Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oi, Camilla går rundt med hvit, ettersittende, gjennomsiktig topp uten BH. Kremt, kledelig...

Hun må jo vise fram de svenske titsa vet du:p Har jo ikke kjøpt de for ingenting!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Slowpoke
Skrevet

Så bra at de andre var positive mot Iselin. Det tror jeg hun trengte å få høre :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei slapp a, jeg har ikke tenkt til å spoile noe som helst..

Anonymbruker: ro ned eggene... Hva vet du om hvilke sider jeg laster ned fra

Jeg skrev det med store bokstaver for å være sikker på at det var det du mente. Hvor laster du de ned fra da? Kan du ikke skrive i spoilertråden hva som skjer i morgen og mandag?

Gjest NozMonster
Skrevet

Enig med deg NozMonster.. Tv3 har mok full kontroll på hva som skjer der inne..

mmhm, hadde rangeringen til kristin vært anderledes, så hadde også utfallet blitt anderledes! :roll:

Skrevet

Jeg synes hun Christina er så fæl på håret!

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg likte frasen til nina : "jeg gir jo ikke stian noe kos, så kanskje iselin gjør det "

:fnise:

det tror jeg også- og det gjør nok tv3 også gitt :fnise:

Skrevet

Har dere lagt merke til brynene til Kristian? De er jo skikkelig nappet og formet jo :jepp: Har jo penere bryn han enn flere av jentene!

Skrevet

Jeg skrev det med store bokstaver for å være sikker på at det var det du mente. Hvor laster du de ned fra da? Kan du ikke skrive i spoilertråden hva som skjer i morgen og mandag?

Jeg laster ned fra Norbits. Men du er nødt til å få invite for å bli medlem og det skal godt gjøres å finne siden.

Skal se om jeg ikke får gjort det i spoiler tråden ;)

Skrevet

Jeg synes hun Christina er så fæl på håret!

Synes Camilla, som appåtil er FRISØR, er mye verre!

Skrevet

Båååring! sesongens kjedeligste episode! :Gjesp:

Gjest Offensive Pie
Skrevet (endret)

Rekefødsel? :skratte:

EDIT: ...og så døde hun.

Endret av Offensive Pie
  • Liker 1
Gjest Elihol
Skrevet

Synes Camilla, som appåtil er FRISØR, er mye verre!

Jeg synes generelt at frisører har fælt hår. Muligens fordi de prøver så mange forskjellige stiler og farger at håret blir slitt og ødelagt etterhvert...

Skrevet

Den hummer/rekehistorien er jo en gammel kjedemailtraver. Fikk den for 10 år siden.

Gjest Bobler
Skrevet

Hva i allverdens land og rike hadde Kristian Renè på seg i dag? :skratte:

Gjest Rivera
Skrevet

Den hummer/rekehistorien er jo en gammel kjedemailtraver. Fikk den for 10 år siden.

Jeg husker godt da jeg fikk den historien fortalt. Selv om det bare er en vandrehistorie, hadde jeg store problemer med å spise reker i lang tid etter :fnise: Når det er sagt, så var jeg bare 10/11 år gammel når jeg første gang hørte den..

AnonymBruker
Skrevet

Er hele hotellet med i samme allianse? Det går ikke. Har de ikke sett Nissene over skog og hei? Kjeeedelig! :nei:

• Liker 1
Gjest Armule
Skrevet

Jeg synes generelt at frisører har fælt hår. Muligens fordi de prøver så mange forskjellige stiler og farger at håret blir slitt og ødelagt etterhvert...

Ja. Ifølge Camilla selv har hun nettopp det korte håret fordi hun måtte klippe av slitt hår.

Gjest Armule
Skrevet

Det jeg håper, er at det kommer inn en ny spiller som velger å splitte Kristin/Dennis eller Camilla/Andreas og partneren må ut med en gang. Det hadde vært stilig.

• Liker 4
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg fikk ikke med meg dette reke-greiene jeg :sjenert:

kan noen gi et lite sammendrag av det? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...