Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Haha, mareritt:

Bli servert mengder med nachos, burritos og meksikansk øl samtidig som jeg må gå rundt i bikini og bli filmet hele dagen. Er det noe som får meg til å ESE ut rundt livet, er det superdigg texmex med bønner, mais og rømme. Og ikke greier jeg å holde meg unna heller ... :gjeiper:

Jeg har vært i Mexico, og maten er ikke lik det vi kaller for tex-mex (som har opprinnelse fra USA). Jeg synes ikke maten i Mexico var spesielt god, og ble kjempeskuffet, siden jeg elsker tex-mex, burritos osv.

Men veldig enig med deg - superstress å gå rundt med bikini og bli filmet hele dagen!!!! Men Paradise-jentene har jo flotte kropper da. Spesielt Camilla. Kristin er vel også ganske fit? Mens Iselin og Nina er vel bare tynne, forsåvidt.

Iselin fortalte at hun veier 41 (!) kilo. Nå er hun jo veldig lav da, så hun ser ikke anorektisk ut, men dette må jo likevel være kraftig undervektig. Synes det er trist å tenke på Iselin. Det virker som om hun bruker hele livet sitt på å slanke seg / bleke håret og sette på extensions / dusje / sminke seg med gul foundation / drømme om silikonpupper osv. Triste greier.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet (endret)

Til matdebatten: Texmex er jo faktisk en kombinasjon av texikansk og meksikansk mat, så det er ikke rart at det er en forskjell når man spiser vanlig meksikansk mat.

Endret av Tekola
Skrevet

Jeg tenkte på en veldig lite viktig ting igår, men hvorfor får vi bare se Camilla og Iselin dusje? Synes det alltid er de som blir vist i dusjen, ikke de andre jentene. De fleste guttene har vel også blitt vist mens de dusjer.. Ikke at jeg bryr meg om å se dem dusje, jeg bare la merke til det^^

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg tenkte på en veldig lite viktig ting igår, men hvorfor får vi bare se Camilla og Iselin dusje? Synes det alltid er de som blir vist i dusjen, ikke de andre jentene. De fleste guttene har vel også blitt vist mens de dusjer.. Ikke at jeg bryr meg om å se dem dusje, jeg bare la merke til det^^

Sikkert fordi de andre dusjer med klær på, altså i bikini, mens Camilla og Iselin dusjer nakne.

Skrevet

Jeg synes det begynner å bli kjedelig jeg. Ikke så mye action som har skjedd i det siste. Håper det tar seg opp snart.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert fordi de andre dusjer med klær på, altså i bikini, mens Camilla og Iselin dusjer nakne.

Glamourmodellene er dem som har mest naturlig forhold til kroppen sin og ikke er redd for å vise den frem...

Skrevet

Jeg har vært i Mexico, og maten er ikke lik det vi kaller for tex-mex (som har opprinnelse fra USA). Jeg synes ikke maten i Mexico var spesielt god, og ble kjempeskuffet, siden jeg elsker tex-mex, burritos osv.

Riktig, men jeg har også spist mye supergodt i mellom-amerika. Jeg tipper at maten på hotellet er tilpasset turister og derfor mer texmex-aktig. Hvis jeg hadde vært med i PH hadde jeg sikkert lagt på meg fem kilo på de ukene jeg var der, haha.

SPESIELT hvis jeg før programstart hadde slanket meg veldig for å se bra ut i bikini ......

Gjest Raindrops
Skrevet

Stemmer sikkert det, leste en artikkel om det her forleden faktisk :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert fordi de andre ronker voldsomt i dusjen og det blir for drøyt å vise det på tv?

AnonymBruker
Skrevet

Riktig, men jeg har også spist mye supergodt i mellom-amerika. Jeg tipper at maten på hotellet er tilpasset turister og derfor mer texmex-aktig. Hvis jeg hadde vært med i PH hadde jeg sikkert lagt på meg fem kilo på de ukene jeg var der, haha.

SPESIELT hvis jeg før programstart hadde slanket meg veldig for å se bra ut i bikini ......

Mange av deltakerne legger på seg gjennom programmet. Lite fysisk aktivitet og mye god mat.

Skrevet

Gikk nettopp forbi enten Alexandra eller Maria. Holdt på å hilse, for det var noe kjent med hun, men kom på at det bar fra PH.

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper Nina ryker i kveld. Synes hun er for kjedelig og lager null drama :natti:

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper Nina ryker i kveld. Synes hun er for kjedelig og lager null drama :natti:

Håper litt på det jeg også, men samtidig takler jeg ikke hun nye dama. Det er et eller annet som irriterer meg utrolig over hu!

• Liker 3
Skrevet

Maria er irriterende ja, men det er jo på en bra måte sånn underholdningsmessig. Jeg tipper at hun egentlig er en stor dramaperson som bare har ligget lavt denne uka for å prøve å få smisket seg til en plass i rekkene. Hun høres også så sur/sutrete ut hver gang hun snakker, så jeg håper hun får bli og at oppførselen hennes eskalerer.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Maria er irriterende ja, men det er jo på en bra måte sånn underholdningsmessig. Jeg tipper at hun egentlig er en stor dramaperson som bare har ligget lavt denne uka for å prøve å få smisket seg til en plass i rekkene. Hun høres også så sur/sutrete ut hver gang hun snakker, så jeg håper hun får bli og at oppførselen hennes eskalerer.

For noen år siden var det drama mellom Maria og Camilla Fors (Hun som var med i Frøken Norge og eksdama til Rikingen) fordi Maria rappa typen hennes:p Var et stort drama som foregikk en stund siden Camilla skrev veldig mye om det på bloggen og slikt.

AnonymBruker
Skrevet

Hun er jo fra Tromsø :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Noen nevnte at Maria rappet fyren til Camilla Fors, er det rikingen det var snakk om? Har Maria også vært sammen med han??

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg vedder den ene nyra mi på at du har rett!!

jeg mistenker at produksjonen har en finger, eller ni, med i spillet når det gjelder parsermonien også, og siden nina ikke er villig til å ha sex eller skape noen som helst spenning, så ryker hun i kveld!

• Liker 2
Skrevet

Håper å Nina ryker i kveld.

Gjest Armule
Skrevet

Har tenkt litt på det, og er ikke ukjent for tanken om at Nina skal ut. Selv om jeg liker henne godt. Optimalt sett vil jeg ha Christina ut, men det tviler jeg på skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...