The Kitten Skrevet 22. april 2012 #4141 Skrevet 22. april 2012 Haha, så morsom du er. Jeg finnes ikke misunnelig på Camilla, selv om jeg ikke finner henne pen. Det handler da om smak og behag. Jeg kan skjønne at puppene vekker interesse hos det motsatte kjønn, men personlig synes jeg hun ser helt ordinær ut. Nesen hennes trekker henne veldig ned på skjønnhetsskalaen for min del. Men Kristin har noe veldig eksotisk og unikt ved utseende sitt, og hun skiller seg ut fra mange andre norske jenter. Flere har påpekt at hun ser maskulin ut, men igjen synes jeg de "maskuline" trekkene gjør henne enda mer unik. Det liker jeg, og i mine øyne er hun den vakreste jenta der inne. Kjevepartiet til Kristin er litt maskulint, men jeg synes hun er vakker. Aylar Lie har også et litt maskulint kjeveparti, og hun er også vakker i mine øyne.
Arlea Skrevet 22. april 2012 #4142 Skrevet 22. april 2012 Kjevepartiet til Kristin er litt maskulint, men jeg synes hun er vakker. Aylar Lie har også et litt maskulint kjeveparti, og hun er også vakker i mine øyne. Helt enig! Kristin var den eneste jenta jeg la merke til utseendemessig fra dag én. Det er litt vanskelig for meg å sette fingeren på hva det er, men det er vel kanskje det som kjennetegner folk som er veldig pene. 1
Gjest Sunshine23 Skrevet 22. april 2012 #4143 Skrevet 22. april 2012 Jeg håper seriøst Andreas ryker til torsdag. Er så lei han og Camilla. Blæh! 2
Kassiopeia Skrevet 22. april 2012 #4144 Skrevet 22. april 2012 Helt enig! Kristin var den eneste jenta jeg la merke til utseendemessig fra dag én. Det er litt vanskelig for meg å sette fingeren på hva det er, men det er vel kanskje det som kjennetegner folk som er veldig pene. Så enig! Personlig synes jeg det er litt merkelig at de fleste synes Nina er den vakreste der inne. Hun er jo absolutt en pen jente, men hun skiller seg ikke ut på noen slags måte for min del. Ser jenter med den type utseende overalt. 1
Brunetten Skrevet 22. april 2012 #4145 Skrevet 22. april 2012 Nå nærmer det seg , for å få muligheten til å¨se ny episode som går på nett. Blir jo lagt ut i 3 tiden
Mynona Skrevet 22. april 2012 #4146 Skrevet 22. april 2012 Så enig! Personlig synes jeg det er litt merkelig at de fleste synes Nina er den vakreste der inne. Hun er jo absolutt en pen jente, men hun skiller seg ikke ut på noen slags måte for min del. Ser jenter med den type utseende overalt. Smaken er som baken vet du! Og godt er det.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4147 Skrevet 22. april 2012 Helt enig! Kristin var den eneste jenta jeg la merke til utseendemessig fra dag én. Det er litt vanskelig for meg å sette fingeren på hva det er, men det er vel kanskje det som kjennetegner folk som er veldig pene. jeg synes ikke Kristin er pen i det hele tatt.... Men hun har en flott utstråling, selvtillit og virker å ha en herlig personlighet, så det gjør at hun blir veldig attraktiv i manges øyne. Looks arent everything! Ellers synes jeg at de peneste som er / har vært der inne er: 1. Alina, 2. Camilla (ihvertfall med sminke under parseremoniene), 3. Nina, 4. Kristin, Delt sisteplass: Christina, Iselin, Maria og Alexandra Norge har mange, mange jenter som er mye vakrere enn disse, though... Og Triana er utrolig mye flottere enn alle deltakerne til sammen. 2
Kassiopeia Skrevet 22. april 2012 #4148 Skrevet 22. april 2012 Smaken er som baken vet du! Og godt er det. Det vet jeg, var derfor jeg begynte innlegget mitt med "personlig" og "for min del"!
makkapakka Skrevet 22. april 2012 #4149 Skrevet 22. april 2012 Så enig! Personlig synes jeg det er litt merkelig at de fleste synes Nina er den vakreste der inne. Hun er jo absolutt en pen jente, men hun skiller seg ikke ut på noen slags måte for min del. Ser jenter med den type utseende overalt. der inne skilte Nina seg ut pga. den som har minst plastikk og det er faktisk pent å se en naturlig jente. 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4150 Skrevet 22. april 2012 Så enig! Personlig synes jeg det er litt merkelig at de fleste synes Nina er den vakreste der inne. Hun er jo absolutt en pen jente, men hun skiller seg ikke ut på noen slags måte for min del. Ser jenter med den type utseende overalt. For info: Nina er penest av jentene i Paradise Hotel 2012. Dette er ikke merkelig i det hele tatt. Mann 2
Gjest Sunshine23 Skrevet 22. april 2012 #4151 Skrevet 22. april 2012 (endret) For info: Nina er penest av jentene i Paradise Hotel 2012. Dette er ikke merkelig i det hele tatt. Mann Jeg synes Nina er en av de som er minst penest. Hun ser også ut som en 17 åring. Endret 22. april 2012 av Sunshine23 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4152 Skrevet 22. april 2012 Jeg synes Nina er en av de som er minst penest. Hun ser også ut som en 17 åring. Menn ser det ikke på samme måte.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4153 Skrevet 22. april 2012 Menn ser det ikke på samme måte. Å? Du snakker for alle menn, eller? Jeg som trodde mange menn likte kvinnelige former - Nina ser veldig ung ut og er veldig tynn. Noe mange av oss jenter skulle ønske at vi var, men så hører man stadig at menn liker "mer å ta i", men mulig dette ikke stemmer i det hele tatt....
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4154 Skrevet 22. april 2012 For info: Nina er penest av jentene i Paradise Hotel 2012. Dette er ikke merkelig i det hele tatt. Mann Hva synes dere menn om Kristin? Jeg kan aldri tenke meg at hun liksom er guttas drømmedame..?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4155 Skrevet 22. april 2012 Å? Du snakker for alle menn, eller? Jeg som trodde mange menn likte kvinnelige former - Nina ser veldig ung ut og er veldig tynn. Noe mange av oss jenter skulle ønske at vi var, men så hører man stadig at menn liker "mer å ta i", men mulig dette ikke stemmer i det hele tatt.... Man kan vel være pen i ansiktet uten å ha perfekt kropp.
Skjønningen Skrevet 22. april 2012 #4156 Skrevet 22. april 2012 Å? Du snakker for alle menn, eller? Jeg som trodde mange menn likte kvinnelige former - Nina ser veldig ung ut og er veldig tynn. Noe mange av oss jenter skulle ønske at vi var, men så hører man stadig at menn liker "mer å ta i", men mulig dette ikke stemmer i det hele tatt.... Jeg, for min del, synes det er fint at tynne jenter blir omtalt som fine en gang i blant, for det er søren meg sjelden. Man leser da stadig vekk om hvor stygt det er å "ikke ha former" og å "se ut som en gutt". Det virker som om folk tror det er fritt fram å snakke piss om folk som er tynne, men å snakke piss om damer som har mye å ta i er fy. For naturlig tynne jenter så er ikke det akkurat så forbaska kjekt. 6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4157 Skrevet 22. april 2012 Hva synes dere menn om Kristin? Jeg kan aldri tenke meg at hun liksom er guttas drømmedame..? Jeg vil si hun havner midt på treet der inne. Nina er penest og Christina er minst pen. Her er min liste: 1. Nina 2. Alina 3. Camilla/Kristin/Iselin 4. Maria/Alexandra 5. Christina 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4158 Skrevet 22. april 2012 Jeg, for min del, synes det er fint at tynne jenter blir omtalt som fine en gang i blant, for det er søren meg sjelden. Man leser da stadig vekk om hvor stygt det er å "ikke ha former" og å "se ut som en gutt". Det virker som om folk tror det er fritt fram å snakke piss om folk som er tynne, men å snakke piss om damer som har mye å ta i er fy. For naturlig tynne jenter så er ikke det akkurat så forbaska kjekt. Bare tull!! Heidi Klum, Angelina Jolie, Sienna Miller, Kate Moss, Elin Kling, Reese Witherspoon, Eva Longoria, Jennifer Aniston, Cheryl Cole, Charlize Theron, Jenny Skavlan, Maria Skappel +++++ Nesten alle kjendiser er tynne - og blir omtalt som vakre. (Med unntak av Victoria Beckham, som muligens er for tynn for mange). Jeg vet ikke om en eneste norsk kjendis som blir omtalt som vakker, som ikke er tynn / slank. Det er jo faktisk det som er dagens skjønnhetsideal (enten man liker det ikke), så det du sier henger ikke på greip i det hele tatt. Av utenlandske kjendiser blir Kim Kardashian og Jennifer Lopez blant annet omtalt som fine og litt runde, men de er søren meg unntaket heller enn regelen. 3
a_dive Skrevet 22. april 2012 #4159 Skrevet 22. april 2012 Noen som vet når den nye episoden av paradise kommer ut på viaplay?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4160 Skrevet 22. april 2012 Bare tull!! Heidi Klum, Angelina Jolie, Sienna Miller, Kate Moss, Elin Kling, Reese Witherspoon, Eva Longoria, Jennifer Aniston, Cheryl Cole, Charlize Theron, Jenny Skavlan, Maria Skappel +++++ Nesten alle kjendiser er tynne - og blir omtalt som vakre. (Med unntak av Victoria Beckham, som muligens er for tynn for mange). Jeg vet ikke om en eneste norsk kjendis som blir omtalt som vakker, som ikke er tynn / slank. Det er jo faktisk det som er dagens skjønnhetsideal (enten man liker det ikke), så det du sier henger ikke på greip i det hele tatt. Av utenlandske kjendiser blir Kim Kardashian og Jennifer Lopez blant annet omtalt som fine og litt runde, men de er søren meg unntaket heller enn regelen. Her var vi søren meg sjalu. Hva er galt med å trene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå