Sol79 Skrevet 20. april 2012 #4101 Skrevet 20. april 2012 Haha, den vandrehistorien til Iselin gikk jo på mail på slutten av 90-tallet. Har aldri sett den animert før da.
Gjest Anuket Skrevet 20. april 2012 #4102 Skrevet 20. april 2012 Jeg har begynt å håpe at Kristian blir jekket litt ned jeg, han har ikke kontroll - han bare tror det.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #4103 Skrevet 20. april 2012 Jeg skjønte ikke hvorfor ikke Nina STELLTE seg bak Kristian. Han ville jo tydelig ha ut Maria (Trømsøjænta nummer to pow pow) og ville ikke sendt ut Nina. Merkelige greier. Kanskje Nina ikke fikk lov av produksjonen å STELLE seg bak Kristian?
smalls Skrevet 20. april 2012 #4104 Skrevet 20. april 2012 Jeg skjønte ikke hvorfor ikke Nina STELLTE seg bak Kristian. Han ville jo tydelig ha ut Maria (Trømsøjænta nummer to pow pow) og ville ikke sendt ut Nina. Merkelige greier. Kanskje Nina ikke fikk lov av produksjonen å STELLE seg bak Kristian? Det kan godt hende. De ville nok ha ut Nina pga hun er kjedelig.
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 20. april 2012 #4105 Skrevet 20. april 2012 Jeg tror nok at produksjonen styrer mer enn det vi får vite om, ja...
Arlea Skrevet 20. april 2012 #4106 Skrevet 20. april 2012 Jeg skjønte ikke hvorfor ikke Nina STELLTE seg bak Kristian. Han ville jo tydelig ha ut Maria (Trømsøjænta nummer to pow pow) og ville ikke sendt ut Nina. Merkelige greier. Kanskje Nina ikke fikk lov av produksjonen å STELLE seg bak Kristian? Det har jeg egentlig tenkt på også. Kanskje hun: 1. Ikke ville ha noen "midlertidig" partner, og ettersom stian var låst og hun ikke kan ha Tommy enda så gav hun opp? Evt. hadde hun fått nok og ville ryke ved siden av Tommy fremfor Kristian. 2. Ikke stolte på Kristian. For å være ærlig så vet ikke jeg heller om jeg hadde gjort det. Vi seerne får jo motivene hans presentert på voiceoveren, men for å være helt ærlig hadde jeg nok lurt på hva slags spill Kristian og Maria spilte. En vet jo aldri om de bare later som om de har dårlig kjemi eller ei. 3. Maria klarte å få Nina til å tro at hun kanskje hadde en freding. 4. Hun ville ikke sende hjem Maria. Jeg er også åpen for at det er produksjonen som tuller, men de har jo tvunget folk til å stå bak Tommy før, og da var det jo en åpen tvist som seerne visste om også.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #4107 Skrevet 20. april 2012 Jeg mener å ha hørt tidligere, at sålenge det er en ledig gutt, kan hun ikke stille seg ved en som allerede er opptatt. Så det kommer altså an på i hvilken rekkefølge de får gå.
Gjest Armule Skrevet 20. april 2012 #4108 Skrevet 20. april 2012 Hahaha, ser for meg hvis Niklas kommer inn at han sikkert mener alle skal være takknemlige mot ham fordi det er på grunn av ham det er der!
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #4109 Skrevet 20. april 2012 Maria og Kristian kjente jo hverandre fra før, mulig det er derfor Nina ikke ville stille seg bak han? Hun trodde kanskje han ville velge Maria, og at hun hadde bedre sjanse bak Tommy?
Gjest Blubberella Skrevet 20. april 2012 #4110 Skrevet 20. april 2012 Jeg likte ideen til den første PH-sesongen i USA, der deltakerne på hotellet fikk se to kandidater til nye deltakere og måtte velge hvem som skulle få komme inn. Dette betydde at de nye deltakerne hadde sett litt på programmet og visste en del om intrigene og alliansene på hotellet. Da ble det litt ekstra action Kanskje en ide til neste sesong i Norge hadde vært å ha PH mer "direktesendt". Ikke at selve episodene skulle vært direktesendt, men at programmet ble sendt f.eks. en dag på etterskudd mens deltakerne var på hotellet. Da kunne deltakerne valgt hvem de skulle sende ut via parseremoni og tvister, og så kunne publikum ha vært med å bestemt hvem som skulle inn på hotellet. Det hadde vært spesielt gøy om publikum kunne hatt avstemning om utsendte deltakere som skulle få komme inn igjen. Da hadde det i tillegg blitt litt mer press på deltakerne om å spille spillet, siden de måtte ha tenkt på hvordan de fremstilte seg på TV og tatt det med i beregninga også. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #4111 Skrevet 20. april 2012 Hvordan er det med ukene inne på paradise? På TV går det jo fra mandag til torsdag. Har de ikke fredager, men går rett på mandager? Eller er helgen oppsummert på mandager?
Gjest Armule Skrevet 20. april 2012 #4112 Skrevet 20. april 2012 Hvordan er det med ukene inne på paradise? På TV går det jo fra mandag til torsdag. Har de ikke fredager, men går rett på mandager? Eller er helgen oppsummert på mandager? Dagene fredag, lørdag og søndag er ikke i huset, nei.
Gjesten Skrevet 20. april 2012 #4113 Skrevet 20. april 2012 Jeg skjønte ikke hvorfor ikke Nina STELLTE seg bak Kristian. Han ville jo tydelig ha ut Maria (Trømsøjænta nummer to pow pow) og ville ikke sendt ut Nina. Merkelige greier. Kanskje Nina ikke fikk lov av produksjonen å STELLE seg bak Kristian? Fordi Kristian er dust. Han skulle jo være så kuuul og ikke si til noen hva han tenkte, så Nina trodde ikke hun kunne stå trygt der. Hun følte hun hadde bedre sjans ved Tommy som hadde følelser for henne. Kristian ville jo sende ut Maria, så han burde sagt det rett ut til Nina, men det var han for steinansikt til å gjøre Jeg klandrer faktisk Kristian for at Nina gikk ut. Jeg mener å ha hørt tidligere, at sålenge det er en ledig gutt, kan hun ikke stille seg ved en som allerede er opptatt. Så det kommer altså an på i hvilken rekkefølge de får gå. Det er omvendt, tror jeg. Det må bestemme seg og si fra til produksjonen tidligere på dagen hvor de skal stille seg, så hvilken rekkefølge de får gå i, blir satt ut fra hvor de tenker å stille seg. Så du ikke ansiktsuttrykket til Christina da Nina fikk gå før henne? Det var fordi hun visste at det betydde at Nina skulle bak Tommy.
Gjest NozMonster Skrevet 20. april 2012 #4114 Skrevet 20. april 2012 Jeg synes også det der var utrolig kleint. Camilla er skikkelig badass!! :fnise: hahaaaa, ja kleint til ca tusen skal jeg si deg! ooo-oooh håndjern! .. det var sååå da jeg var 15 Ååååå Jeg ville at Christina skulle gå ut!! Jeg tviler på at det er Vindel som kommer inn. Han vant i fjort, så han har på en måte gjort seg ferdig, dessuten så fyren ut som han var ganske mørk i huden? aahhh mørk i huden ja..som sagt, så så jeg ikke på tv-skjermen, så jeg spurte også om man så vedkomne. men mørk i huden ja, nei, da er det nok ikke vindell... puuuh! meeeeeeeeen, miguell!?!
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #4115 Skrevet 20. april 2012 Fordi Kristian er dust. Han skulle jo være så kuuul og ikke si til noen hva han tenkte, så Nina trodde ikke hun kunne stå trygt der. Hun følte hun hadde bedre sjans ved Tommy som hadde følelser for henne. Kristian ville jo sende ut Maria, så han burde sagt det rett ut til Nina, men det var han for steinansikt til å gjøre Jeg klandrer faktisk Kristian for at Nina gikk ut. Du kan ikke gi Kristian skylden. Det var Nina som ville stille seg bak Tommy og da får hun ta på sin egen kappe at hun røyk ut. Tatt fra Seher.no Ifølge Nina hadde Paradise-kollegaen Kristian René Johansen gitt klare signaler om at han ville velge Nina istedenfor sin partner Maria Solbakken før seremonien. Det nektet imidlertid Nina å gjøre, fordi de to hadde blitt gode venner i løpet av de tre dagene som hadde gått siden Maria sjekket inn på skandalehotellet. 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #4117 Skrevet 20. april 2012 Fordi Kristian er dust. Han skulle jo være så kuuul og ikke si til noen hva han tenkte, så Nina trodde ikke hun kunne stå trygt der. Hun følte hun hadde bedre sjans ved Tommy som hadde følelser for henne. Kristian ville jo sende ut Maria, så han burde sagt det rett ut til Nina, men det var han for steinansikt til å gjøre Jeg klandrer faktisk Kristian for at Nina gikk ut. Enig i at det er Kristian sin skyld, han burde forsikret Nina om at hun kunne stå bak ham. Nina ønsket jo ikke å sette Tommy i den situasjonen han ble satt i, og hun hadde en mistanke om at han uansett ville velge Christina, så da burde hun heller ha stilt seg bak Kristian selv om hun ikke stolte 100% på ham. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #4118 Skrevet 20. april 2012 Dagene fredag, lørdag og søndag er ikke i huset, nei. Men hvor oppholder deltagerne seg i helgene? Og hvordan får de vaska klærne sine der.. Det har jeg også lurt på. Det er jo noe vi aldri ser..
Gjesten Skrevet 20. april 2012 #4119 Skrevet 20. april 2012 Men hvor oppholder deltagerne seg i helgene? Og hvordan får de vaska klærne sine der.. Det har jeg også lurt på. Det er jo noe vi aldri ser.. De har ikke helger. De bare hopper over de dagene. Når første fredagen kommer for oss, kaller de det mandag igjen. Det er derfor de er der i 10 uker, men kun 40 dager. Jeg tror de får sendt vekk klesvasken sin.
Gjest Armule Skrevet 20. april 2012 #4120 Skrevet 20. april 2012 Men hvor oppholder deltagerne seg i helgene? Og hvordan får de vaska klærne sine der.. Det har jeg også lurt på. Det er jo noe vi aldri ser.. Konseptet helg finnes ikke. Så når torsdag er over, blir neste dag mandag. De har altså fire dager i én uke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå