Skjønningen Skrevet 22. april 2012 #4161 Skrevet 22. april 2012 Bare tull!! Heidi Klum, Angelina Jolie, Sienna Miller, Kate Moss, Elin Kling, Reese Witherspoon, Eva Longoria, Jennifer Aniston, Cheryl Cole, Charlize Theron, Jenny Skavlan, Maria Skappel +++++ Nesten alle kjendiser er tynne - og blir omtalt som vakre. (Med unntak av Victoria Beckham, som muligens er for tynn for mange). Jeg vet ikke om en eneste norsk kjendis som blir omtalt som vakker, som ikke er tynn / slank. Det er jo faktisk det som er dagens skjønnhetsideal (enten man liker det ikke), så det du sier henger ikke på greip i det hele tatt. Av utenlandske kjendiser blir Kim Kardashian og Jennifer Lopez blant annet omtalt som fine og litt runde, men de er søren meg unntaket heller enn regelen. Mange av kjendisene du nevner her er ikke en gang tynne. Hva er det egentlig du regner som tynn? Jeg er mye tynnere enn mange av de du nevner her i alle fall, og ikke får jeg til å legge på meg heller... Skal nevnes at jeg ønsker å legge på meg. Men når det ikke går så setter jeg pris på at folk ikke kommenterer vekten min hver dag, og at jeg slipper å komme over fem artikler daglig hvor de skriver hvor uattraktivt det er med tynne kjendiser, modeller osv. Det er saktens ikke alle som kan noe for det, og da bør man unngå mobbing. Er ikke vekta som bestemmer hvor vakkert et menneske er, sier nå bare jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4162 Skrevet 22. april 2012 Mange av kjendisene du nevner her er ikke en gang tynne. Hva er det egentlig du regner som tynn? Jeg er mye tynnere enn mange av de du nevner her i alle fall, og ikke får jeg til å legge på meg heller... Skal nevnes at jeg ønsker å legge på meg. Men når det ikke går så setter jeg pris på at folk ikke kommenterer vekten min hver dag, og at jeg slipper å komme over fem artikler daglig hvor de skriver hvor uattraktivt det er med tynne kjendiser, modeller osv. Det er saktens ikke alle som kan noe for det, og da bør man unngå mobbing. Er ikke vekta som bestemmer hvor vakkert et menneske er, sier nå bare jeg. Ok, hvem av disse er ikke tynne? Hva jeg regner som tynn? Nå er det jo vanskelig å gi et mål på det, men jeg mener jo at de fleste jeg nevner her er tynne / slanke. Men enig i at de ikke er helt skrapa, ala Nicole Richie og Victoria Beckham. Men f eks Angelina, Cheryl og Heidi Klum har alle blitt omtalt som undervektige. Reese Witherspoon er kanskje mer normalvektig / medium, det har du kanskje rett i. Vær obs på at kjendiser ofte ser større ut på tv enn i virkeligheten. Det oppdager man ved et besøk på Madam Tussauds, der figurene er modellert etter kjendisenes kropper. Jennifer Aniston er TINY! Det siste du skriver er jeg helt enig i Og nei, jeg som skrev dette er ikke sjalu som AB over her skriver. Jeg er slank selv og trener, jeg. Tror du misforstod litt. Det jeg mente, er at det er helt feil at det er sjelden tynne personer blir omtalt som fine. Det er jeg ikke enig i.
Skjønningen Skrevet 22. april 2012 #4163 Skrevet 22. april 2012 Ok, hvem av disse er ikke tynne? Hva jeg regner som tynn? Nå er det jo vanskelig å gi et mål på det, men jeg mener jo at de fleste jeg nevner her er tynne / slanke. Men enig i at de ikke er helt skrapa, ala Nicole Richie og Victoria Beckham. Men f eks Angelina, Cheryl og Heidi Klum har alle blitt omtalt som undervektige. Reese Witherspoon er kanskje mer normalvektig / medium, det har du kanskje rett i. Vær obs på at kjendiser ofte ser større ut på tv enn i virkeligheten. Det oppdager man ved et besøk på Madam Tussauds, der figurene er modellert etter kjendisenes kropper. Jennifer Aniston er TINY! Det siste du skriver er jeg helt enig i Og nei, jeg som skrev dette er ikke sjalu som AB over her skriver. Jeg er slank selv og trener, jeg. Tror du misforstod litt. Det jeg mente, er at det er helt feil at det er sjelden tynne personer blir omtalt som fine. Det er jeg ikke enig i. Tynne og undervektige mennesker mobbes unødvendig mye. Selv har jeg en BMI på 16 og får høre det hele tida. Dette har utviklet seg til å bli sårt for meg. Gikk så langt at en god venn av meg kommenterte at det var rart jeg hadde kjæreste fordi gutter ikke liker tynne jenter og at jeg måtte se til å legge på meg. Det sårer meg like mye som det ville ha såra en rund dame som ble fortalt at hun måtte se til å slanke seg. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4164 Skrevet 22. april 2012 For å snakke om noe annet: Da vet vi hva vi skal gjøre når Triana begynner å snakke i morgendagens program: Skru på mute. Så slipper hun å avsløre for mye av dagens handling for oss.
Trudings Skrevet 22. april 2012 #4165 Skrevet 22. april 2012 Noen som vet når den nye episoden av paradise kommer ut på viaplay? Det lurer jeg på også. Pleier å være tidligere. Tenkte jeg kunne ha noe å hygge meg med når mannen skal se fotball etterpå
Sol79 Skrevet 22. april 2012 #4166 Skrevet 22. april 2012 Min bedre halvdel mener også at Nina er den peneste jenta inne der.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4167 Skrevet 22. april 2012 HAHA, fant bilde av Andreas som russ 2009. På bloggen til NetteNestea (ikke spoiling) 1
Skjønningen Skrevet 22. april 2012 #4168 Skrevet 22. april 2012 Min bedre halvdel mener også at Nina er den peneste jenta inne der. Min og. :D
Gjest Linda sofie Skrevet 22. april 2012 #4169 Skrevet 22. april 2012 Min mener at Camilla er penest! Helt uenig.
Skjønningen Skrevet 22. april 2012 #4170 Skrevet 22. april 2012 Min mener at Camilla er penest! Helt uenig. Ojj, da hadde jeg også blitt sjokkert og litt misfornøyd. Med mindre du også har silikonpatter da...
Gjest Linda sofie Skrevet 22. april 2012 #4171 Skrevet 22. april 2012 Ojj, da hadde jeg også blitt sjokkert og litt misfornøyd. Med mindre du også har silikonpatter da... Jeg har faktisk silikonpatter, men det er ikke pga puppene han liker ho best da. Han mener hun har det peneste ansiktet noe jeg er helt uenig i. At det går ann. Trodde ikke han hadde så dårlig smak
Skjønningen Skrevet 22. april 2012 #4172 Skrevet 22. april 2012 Jeg har faktisk silikonpatter, men det er ikke pga puppene han liker ho best da. Han mener hun har det peneste ansiktet noe jeg er helt uenig i. At det går ann. Trodde ikke han hadde så dårlig smak Du har det, faktisk. :D Ikke noe galt med det altså, men hvis min type sa han likte henne best så hadde jeg tenkt på det for jeg er så flatbrystet atte hjælp! Penest ansikt synes jeg ikke den dama der har.
Gjest Sunshine23 Skrevet 22. april 2012 #4173 Skrevet 22. april 2012 Nå har jeg kun vist typen bilder av jentene fra startcastet, og han mener Alina er den fineste og Nina får en 2 plass.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4174 Skrevet 22. april 2012 Hvorfor er dere så opptatt med å diskutere hvem som er penest/styggest?
Gjest Sunshine23 Skrevet 22. april 2012 #4175 Skrevet 22. april 2012 Hvorfor er dere så opptatt med å diskutere hvem som er penest/styggest? Fordi jeg synes det er gøy.
Skjønningen Skrevet 22. april 2012 #4176 Skrevet 22. april 2012 Hvorfor er dere så opptatt med å diskutere hvem som er penest/styggest? Jeg tror alle jenter synes det er gøy å bedømme andre jenters utseende, enn hvor slemt eller teit det kan oppfattes. Om det er for å styrke eget ego eller fordi vi rett og slett finner underholdningsverdi i det er vel individuelt. Kanskje begge deler?
Gjest Blubberella Skrevet 22. april 2012 #4177 Skrevet 22. april 2012 Hvorfor er dere så opptatt med å diskutere hvem som er penest/styggest? Vi er jo tross alt på Kvinneguiden!
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4178 Skrevet 22. april 2012 Jeg tror alle jenter synes det er gøy å bedømme andre jenters utseende, enn hvor slemt eller teit det kan oppfattes. Om det er for å styrke eget ego eller fordi vi rett og slett finner underholdningsverdi i det er vel individuelt. Kanskje begge deler? Jeg finner det ikke underholdende i det hele tatt, og har absolutt ikke behov for å sette opp noen liste over hvem som er penest på paradise hotel for å styrke mitt eget ego. Vennligst ikke snakk for alle jenter. 4
Skjønningen Skrevet 22. april 2012 #4179 Skrevet 22. april 2012 Jeg finner det ikke underholdende i det hele tatt, og har absolutt ikke behov for å sette opp noen liste over hvem som er penest på paradise hotel for å styrke mitt eget ego. Vennligst ikke snakk for alle jenter. Vennligst ikke svar på innlegg dersom du ikke klarer å lese gjennom det som står der først. Jeg skriver tydelig at jeg tror at jenter...(og så videre.) Jeg skriver ikke at slik er det.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4180 Skrevet 22. april 2012 Jeg finner det ikke underholdende i det hele tatt, og har absolutt ikke behov for å sette opp noen liste over hvem som er penest på paradise hotel for å styrke mitt eget ego. Vennligst ikke snakk for alle jenter. Ikke særlig underholdende, nei. Kanskje en idè å lage en egen tråd hvor man kan rangere deltakerne etter utseende? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå