AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4181 Skrevet 23. april 2012 Min mener at Camilla er penest! Helt uenig. Ojj, da hadde jeg også blitt sjokkert og litt misfornøyd. Med mindre du også har silikonpatter da... Min mener også at Camilla er penest, og det mener jeg også egentlig. Hvorfor synes ikke dere jenter at hun er noe pen? Synes hun virker oppegående også, og sjarmerende, også har hun jo flott kropp - former men likevel slank.
Xaphan Skrevet 23. april 2012 #4182 Skrevet 23. april 2012 Uff, jeg skjønte ingenting i går kveld, jeg. Var overbevist om at det var mandag, så ble sjokka over mangel på aktivitet i denne tråden samt sint på TV3 som ikke la ut episoden på nett :gjeiper: Jaja, tonight is the night!
SoftKitty Skrevet 23. april 2012 #4183 Skrevet 23. april 2012 Uff, jeg skjønte ingenting i går kveld, jeg. Var overbevist om at det var mandag, så ble sjokka over mangel på aktivitet i denne tråden samt sint på TV3 som ikke la ut episoden på nett :gjeiper: Jaja, tonight is the night! Haha akkurat det samme her, ventet på at klokka ble 2230 og greier og ingen episode!
Skjønningen Skrevet 23. april 2012 #4184 Skrevet 23. april 2012 Min mener også at Camilla er penest, og det mener jeg også egentlig. Hvorfor synes ikke dere jenter at hun er noe pen? Synes hun virker oppegående også, og sjarmerende, også har hun jo flott kropp - former men likevel slank. Vel, i mitt tilfelle er det en smaksak. Jeg synes absolutt ikke at hun er stygg, hun er helt grei, men hun går ikke under kategorien pen for min del. Jeg synes ikke at jeg selv går under den kategorien heller, sånn for å rettferdiggjøre det. Folk har forskjellige meninger og smaken er som baken. Hun er sikkert oppegående, men jeg kommer likevel ikke over at hun lagde en facebookgruppe for å få seg silikon og lovde å sende puppebilder til alle de som bidrog med penger, for deretter å reise til Sverige hvor det er billig. For meg vitner det om dumskap, og det er kanskje slemt av meg å dømme henne slik, men det gjør jeg. Det er enkelt å dømme når man ikke kjenner vedkommende. 2
Chloe- Skrevet 23. april 2012 #4185 Skrevet 23. april 2012 Jøss, vi hadde alle tydligvis søndagsfølelsen på en lørdag da!
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4186 Skrevet 23. april 2012 Hun er sikkert oppegående, men jeg kommer likevel ikke over at hun lagde en facebookgruppe for å få seg silikon og lovde å sende puppebilder til alle de som bidrog med penger, for deretter å reise til Sverige hvor det er billig. Og etter hva jeg har lest, har ikke de som bidro fått puppebildene enda en gang (?), siden hun var arbeidsledig på den tiden og ikke hadde råd til å kopiere opp bilder! Men, faktisk utrolig at hun klarte å skaffe nok penger via Facebook, altså.
Skjønningen Skrevet 23. april 2012 #4187 Skrevet 23. april 2012 Og etter hva jeg har lest, har ikke de som bidro fått puppebildene enda en gang (?), siden hun var arbeidsledig på den tiden og ikke hadde råd til å kopiere opp bilder! Men, faktisk utrolig at hun klarte å skaffe nok penger via Facebook, altså. Tror hun nevnte i en episode på paradise at det ikke var sendt enda, ja. Hvorfor fikk jeg ikke med meg. Det er faktisk litt kult at hun fikk det til, det skal jeg ærlig innrømme, men likevel...
Xaphan Skrevet 23. april 2012 #4188 Skrevet 23. april 2012 Hun er sikkert oppegående, men jeg kommer likevel ikke over at hun lagde en facebookgruppe for å få seg silikon og lovde å sende puppebilder til alle de som bidrog med penger, for deretter å reise til Sverige hvor det er billig. For meg vitner det om dumskap, og det er kanskje slemt av meg å dømme henne slik, men det gjør jeg. Det er enkelt å dømme når man ikke kjenner vedkommende. Jeg har hørt om det greine der. Var ikke klar over at det var Camilla.
Strange Doll Skrevet 23. april 2012 #4189 Skrevet 23. april 2012 Jeg har hørt om det greine der. Var ikke klar over at det var Camilla. Det er Camilla. Hun skrev om det på bloggen sin, og det stod også i et intervju. Synes det er litt drøyt, men utenom det har jeg ikke noe imot hun
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4190 Skrevet 23. april 2012 Jeg synes ikke Camilla er stygg, men hun er så sykt Harry og det trekker ned utseendet. Det er et eller annet med henne som er dødsharry, måten hun er på, noen av klærne hennes og disse museflettene vi har måttet se på i det siste. Bare hvordan hun er, snakker, ler på irriterer meg, og den greia med å ikke ville gi Alina en klem da hun måtte dra har bare gjort inntrykket av hennes tragisk. Når man "misliker" en person blir personen automatisk styggere utseendemessig føler jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4191 Skrevet 23. april 2012 Camilla er litt morsom synes jeg. Kritiserer den nye jenta for å ha miniskjørt i kofferten, men selv går hun på fest i undertøy å synes at det er helt greit :gjeiper: 13
challenger Skrevet 23. april 2012 #4192 Skrevet 23. april 2012 Min mener også at Camilla er penest, og det mener jeg også egentlig. Hvorfor synes ikke dere jenter at hun er noe pen? Synes hun virker oppegående også, og sjarmerende, også har hun jo flott kropp - former men likevel slank. Jeg finner virkelig ikke den dama der sjarmerende i hele tatt. Hun er harry, og hvem over 7 år går egentlig med musefletter? Det var lite kledelig.. Synes ikke hun er pen heller, hun er ikke stygg, men helt ordinær.. Synes ikke kroppen hennes er noe å rope hurra for heller(det kan jo være for at den er ganske lik min egen kropp som jeg ikke er fornøyd med i hele tatt..). Min samboer er forøvrig veldig enig med meg ang Camilla, finnes ikke pen sier han(og det har han vel sagt om alle som er og har vært der inne:p). 2
smalls Skrevet 23. april 2012 #4193 Skrevet 23. april 2012 Jeg finner virkelig ikke den dama der sjarmerende i hele tatt. Hun er harry, og hvem over 7 år går egentlig med musefletter? Det var lite kledelig.. Synes ikke hun er pen heller, hun er ikke stygg, men helt ordinær.. Synes ikke kroppen hennes er noe å rope hurra for heller(det kan jo være for at den er ganske lik min egen kropp som jeg ikke er fornøyd med i hele tatt..). Min samboer er forøvrig veldig enig med meg ang Camilla, finnes ikke pen sier han(og det har han vel sagt om alle som er og har vært der inne:p). Sgnerer.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4194 Skrevet 23. april 2012 Hvem var det som hadde sex forrige uke? Fikk bare med meg torsdagens episode, og da sa Triana at det hadde vært "masse sex" på hotellet...?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4196 Skrevet 23. april 2012 Camilla og andreas Takk for svar! Ikke Kristin og Dennis, altså?
Mynona Skrevet 23. april 2012 #4198 Skrevet 23. april 2012 når er finalen? Hallodamen sa forrige uke at vi var halveis.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4199 Skrevet 23. april 2012 når er finalen? Episode 25 sendes i kveld, ergo er vi i uke 7 nå. Det har vært 10 uker totalt før, så da er vel 4 igjen.
Gjest Armule Skrevet 23. april 2012 #4200 Skrevet 23. april 2012 Episode 25 sendes i kveld, ergo er vi i uke 7 nå. Det har vært 10 uker totalt før, så da er vel 4 igjen. Ifølge hallodamen på TV3 var vi halvveis forrige uke, dvs. at det er 6 uker igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå