Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper virkelig Christina ryker snart altså. Hun er den som er bestevenninne med den populære jente på ungdomskolen (som her er Kristin) og som gjør alt hun sier og har ikke egne meninger. Bare en nikkedukke. Takler ikke slike jenter,

Denne uken håper Dennis eller Stian ryker.

Dennis pga nå vil jeg se den firemanns gruppa bli spiltet og Stian pga han er litt for kjedelig.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kikket tilbake på viaplay, ifjor var det 48 episoder, altså 12 uker :)

Skrevet

Jeg håper det blir litt mer action denne uka :popcorn:

Skrevet

Jeg håper virkelig Christina ryker snart altså. Hun er den som er bestevenninne med den populære jente på ungdomskolen (som her er Kristin) og som gjør alt hun sier og har ikke egne meninger. Bare en nikkedukke. Takler ikke slike jenter,

Denne uken håper Dennis eller Stian ryker.

Dennis pga nå vil jeg se den firemanns gruppa bli spiltet og Stian pga han er litt for kjedelig.

Jeg kunne ikke vært mer enig med deg, faktisk. Christina er kjedelig og jeg synes hun er alt for frekk i kjeften. Dennis er jeg lei av, han tror han er kongen på haugen. Stian har jeg ikke likt siden han fikk ut han der snille som flørta med Nina først (kommer ikke på navnet).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper virkelig Christina ryker snart altså. Hun er den som er bestevenninne med den populære jente på ungdomskolen (som her er Kristin) og som gjør alt hun sier og har ikke egne meninger. Bare en nikkedukke. Takler ikke slike jenter.

Enig! Har ikke lest noe positivt om Christina her på forumet, jeg... hun er virkelig ikke populær blant seerne, og det må være kjipt for henne å se... Men hun virker litt frekk og bitchy, så det er mulig hun kan ha godt av å bli jekket ned litt.

Også enig med deg i at Kristin er den populære jenta på skolen - å se PH gir flashback til skoledagene iblant. Man trenger ikke nødvendigvis være så smart eller pen for å bli populær - men må ha mye selvsikkerhet og være en ledertype.

• Liker 1
Skrevet

Det ser ut som det blir splitting av Dennis og Kristin på reklamen.. Tror jeg... Hvertfall sånn jeg tolket reklamen... Håper jeg har rett.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Åh, jeg kan ikke få sagt nok hvor grenseløst jeg misliker Christina. Hun gjør HVA som helst for å være i varmen hos firkløveren. Sånne som henne er direkte farlige, de har ingen problemer med å tråkke på andre for å hevde seg selv. Hun springer jo bare rundt med det ustelte håret sitt og bitcher for å gjøre seg populær hos de populære. Aaaargh! Hun skjønner jo ikke at firkløveret hadde kippet henne ut på sekundet om de trodde det kunne redde deres eget skinn. De bryr seg ikke om henne, de bare nyter godt av at hun er suck-up og lojal. Samme gjelder egentlig Tommy og Stian også - de bitcher riktignok ikke noe særlig, men de er like faens lojale mot firkløveret uten at firkløveret bryr seg like mye tilbake. Skjønner de ikke at de må bryte opp firkløveret for å selv ha sjans på sikt? NOEN MÅ FÅ FIRKLØVERET TIL H****** UT DERFRA!

(Og hvorfor tar tv3 inn deltakere som helt tydelig ikke ønsker å prate taktikk eller spille? Synes det er samme tendensen hvert år.. Ikke rart dramanivået aldri blir like høyt som på danske PH..!)

Utblåsning over. :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor grer aldri Christina håret sitt? Hun går rundt med en konstant pulesveis.

• Liker 3
Gjest badeand1
Skrevet

Hvorfor grer aldri Christina håret sitt? Hun går rundt med en konstant pulesveis.

Liker vel håret sitt bustete da. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hun ser konstant sjuskete og ustelt ut. Håret uflidd i en sovedult, rødsprengt ansikt og hud som tydelig ikke får tilført gode produkter, gårsdagens mascara og dasseklær. Nesten så jeg lurer på om hun dusjer daglig engang.. Greit at ikke alle trives med mye sminke og sånn, men det går jo an å STELLE seg litt uansett?!

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

er det bare meg, eller spoiler reklamer og programleder mer i år enn de noengang har gjort i tidligere sesonger?

etter episoden på torsdag, så spoilet hun damen som snakker, hvem som kommer inn på mandag! :sur:

hun sa det ikke direkte, men det er ikke til å ta feil av!

AnonymBruker
Skrevet

Hun ser konstant sjuskete og ustelt ut. Håret uflidd i en sovedult, rødsprengt ansikt og hud som tydelig ikke får tilført gode produkter, gårsdagens mascara og dasseklær. Nesten så jeg lurer på om hun dusjer daglig engang.. Greit at ikke alle trives med mye sminke og sånn, men det går jo an å STELLE seg litt uansett?!

I hvert fall når man er på TV...

Skrevet (endret)

OOPS! så på reklamen nå at det skjer visst i kveldens episode. :murvegg:

Endret av Paw
Gjest Vazquez
Skrevet

ER DET MULIG!? De viser jo gutten som kommer inn i dag. Amatørmessig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg må være uhyre ukonsentrert, for jeg har verken fått med meg at de har vist hvem som kommer inn eller at Triana har sagt det :klo:

• Liker 2
Gjest Slowpoke
Skrevet

Jeg må være uhyre ukonsentrert, for jeg har verken fått med meg at de har vist hvem som kommer inn eller at Triana har sagt det :klo:

Har ikke fått med meg det jeg heller :klo:

Gjest PinkLeaf
Skrevet (endret)

De viste et klipp der Kristian sitter i baren og prater, og ved siden av han sitter den nye som kommer inn. Og så rett etterpå viser de klipp av Christina som sier at hun var sååå overrasket over hvemsom kom inn.

Endret av PinkLeaf
Gjest Vazquez
Skrevet

Det ble vist helt i starten når Kristian snakker med de andre guttene. Et sammendrag av dagens episode.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper det blir litt mer action denne uka :popcorn:

det blir det, har sett mandagens og tirsdagens episode, blir litt mer fart på sakene nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...