Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

Iselin tar hummerhistorien igjen.... Og ler seg ihjel, de andre skjønner ikkeno en gang..

jeg synes det virka som at de andre også trodde det var sant jeg?

ihvertfall kristin :fnise:

på den "hva skjer i neste episode", så man hvem som kommer innom neste gang? jeg bare hørte på, men jeg vedder for at det er niklas vindell :sur:

Skrevet

på den "hva skjer i neste episode", så man hvem som kommer innom neste gang? jeg bare hørte på, men jeg vedder for at det er niklas vindell :sur:

Åh, gud! håper ikke det. Han er så tragisk!

• Liker 1
Skrevet

Nå har han vært med i 2 sesonger. Det får holde.

• Liker 6
Gjest NozMonster
Skrevet

Åh, gud! håper ikke det. Han er så tragisk!

jeg er nesten så sikker på at det er han, at jeg nesten er villig til å donere nyra mi! ( siden jeg vedda om den istad i tråden, men vant veddemålet med meg selv :fnise: )

Nå har han vært med i 2 sesonger. Det får holde.

nettopp! synes også det bør holde, men jeg har en dårlig følelse....

AnonymBruker
Skrevet

HVis de sender inn idioten Vindell, mister de i hvert fall en seer her. Han er så kjip, så da blir sikkert underholdningen kjedelig også.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Niklas Vindel er sjefen i Mastiff som bestemmer deltakere, så han er med hver gang selvom han er bak kamera.

AnonymBruker
Skrevet

Edit: Ikke sjefen, men i produksjonen.

AnonymBruker
Skrevet

Niklas Vindel er sjefen i Mastiff som bestemmer deltakere, så han er med hver gang selvom han er bak kamera.

Han er vel ikke sjefen?

AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg slipper å se ham på tv, så er jeg fornøyd.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er Paradise-Miguel. Tenk om Mikkelgutten kommer inn. Og splitter Dennis og Kristin. Og har fredning. Drama! :popcorn:

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Kristin kledde utrolig godt det bølgete håret.

Jeg synes hun så ut som en hulder :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

første som falt meg inn var han Mads som var med i (Fjor?). Han som ikke drakk, løp naken rundt og rett og slett var ganske ufyselig!

Skrevet

jeg tror det er han som gråt når han gikk ut.. miquel eller noe sånt? håper virkelig ikke det er han

Gjest HunterLady
Skrevet

villeste sexfantasi- innholder håndjern!? :vetikke:

eeehhh? er det liksom "woooooow" ? har fått inntrykk av at camilla skryter sånn av sine ville fantasier som er så annerledes enn normalen :roll:

håndjern ja.... det er jo kjempetøft!

og andreas er jo bare pinglete da "håndjern er jo skummelt det! man kan jo ikke drive å binde hverandre fast!" :klaske:

Jeg synes også det der var utrolig kleint.

Camilla er skikkelig badass!! :fnise: :fnise:

Skrevet

Den historien der poppet innom mailboksen min for 3-4 år siden eller noe.. hvis ikke det er lenger siden.. :fnise:

Hvis Iselin ikke har noe bedre å bidra med for å være sosial, så synes jeg synd på henne.. :ler:

Gjest Vazquez
Skrevet

Det er ikke noe nytt at Iselin må jobbe veldig mye med seg selv.

Skrevet

Ååååå :kjefte: Jeg ville at Christina skulle gå ut!! :kjefte:

Jeg tviler på at det er Vindel som kommer inn. Han vant i fjort, så han har på en måte gjort seg ferdig, dessuten så fyren ut som han var ganske mørk i huden? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Camilla virka skikkelig sur mens Iselin fortalte historien :gjeiper:

Men haha, så morsomt det var når Andreas parodierte Are! Tok han helt på kornet :fnise:

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...