Gå til innhold

Paradise Hotel 2012

mia83

Anbefalte innlegg

Men er jeg den eneste som syns Andreas virka som en idiot? Jeg syns han framsto umoden, rar og irriterende, men det virker ikke som at det er så mange som er enig med meg :vetikke:

Jeg kjenner fyren og syns han er en kjempefin gutt*, men etter episoden i går er jeg mildt sagt sjokkert og i aller høyeste grad enig med deg. Det der kom han ikke godt ut av.

*Ja, altså... Gutt og gutt fru Blom. Jeg er en del eldre enn han og har kjent han siden han var liten, så for meg er han alltid gutt :fnise:

Endret av Spirali
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har aldri skjønt hva som er vitsen med å late som man ikke ser på jeg? :sjenert:

jeg har ingen problem med å rope ut at jeg er avhengig allerede når reklamen om at det skal begynne starter... :sjenert:

hvorfor er det så pinlig? det er jo noen hundre tusen som ser på i dette landet, så hvorfor ikke bare innrømme at man er en av dem? :vetikke:

Enig, har aldri vært flau over å innrømme at jeg ELSKER å se paradise!

Problemet hos meg er at det er INGEN i min omganskrets som ser på det.. Så jeg har ingen å diskutere med bortsett fra dere her inne:p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får hive meg på diskusjonen jeg også :) Digger Paradise, fordi at det er veldig hjernedød underholdning! Førsteinntrykket mitt er at jeg DIGGER Stian, og at Iselin er morsom, men kommer til å gå meg på nervene :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin kommer også til å gå meg på nervene. Akkurat som Maren gjorde.

Tror kanskje Bjørnar ryker til torsdag. Merker at Bjørnar er litt utenfor gruppen allerde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg sett første episode jeg og. Jeg liker nok Stian best hittil av gutta, synes han er søt og full av sjarm. Så får vi se om det gode førsteinntrykket vedvarer.

Av jentene holder jeg en liten knapp på Nina ettersom hun omtalte seg selv som en utypisk PH-deltaker, noe som er nødt til å være en positiv ting. Dessuten liker jeg at hun er jusstudent og i følge beskrivelsen på TV3.no "normal og hyggelig". Selv om kommentaren om å dele seng med Stian var helt bak mål - jeg skjønte den helt ærlig ikke. Kunne skjønt kommentaren om han veide 200 kg, men fyren er da innenfor normalen når det gjelder kropp?

Komisk at Are og Iselin havnet i senga allerede første kvelden, men synes det virker som at folk synes det er verre at Iselin gjorde det enn at Are gjorde det - hvorfor det? Fordi hun er jente? Skjerpings, folkens :)

"Andreas er som en bror for meg her inne!" Hallooooo! De har vært der i maks 12 timer :fnise: Bonding på høyt nivå!

Jeg tror de henger sammen en stund før innspillingen begynner, men gutter og jenter på hvert sitt hotell - eller noe i den duren.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Komisk at Are og Iselin havnet i senga allerede første kvelden, men synes det virker som at folk synes det er verre at Iselin gjorde det enn at Are gjorde det - hvorfor det? Fordi hun er jente? Skjerpings, folkens :)

Kanskje fordi hun var så veldig på "Jeg skal vaffal ikke ha sex her den første uka"? ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sett første episode jeg og. Jeg liker nok Stian best hittil av gutta, synes han er søt og full av sjarm. Så får vi se om det gode førsteinntrykket vedvarer.

Av jentene holder jeg en liten knapp på Nina ettersom hun omtalte seg selv som en utypisk PH-deltaker, noe som er nødt til å være en positiv ting. Dessuten liker jeg at hun er jusstudent og i følge beskrivelsen på TV3.no "normal og hyggelig". Selv om kommentaren om å dele seng med Stian var helt bak mål - jeg skjønte den helt ærlig ikke. Kunne skjønt kommentaren om han veide 200 kg, men fyren er da innenfor normalen når det gjelder kropp?

Jeg tror de henger sammen en stund før innspillingen begynner, men gutter og jenter på hvert sitt hotell - eller noe i den duren.

Det at folk reagerer mest på at Iselin hadde sex første kveld er vel fordi hun selv sa at hun ikke ville ha sex første uka;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi hun var så veldig på "Jeg skal vaffal ikke ha sex her den første uka"? ;):fnise:

Det at folk reagerer mest på at Iselin hadde sex første kveld er vel fordi hun selv sa at hun ikke ville ha sex første uka;-)

Tja, muligens :) Men jeg tror også at gamle kjønnsroller sitter ganske godt i fortsatt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Tja, muligens :) Men jeg tror også at gamle kjønnsroller sitter ganske godt i fortsatt.

Ikke for min del, i hvert fall. Jeg lo nettopp fordi hun var så påståelig.

Han var like løs som henne, i mine øyne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig sett på PH, min bror nektet å se på noe annet enn helt perfekt, pluss at pappa skulle se på noe fotballmøkk på tv'en oppe. Måtte legge meg når PH var ferdig også, så da kunne jeg ikke se på det på Netttv da heller. Noen ganger skulle jeg virkelig ønske at vi kunne ha en tv til hvert familiemedlem :kjefte:

Har ikke sett gjennom hele tråden, men guud så flau jeg blir av en viss liten barbie, spesielt når tv3 har miniintervjuer med henne. Den greia hun gjør med hodet og den tilgjorte nervøse latteren. :sjenert: Stakkar liten, virker jo nesten som om hun tror at hun er søt eller noe :fnise:

Merker at jeg liker Stian skikkelig godt, virker som en kul kar med mye humor og selvironi.

Noen andre enn meg som synes at Bjørnar er litt creepy og litt femi?

BTW morsomt hvordan deltagerne omtaler hverandre som de har kjent hverandre hele livet :fnise: :fnise:

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg også joine :popcorn:

Av guttene er Stian den eneste jeg har sansen for, Dennis virker som en kopi av han irriterende krølltoppen fra ifjor og resten ganske kvalme hele gjengen.

Alina virker som en skikkelig kjerring, tror hun kommer til å ryke relativt fort, og Iselin...hva kan man si?:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her vil jeg også joine :popcorn:

Av guttene er Stian den eneste jeg har sansen for, Dennis virker som en kopi av han irriterende krølltoppen fra ifjor og resten ganske kvalme hele gjengen.

Alina virker som en skikkelig kjerring, tror hun kommer til å ryke relativt fort, og Iselin...hva kan man si?:fnise:

Enig, hun Alina synes jeg virka som en skikkelig obstanasig bitch for å være helt ærlig. Minner meg litt om de russiske jentene jeg kjenner, ingen av dem ler eller har noe mimikk i ansiktet sitt, for de er redde for å få rynker. Virker som sagt som henne, bare at hun glemmer at et konstant surt uttrykk i ansiktet gir sure rynker. Synes aat hun var litt selvgod også og at hun tror at hun er smartere enn det hun framstår som for både seere og andre deltakere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tror også at gamle kjønnsroller sitter ganske godt i fortsatt.

Tenkte det samme. Hun kommer til å huskes for det, mens han sikkert glemmes innen ett år..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut koteletten til Camilla!

"Hun har tidligere deltatt i programmet Svenskehandel på TV 2, der hun dro over grensen for å kjøpe seg billige(re) silikonbryster." :popcorn:

Nina var en skuffelse i bikini. Synd. Hun har et pent ansikt.

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Thessie!

Det var ikke derfor jeg reagerte. Jeg ligger ikke med folk første gang jeg møter dem, men om andre vil det så legger ikke jeg meg opp i det. Jeg reagerte fordi hun ''absolutt ikke skulle ha sex den første uken''.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var ikke derfor jeg reagerte. Jeg ligger ikke med folk første gang jeg møter dem, men om andre vil det så legger ikke jeg meg opp i det. Jeg reagerte fordi hun ''absolutt ikke skulle ha sex den første uken''.

Men så må vi huske på at det sa hun i edru tilstand og hun var nok full da de havnet i senga, men allikavel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også Alina kommer til å være en av de første jentene som ryker. Greit at hun er der for å vinne, men hun har allerede driti seg ut på taktikken i mine øyne. Å stå fram på dag en og si "jeg er her for å spille og vinne" gjør henne jo bare til en trussel. Folk vil vel ikke beskytte ei som kun ser på deg som brikker i et spill?

Jeg tror det hadde vært smartere å ligge litt lavt, bli venn med folk og deretter finne ut hvem man kan stå med og holde en lav profil, for å bli værende lengst mulig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om TV3 har rekruttert en del fra "egne rekker" denne sesongen. Med Iselin fra Dagens Mann og Camilla fra Svenskehandel? Dette har de da ikke gjort før? Finner de ikke nok folk som frivillig utsetter seg for offentlig utdriting? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...