man spiller og innrømmer man er der for å vinne. PH er jo et spill og man burde ikke bli hatet av de andre pga man er der for å spille. Så tåpelig.

Jeg håper Kristian og Iselin vinner hele dritten sammen. Hvis Camilla og Andreas vinner, så blir jeg sur!! :sur:

Tror jeg leste på en av disse kjærlighetsparbloggene, at de selv selvfølgelig var ute etter å vinne og spille. Men at de ikke var så "dum" at de innrømte det og sa det til alle andre, slik som Alina (og Kristian?).

Skrevet (endret)

Tror Iselin er litt redd for Christina, at det var derfor hun og Maria ikke sa noe når hun kom inn på rommet og bare wæwæ.. Hun sa jo til Kristian at han ikke måtte ta opp det med tissingen for da kom Christina til å bli så sint osv.. ? Herregud den dama er bare...blæh... jeg misliker henne sterkt. (Christina altså).

Og så usaklig klisje at han nye sossegutten går Eindomsmegler... (garantert på BI) :filer:

Endret av SoftKitty
  • Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Åh, jeg fikk lyst til å filleriste Christina når hun kom inn å oppførte seg som en kjerring. Synd at verken Iselin eller Maria hadde guts til å be henne om å holde kjeft å passe sine egne saker.

• Liker 12
Skrevet

Christina og Miguel gjør at jeg føler meg sånn her: :rolleyes::rasende:

• Liker 2
Skrevet

Oioi, der spoila du! Nå blir det mange sure kvinner her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...